Omvendte resultater af motion


Shimfs
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen

Jeg står lidt i den irriterende situation at selvom jeg træner, så tager jeg på.

jeg er 180 høj og vejede for en måned siden 83.5

efter lidt stilstand i træningen i en periode var jeg oppe på 84 ca. Så begyndte jeg i halvanden uge at løbe i 30 minutter hver evig eneste dag. Da jeg så vejede mig, var vægten lige pludselig oppe på 84.5

Så var jeg væk fra træningen i en uge. Og voila nu vejer jeg lige pludselig 86 :-S

jeg har aldrig før været over 83, andet i den her periode.

Hvad kan man gøre for at garantere vægttab og ikke forøgelse

Lidt svært at sige ud fra den mangelfulde beskrivelse, men en forklaring kunne være at du bliver mere sulten når du træner, og så spiser du en hel masse når du kommer hjem. Det er vigtigt at du spreder dine måltider ud på hele dagen. Med det sagt, så glem vægten og kig dig i spejlet. Hvis du kan se du bliver tykkere om livet fx er der noget galt. Hvis du derimod bliver mere veltrænet, og vægten stiger så er det vel ikke så galt:)

held og lykkke

Link to comment
Share on other sites

jeg spiste ikke mere i den periode end normalt,

Derudover så droppede jeg cola fuldstændigt (hvilket jeg ellers drak en del af)

lige for tiden (nu har jeg så også lige spist) synes jeg at maven ser større ud end normalt, men generelt går det utroligt hurtigt med at maven ser mindre ud når jeg har trænet i et par uger, men vægten forbliver den samme

Du er nok desværre nød til at have mere styr på din kost.

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share