Åbne styrkeløftstævner?


Dixen
 Share

Recommended Posts

Jeg er i den situation at jeg godt kunne tænke mig at prøve at deltage i et styrkeløftstævne.

Jeg er af den overbevisning at trænming er ligegyldigt hvis man ikke konkurrerer i et eller andet.

Jeg har kigger lidt på styrke.dk og umiddelbart kan jeg kun finde stævner for klubberne i DK. Jeg er ikke interesseret i at melde mig ind i en styrkeløfterklub, men kunne bare godt tænke mig at prøve at konkurrere.

Mine løft er absolut ikke imponerende. På en almindelig dag vil jeg vel kunne lave 175 - 115 - 200.

Findes der stævner i DK hvor man kan stille op som klubløs, bare for at få skudt nogle PR's af i et kompetitivt miljø?

Takker...

Link to comment
Share on other sites

Findes der stævner i DK hvor man kan stille op som klubløs, bare for at få skudt nogle PR's af i et kompetitivt miljø?

Kun ved deciderede klubstævner og den slags, mig bekendt.

Hvorfor vil du ikke være medlem af en styrkeløft-klub? Det er både sjovt og lærerigt, og giver mulighed for at konkurere under ordnede forhold. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er bare rigtig godt tilfreds med det sted jeg træner nu.

Plus at jeg ikke er super tosset med alt det gear som mange styrkeløftere bruger. Synes bælte og VL-sko er rigeligt.

Men kunne selvfølgelig melde mig ind i en styrkeløftklub og træne der ved siden af. Går ikke ud fra det kan være så dyrt?

Nogle gode klubber i nærheden af Vesterbro?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er bare rigtig godt tilfreds med det sted jeg træner nu.

Plus at jeg ikke er super tosset med alt det gear som mange styrkeløftere bruger. Synes bælte og VL-sko er rigeligt.

Men kunne selvfølgelig melde mig ind i en styrkeløftklub og træne der ved siden af. Går ikke ud fra det kan være så dyrt?

Nogle gode klubber i nærheden af Vesterbro?

www.styrke.dk - der er link til klubber i Kbh

Link to comment
Share on other sites

Synes bælte og VL-sko er rigeligt.

så er du jo heldig der findes stævner uden dragter. Nordland Cup, der blev afholdt for nyligt er det stævne i DK med flest tilmeldte. Stævnet er uden dragter.

til TSK Cup, der ligger i slutningen af November, har du samme mulighed.

50 meter fra Rødovre station finder du HSF. Hvidovre Styrkeløft Forening. Conscience og undertegnede træner der.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share