Inliners(Rulleskøjter) gnaver


Zarqua
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Jeg købte et par inliners her sidste år, da jeg ville bruge det som motion. Mærket er Bladerunner. http://www.skatepro.dk/da/22_29_119-4532.htm Link til den hvis nogen skulle være i tvivl :)

Jeg har nu brugt dem 3 gange, 2 gange sidste år og en gang her i år. Men synes virkelig at de gnaver for grumt ved indersiden af foden. Får vabler af det . Grænsen er lige omkring 5km ca, så begynder de virkelig at gnide for meget.

Er det noget der er normalt, ligesom med en sko der bare lige skal jogges til? Har kørt på inliners da jeg var 10 år, men mindes da ikke at de gnavede.

Hvis nogen kan hjælpe mig med det må de meget gerne svare :)

Skriv evt. hvis man kan bruge noget plaster, eller en slags støtte nede i skoen :)

Edited by Zarqua
Link to comment
Share on other sites

Jeg har en vag erindring om, at jeg havde samme problem i starten jeg havde mine rulleskøjter/inliners. Det er godt nok længe siden jeg har kørt på dem, men jeg er ret sikker på at problemet på et tidspunkt er forsvundet af sig selv. Man kunne jo håbe det samme ville ske for dig - i mellemtiden kan du evt. forsøge dig med at sætte compeed plaster på inden du kører.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share