Dips, bryst: fiber?


gladiator
 Share

Recommended Posts

Hej,

Har ikke kunne træne så intensivt på det sidste pga arbejdet, så nu hvor jeg har mulighed for det forøger jeg intensiteten lidt hurtigt.

I dag under dips med 15kg om livet på vej ned føltes det i højre bryst som en elastik man hiver i og så den giver op og modstanden mindskes! Jeg kunne fint tage et sæt mere, men det føltes for underligt så jeg stoppede træningen.

Jeg har prøvet at få fibersprængning i låret under fodbold, men det gjorde mere ondt end det her. Kan det være en fiber jeg har fået i brystmusklen? Nogen der har oplevet noget lignende? Jeg er på nuværende tidspunkt øm (mere end normalt) i musklen når jeg spænder i den, men ingen voldsomme smerter.

Link to comment
Share on other sites

dødløft og squat rammer ikke brystet. Men det er 2 store øvelser, hvor man spænder i størstedelen af alle muskler i kroppen.

Fik selv en fiber et sted i maven/siden engang, og kunne ikke squatte, eller dødløfte i lang tid. Da det lagde et stort pres på hele coren. :(

men hvis du er i tvivl om det er en fiber, eller ved det er en. Så hold igen til det er ovre. ingen grund til at fremprovokere en skade, hvis den kun er på vej.. Så hold lidtpause i brystet det næste stykke tid. Eller kør med meget lav vægt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share