Har brug for en personlig nem at følge plan til at smide en 10-15 kilo


needhelpnow
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

Kort om mig or formen-

Er en fyr på de 24.

Og på grund af en kamp mod angst har jeg egentlig ikk lavet så meget det sidste halv andet år.

Og det bliver man ikke slank af.

Men er ca de 184 cm i højden.

Vejer . . . 90,2 kilo :( hvoraf det meste sider rundt om maven og ned mod lårene.

Bryst og op ser det faktisk meget normlt ud.

Men alt i alt så ville jeg mene jeg skulle ned på en 75 til de 80

kilo for at have en normal vægt og smide maven. eller er jeg helt ved siden af?

Så skal igang..... Men pågrund af angsten kan jeg ikk lige overskue at gå igang i et trænings center.

Så vi er ude i noget hjemme træning og noget kost råd.

Og for at gøre det endnu sjovere skal det være billigt.

STORE KRAV STORE KRAV ;)

MEn har da søgt på nettet om forskellige svar. Men for at være ærlig bliver jeg bare mere forviret jo mere jeg læser

om alle de ting.

Hvad jeg har.

Træningsbænk og håndvægte.

OG masser af tid...... :S

Spise vaner.

MEget blandet. Men......

Havregryn med mini mælk.

knækbrød eller fuldkorns rugbrød med enten kød eller ost på. (mæst smøreost som den leende ko da jeg ikk bruger smør så.)

Æbler- bananer - gulerøder og ærter.

Ris -pasta - og hvid kød.

Vand - mælk eller juice.

Så hvor starter jeg....?

Har prøvet løbe rutinen i noget tid, men fik ikk andet end ømme led og had for løb ud af det.

hvad kan jeg gøre her hjemme?

Er vi ude i noget spring gymnastik og cardio videoer?` :D

Og skal min mad ændres?

Ved det var rodet og er var en del krav, men ville hjælpe meget hvis der var en der mere eller mindre kunne skære ud pap hvad jeg lige skal spise og gøre af træning.

Men venter spændt på muligesvar.

Og undskylder stave rodet. mit keyboard er ved at dø for strøm-

EDIT.

Ville lige tilføje noget. '

Hvis jeg blev spurgt hvordan jeg gerne ville se ud i fremtiden - ville jeg sige en blanding afen surfer bums og en fighterSå er også interresert i at bygge lidt støre muskler.

Folk siger (hvad jeg har hørt) man ikk smider vægt og får muskler på samme tid. . . )

Men kunne dog være det vile ændre lidt på HVORDAN jeg smed kiloene da jeg skal bygge dem op igen. giver det mening?

Edited by needhelpnow
Link to comment
Share on other sites

Hej :)

Hvis jeg var dig ville jeg læse om ligevægtsindtag, kalorier, kalorieoverskud og kalorieunderskud. Hvis du ikke er i kalorieunderskud taber du dig ikke. Så hvad kosten angår, så få styr på hvad dit ligevægtsindtag er, og hvor mange kalorier du indtager sådan cirka. Når der er styr på kosten vil jeg begynde at løbe et par gange i ugen.

Nu kan jeg lige se du ikke var så glad for løb.. Alternativer kunne være cykling eller en crosstrainer.. Jeg har haft gode erfaringer med vægttab ved intervaltræning på en crosstrainer..

Så skulle du gerne være på rette vej :)

Edited by fitnessviden.dk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share