Sign in to follow this  
charlietoma

SLET

Recommended Posts

Må være helt ærlig og sige der er intet bodybuilder over det du har gang i der... Du er tynd og det er så nogenlunde det. Få gang i nogle vægte og spis noget mere, så skal der nok komme lidt flere resultater.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan du ikke se at han bodybuilder?

Ved ikke om han sån bodybuilder.. Han er jo ikke særlig stor, men fair nok. Ville bare spørge hvad han træner i sit program.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om han sån bodybuilder.. Han er jo ikke særlig stor, men fair nok. Ville bare spørge hvad han træner i sit program.

Jeg har det på samme måde med hans større kan det ikke kaldes bodybuilding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvad er det helt præcis du vil have kommentarer på? Du vedhæfter 3 billeder og ingen information om din træning. Det eneste vi kan se er at du ser ud til at være i ok form og med en lav fedprocent, og hvis formålet er at vise en sixpack frem så er det jo helt ok. Det har bare ikke meget med bodybuilding at gøre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super drenge, sådan styrker man en 15-årigs selvtillid :smile:

Han har trænet i 6 måneder og det ser da fint ud. Havde i forventet en 120 kg tung 15-årig neger?

Charlie: Glem nu ikke at træne ryggen, benene (og røven) hvis du da ikke allerede gør det. De 15-årige piger vil have en flot numse :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super drenge, sådan styrker man en 15-årigs selvtillid :smile:

Han har trænet i 6 måneder og det ser da fint ud. Havde i forventet en 120 kg tung 15-årig neger?

Charlie: Glem nu ikke at træne ryggen, benene (og røven) hvis du da ikke allerede gør det. De 15-årige piger vil have en flot numse :wink:

Jeg havde ikke forventet 120 kg, men jeg havde dog forventet lidt mere masse når man vælger at skrive bodybuilder i titlen på ens indlæg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er da godt trænet, når man tænker på det er hjemmetræning.

Det ville nok være en god ide at starte i et træningscenter, hvor du får trænet hele kroppen (hvis du ikk allerede gør).

Bodybuilders træner jo som regelt i et center og ikke derhjemme. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super drenge, sådan styrker man en 15-årigs selvtillid :smile:

Han har trænet i 6 måneder og det ser da fint ud. Havde i forventet en 120 kg tung 15-årig neger?

Charlie: Glem nu ikke at træne ryggen, benene (og røven) hvis du da ikke allerede gør det. De 15-årige piger vil have en flot numse :wink:

Det er vel reelt nok at spørge om hvad han ønsker feedback på? Hvis han bare vil have "godt gået!" kommentarer, så kan han lægge billederne op på Facebook. Hvis han vil have noget brugbar feedback om hvad han kan forbedre, så må han give nogle oplysninger om hvad det er han hidtil har kørt med.

Beklager, men jeg kommer ikke på MOL for at beundre folks fotos af dem selv. Der er allerede rigeligt med folk i centrene rundt omkring i DK der bruger 50% af tiden foran spejlet. Det må de også godt, men de får heller ingen "WOW se lige de guns!!!" kommentarer fra mig, for det er ikke det jeg er der for.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okay hvis jeg er så tynd som i siger, hvad kan jeg så gøre for at gaine mere?

Træner : Bicep curls, med rotation, og uden pull-ups med underhåndsgreb, kick-backs dips en arm extensions push-ups dumbbell rows, pull-ups med overhånds greb osv og + jeg går til boksning så sjipper " fighter " og får nok cardio og drikker protein shake efter træning, spiser nogenlunde sundt ( ved godt det er en stor del af det ) men nogengange så ryger der sgu lidt slik med ned men spiser meget sundt og får os sovet nok træner 3-4 gange om ugen.

Så sig mig mit mål med det her træning er at gaine mere så sig mig hvad jeg kan gøre?

og det skal lige siges jeg kun er 1.60 og vejer 65 kg så ved ik hvor tynd jeg er.

PS det var bare nogle af øvelserne gider ik til at skrive hele mit træningsprogram ned men det kan

jeg måske blive nød til?

Share this post


Link to post
Share on other sites

okay hvis jeg er så tynd som i siger, hvad kan jeg så gøre for at gaine mere?

Træner : Bicep curls, med rotation, og uden pull-ups med underhåndsgreb, kick-backs dips en arm extensions push-ups dumbbell rows, pull-ups med overhånds greb osv og + jeg går til boksning så sjipper " fighter " og får nok cardio og drikker protein shake efter træning, spiser nogenlunde sundt ( ved godt det er en stor del af det ) men nogengange så ryger der sgu lidt slik med ned men spiser meget sundt og får os sovet nok træner 3-4 gange om ugen.

Så sig mig mit mål med det her træning er at gaine mere så sig mig hvad jeg kan gøre?

og det skal lige siges jeg kun er 1.60 og vejer 65 kg så ved ik hvor tynd jeg er.

PS det var bare nogle af øvelserne gider ik til at skrive hele mit træningsprogram ned men det kan

jeg måske blive nød til?

kører 6-12 x3rep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så sig mig mit mål med det her træning er at gaine mere så sig mig hvad jeg kan gøre?

og det skal lige siges jeg kun er 1.60 og vejer 65 kg så ved ik hvor tynd jeg er.

Tungere vægte, færre reps. Det kan selvfølgelig være svært at opnå udelukkende ved hjemmetræning pga. begrænset adgang til udstyr, men man kan f.eks. gøre kropsvægtsøvelser "tungere" med en vest eller ved at udføre armbøjninger/pull-ups med én arm.

Du er i øvrigt ikke tynd af en normal person at være, men når du skriver bodybuilder tænker folk på det her, ikke på en trimmet fyr med sixpack:

body_building.jpg

Edited by DeerInHeadlights

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg tror der er nogen der har misforstået ordets forstand fuldstændigt.

Bodybuilding er hvad navnet selvsagt fortæller, og ikke udelukkende krudttønder glaseret i kokosolie.

Desuden, skal man jo starte et eller andet sted, og som udgangspunkt ser det fint ud i mine øjne, træningsperiode, alder og øvelsesvalg taget i betragtning.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey young bro :smile:

Det ser godt ud, specielt højde/vægt taget i betragtning

Jeg synes du skal melde dig ind i et center, hjemmetræning har for mange begrænsninger i længden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

??

Lidt mærkelig ordsammensætning men du er vel næppe i tvivl om at der menes at mænd, der ønsker at ligne prof-byggere er ligeså forstyrrede som anoretiske piger! Betegnelsen for denne lidelse er i øvrigt megaræksi!

Mvh Andreas

Edited by AndreasH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lidt mærkelig ordsammensætning men du er vel næppe i tvivl om at der menes at mænd, der ønsker at ligne prof-byggere er ligeså forstyrrede som anoretiske piger! Betegnelsen for denne lidelse er i øvrigt megaræksi!

Mvh Andreas

Tror nærmere der sætte spørgsmålstegn ved sammenhængen - indlægget var noget malplaceret. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er helt fint du træner hjemme - det er ikke altid det behøver at "koste" (noget særligt) at gøre lidt ud af sig selv.

Og det ville være helt fint, hvis flere unge mennesker gad gøre noget for deres krop, mens de vokser - i stedet for at indse som 25 årig, at de er 40, fed og færdig :innocent:

Den med sund kost er lige i skabet - og jeg synes det er lidt for tideligt for dig at træne med de "tunge drenge". Få hellere noget Kondi-træning på dit skema. Når du beslutter dig for at begynde "for alvor" bør du finde et godt sted at træne, hvor du kan få god rådgivning. Du er jo allerede godt igang. :superman:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er helt fint du træner hjemme - det er ikke altid det behøver at "koste" (noget særligt) at gøre lidt ud af sig selv.

Og det ville være helt fint, hvis flere unge mennesker gad gøre noget for deres krop, mens de vokser - i stedet for at indse som 25 årig, at de er 40, fed og færdig :innocent:

Den med sund kost er lige i skabet - og jeg synes det er lidt for tideligt for dig at træne med de "tunge drenge". Få hellere noget Kondi-træning på dit skema. Når du beslutter dig for at begynde "for alvor" bør du finde et godt sted at træne, hvor du kan få god rådgivning. Du er jo allerede godt igang. :superman:

Hvorfor er det for tidligt at træne med de "tunge drenge" og hvorfor skal han hellere få noget "Kondi-træning" på programmet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this