Dårligt knæ -Ny sportsgren?


Mette1986
 Share

Recommended Posts

Jeg har været rimelig uheldigt med mit knæ efter en skiskade og spark af en hest inden for 9 måneder. Det resulterede i 2 gange flækket lårben, 2 x nye korsbånd -forreste, skåret noget af min meniske, mine ledbånd i højreside er også mere eller mindre væk. Udover ovenstående er jeg blevet opereret 2 gange ydereligere for mus + diverse...

Altså er mit knæ ikke noget at råbe hurra for. Jeg har altid redet og generelt været meget aktiv med træning, squash, badmintin, løb, you name it...

Men det skulle jeg ikke regne med at komme til igen på det plan jeg ønsker (Jo selvfølgelig styrketræningen, men ellers) Derfor leder jeg desperat efter en ny sportsgren der ikke er vildt hårdt for knæet og hvor der er mulighed for at komme på et niveau hvor der er lidt konkurrce(r )

Svømning er en "no go" og kajak er kun om sommeren. Er der nogen der har nogle forslag?

Edited by Mette1986
Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal pulsen op osv. men der skal også være mulighed for at konkurre på et vis plan...

Jeg må gerne cykle/spinne. Men det var om der var andre muligheder end nævnte. Synes det er svært at komme på noget hvor ens knæ ikke er under større belastning... Så det ku jo være en derude der havde været igennem noget a la det samme og kastet sig ud i XX

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share