Volley i København.


Lubas
 Share

Recommended Posts

Jeg flytter til Kbh. N i starten af august og skal finde mig en god volleyballklub at spille i, gerne med nogle gode spillere på/omkring min egen alder (21 år). Træning mindst 2 gange om ugen og de skal spille kampe. Jeg har også et krav til at de skal have en god træner, der tager det seriøst (dårligere erfaringer med dette fra min gamle klub).

Der er masser af resultater på Google, men kunne jo være nice hvis nogle af jer havde erfaringer med nogle klubber =). Indtil videre har KSV fanget min interesse lidt (www.ksvolley.dk) da jeg jo skal studere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg flytter til Kbh. N i starten af august og skal finde mig en god volleyballklub at spille i, gerne med nogle gode spillere på/omkring min egen alder (21 år). Træning mindst 2 gange om ugen og de skal spille kampe. Jeg har også et krav til at de skal have en god træner, der tager det seriøst (dårligere erfaringer med dette fra min gamle klub).

Der er masser af resultater på Google, men kunne jo være nice hvis nogle af jer havde erfaringer med nogle klubber =). Indtil videre har KSV fanget min interesse lidt (www.ksvolley.dk) da jeg jo skal studere.

Det er nemmere at hjælpe dig hvis du fortæller hvad dit spillemæssige niveau er? Division? serie?

Link to comment
Share on other sites

Det er nemmere at hjælpe dig hvis du fortæller hvad dit spillemæssige niveau er? Division? serie?

Svært at sige, da mit hold kun spillede i en for-sjov-liga hernede på Lolland-Falster. Jeg har kun gået til træning i et enkelt år, inden da spillede jeg det på idrætsefterskole som valgfag og on/off i min gymnasietid. Jeg har altid haft flair for sport (især boldspil) og har spillet badminton i 8-9 år på højt niveau.

Jeg har helt styr på grundslag og blokering. Timing til smash kan der arbejdes en del på, slagteknikken fejler intet. Hoppende hævninger, som man ser på TV, kan jeg slet ikke finde ud af endnu.

Jeg har ikke erfaring med avancerede spilsystemer og fremløb (ej heller spil med libero), men jeg har stort ønske om at lære det og jeg er meget lærenem :D!

Edited by Lubas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share