Sign in to follow this  
Musiklivoglys

Hjælp til vægt-tab.. 185cm og 83 kg mand

Recommended Posts

Hej. Jeg kunne super godt tænke mig at ligge lidt om på min mad, Men ved ikke hvad, der ville være bedste at spise, jeg regner med at jeg skal smide omkring 3-5 kg og ikke mere, da jeg er meget stor bygget, både muskler og knogler. Jeg har lige et lille lag fedt på maven som skal væk..Spiser sundt, sådan når jeg spiser frokost og aftens mad.. Det er mere, når jeg er sulten forsjov, jeg tager en sodavand og noget slik..

Egentlig så træner jeg ok meget.. Og jeg træner mine musklér.. Men jeg Er lidt for usund til tider..

Nogen der kan hjælpe mig med en kur på evt. 1 uge til 14 dage..

Mandag:

tirsdag:

onsdag:

Torsdag:

fredag:

lørdag:

søndag:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg tvivler på at du får nogen til at sidde og skrive ned hvad du skal spise hver dag i 14 dage!

Hvis du selv mener at du spiser rimelig sundt, hvad så med at droppe det slik og sodavand som du også selv skriver at du indtager, når du spiser "for sjov".

Du kan også selv sætte dig ned og skrive hvad du spiser i løbet af en dag eller måske en hel uge, så er jeg sikker på at der nok er nogen der skal komme med rettelser til din diæt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvit sodavand slik og andre tomme kalorier (øl, kage/morgenbrød på jobbet etc) i en måned og se om ikke det giver resultater. Men når det er så forholdsvis lidt du skal af med skal du regne med at det nok tager noget tid.

mvh klaus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, det er forholdsvis simpelt. Drop de hurtige kulhydrater (dem med højt GI).

Prøv med noget havregryn/grød til morgen og rugbrød med magert pålæg. Dyrk en halv til en hel times mortion om dagen og snup et par sunde mellemmåltider. Så vil jeg næsten væde med at du taber dig. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke, der er noget galt med din vægt i forhold til din højde. :bigsmile:

Men hvis du gerne vil tabe dig, skal du holde dig væk fra de hurtige kulhydrater, som du bl.a. kan finde i ananas og bananer. Det skal lige understreges, at hurtige kulhydrater kan være godt inden træning. Sørg for at få spist groft brød og sluk tørsten med vand. Og spis endelig en masse frugt og grønt. Dog skal du ikke glemme at indtage proteiner, da proteiner både er vigtige for muskelmassen, men også for en slankekur, da det mætter godt. Ellers skal du bare konditionstræne og evt. blande det med styrketræning, så du også får øget din muskelmasse. Du skal heller ikke tænke for meget over din vægt, mens du er på en slankekur.

Jeg har også hørt, at hvis man løber, skal man også holde små pauser og derefter løbe igen, så pulsen stiger og falder. Det skulle være den bedst mulige måde at forbrænde kalorier på.

Fortsæt denne metode de næste 14 dage, så skal du nok se resultater... :4thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this