Pulsur i svømmehal


XeniaJensen
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har lige anskaffet mig et af de pulsure, der følger med som velkomstgave til både iForm og Aktiv Træning - Pulse Sonic K5505. Umiddelbart kan det alt det, jeg har brug for, og jeg er indtil videre rigtigt glad for det. Mit problem er dog bare, at jeg svømmer en til to gange om ugen i svømmehallen og egentligt godt kunne tænke mig at måle puls og kalorieforbrænding der også. I urets manual står der at det er vandtæt op til en meter - hvilket selvfølgelig ikke er så meget, men samtidigt ligger jeg jo alligevel kun og svømmer crawl og bryst i overfladen. Jeg ved dog ikke om jeg tør risikere det - er der nogle, der har erfaring med pulsure (som ikke er deciderede svømmepulsure) i vand? Skal jeg bare prøve eller hvad tror I?

På forhånd tak for hjælpen

Xenia

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ikke gøre bruge det, da de ofte kun kan holde 1/2-1 time i vand hvis det ikke er decideret sikret til dybere dybder. Yderligere kan bælterne sjældent holde sig på plads når du sætter af fra væggen. Har prøvet det og skulle rette til hver kan jeg satte af. Så jeg droppede det fuldstændigt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ikke gøre bruge det, da de ofte kun kan holde 1/2-1 time i vand hvis det ikke er decideret sikret til dybere dybder. Yderligere kan bælterne sjældent holde sig på plads når du sætter af fra væggen. Har prøvet det og skulle rette til hver kan jeg satte af. Så jeg droppede det fuldstændigt.

hvilken ur kan man vælge hvis man ser bort fra puls,

Link to comment
Share on other sites

Og selvom det er vandtætte til 10m er det ikke sikkert at de kan sende signaler under vand. Det har der kun været ganske få det har kunne indtil videre. (Derfor Suunto bl.a. også har lavet den løsning de har).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share