NFL fantasy football


Prehn
 Share

Recommended Posts

Skulle da også lige hilse og sige jeg kom ned på jorden igen min 3 kamps winning streak er ovre, og med et brag.

Lige oveni i hatten en skade til clayton, som har været min positive overraskelse so far. Mon ikke det også ødelægger lidt af alle de yards Steven jackson henter til mig.

Plus en hjernerystelse til QB Rodgers...

Så alt andet end en super runde her fra.. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det bliver et brag :smile:

Syntes dog jeg mangler en god solid fantasy RB for at kunne gøre det rigtig spændende. Skal nok blive tæt, men tror du løber med sejren, desværre.

Man kan desværre ikke få det hele. Du har til gengæld Peyton Manning, den QB som ligger nr. 2 på point listen.

Kampen er projected til at være tæt.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Puha det er en tæt kamp...

91.60 mod 83.20, og du mangler stadig din Kicker... :w00t:

Lige nu er det blot bittert, at jeg har +30 point i 2 WR siddende på bænken... Det viser blot at projected ikke kan bruges til en døjt, da det var eneste grund til jeg skiftede Maclin ud med Amendola, Dumt! :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Puha det er en tæt kamp...

91.60 mod 83.20, og du mangler stadig din Kicker... :w00t:

Lige nu er det blot bittert, at jeg har +30 point i 2 WR siddende på bænken... Det viser blot at projected ikke kan bruges til en døjt, da det var eneste grund til jeg skiftede Maclin ud med Amendola, Dumt! :4slap:

Det blev en tæt kamp, hvor Rob Bironas afgjorde det til sidst :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Skidt skidt runde for mit vedkommende...

Mistede 2. seed i POs og dermed også en bye week, og må finde mig i en 4. seedning...

Havde Welker, Blount og Ivory på bænken. Det er +22 point jeg er gået glip af! :dry:

Hvornår mon man lærer at analysere bare lidt på hvem de forskellige møder?

+ Manning kaster 4 INTs.. IGEN! og Jets Defense kollapser totalt... Tsk..

Nå, men POs ser ud som følger:

post-6265-029502700 1291720029_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

Til alle jer der oddser på NFL eller spiller Fantasy Football - har jeg oprettet en hjemmeside, hvor i kan gå ind og få gode råd og fiduser til jeres behov. Der er Picks, Sleepers osv. Gå derind hvis i vil have hjælp til at vinde jeres Fantasy League eller bare nogle penge.

Har først lige oprettet siden, og arbejder stadig på den, så bær over hvis den går ned i løbet af de første par dage. Siden hedder Cinifootball.dk - og vil blive opdateret næsten dagligt.

Dette er ikke ment som reklame - og jeg ikke har intentioner om at tjene penge på det.

Edit: Siden er nu oppe at køre!

Edited by NFLeksperten
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share