Proteinpulver


Allan
 Share

Recommended Posts

Velkommen til Allan :wave:

Lige for tiden bruger jeg "Whey Protein Isolate" jordbær fra www.netfit.dk da det er ret billigt og har et proteinindhold på over 90%. Det koster 299 for 1 kg. og smager faktisk udemærket.

Hvis du er nogenlunde ligeglad med prisen, kan jeg varmt anbefale performance pro80% da det efter min mening er det der smager bedst! Især vanilien (den smager af milkshake!). det koster 230 kr. for 750 gram.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brugt en del forskelligt proteinpulver, men holder mig nu til prolab 100% pure whey. Det smager rigtigt godt...eller jordbær gør i hvert fald, har ikke smagt de andre endnu, og så er det et ret anderkendt mærke. Og til 425kr for 2,2 kg er det også et af de bedste til prisen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger MyoMax fra Scitec Nutrition, hvilket ikke er et rent protein pulver, da det indeholder en dextrose og creatine. Men glem alt om at købe det. Det er nemlig pissedyrt og besværligt at få fat i. Når jeg render tør vil jeg gå over til Eiselt Research's protein pulver med jordbær smag da det smager kanon og er nemt at opløse. Jeg har faktisk kun smagt det blandet op med vand og det samgte virkelig godt. Kan købes hos www.gymgrossisten.synonym.dk i op til 25 kg for 3000 kr.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share