Motta's Log - Tri, Træning og snart tredive...


LaMotta
 Share

Recommended Posts

Efter jeg sidste år i Januar fik konstateret modermærke-kræft og derefter var igennem et par ubehagelige måneder med uvished følte jeg en trang til at støtte op omkring et så godt initiativ. Jeg blev heldigvis erklæret rask, og har ingen gener whatsoever længere - andet end den lille uvished bagerst i hovedet som man nok aldrig slipper for.

Ouch, det lyder ikke rart :unhappy:

Kan godt forstå at du gerne vil bakke op omkring sådan et initiativ, for når man først har haft tingene tæt på livet, så ser man pludselig mange ting i et andet perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg efterhånden fulgt med på sidelinien i lidt tid, så må jo hellere ønske held og lykke med på søndag. Jeg håber at alt klapper, som det skal, og at vejret bliver bare lidt bedre end de sidste dage.

Min eks-kæreste skal selv køre, så jeg har et vist indblik i hvad det kræver både fysisk og mentalt, men det virker til at du er helt klar, så det skal jo nok gå! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg efterhånden fulgt med på sidelinien i lidt tid, så må jo hellere ønske held og lykke med på søndag. Jeg håber at alt klapper, som det skal, og at vejret bliver bare lidt bedre end de sidste dage.

Min eks-kæreste skal selv køre, så jeg har et vist indblik i hvad det kræver både fysisk og mentalt, men det virker til at du er helt klar, så det skal jo nok gå! :superman:

Tak for ordene. :smile: Jeg gir den hele armen på søndag! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Morgenfrisk?

En tur ud og se Strandparken med vores Prospect her til morgen. I aften er det hendes store dag, så alt skulle lige tjekkes efter og vandtemperaturen mærkes. Status: Koldt, ingen sigtbarhed, og en smule brandmænd - med andre ord: Perfekte forhold!

Det blev en 400M svømmetur med lidt plaske plaske rundt om propspectet, og så ellers en test af at komme hurtigt op og ud af våddragten. Det er dælme koldt, og jeg kan nok ikke forvente varmere vejr på søndag - så lige nu er jeg gået i tænke boks mht hvilke påklædning der er bedst.

/Motta

Kom ud på Strandparken ved 18 tiden og se lidt tri - vejret ser jo lovende ud idag!

Link to comment
Share on other sites

Morgenfrisk?

En tur ud og se Strandparken med vores Prospect her til morgen. I aften er det hendes store dag, så alt skulle lige tjekkes efter og vandtemperaturen mærkes. Status: Koldt, ingen sigtbarhed, og en smule brandmænd - med andre ord: Perfekte forhold!

Det blev en 400M svømmetur med lidt plaske plaske rundt om propspectet, og så ellers en test af at komme hurtigt op og ud af våddragten. Det er dælme koldt, og jeg kan nok ikke forvente varmere vejr på søndag - så lige nu er jeg gået i tænke boks mht hvilke påklædning der er bedst.

/Motta

Kom ud på Strandparken ved 18 tiden og se lidt tri - vejret ser jo lovende ud idag!

Hvis vejret er koldt, kan det være en god ide at tage en langærmet kompressionstrøje på inden under din tri top/dragt, samt et par tubes på benene. Hvis vejret virkelig er koldt så skift alt tøjet undtagen underdel inden cyklen, så du ikke sidder på den i alt for meget vådt tøj.

Link to comment
Share on other sites

Morgenfrisk?

En tur ud og se Strandparken med vores Prospect her til morgen. I aften er det hendes store dag, så alt skulle lige tjekkes efter og vandtemperaturen mærkes. Status: Koldt, ingen sigtbarhed, og en smule brandmænd - med andre ord: Perfekte forhold!

Det blev en 400M svømmetur med lidt plaske plaske rundt om propspectet, og så ellers en test af at komme hurtigt op og ud af våddragten. Det er dælme koldt, og jeg kan nok ikke forvente varmere vejr på søndag - så lige nu er jeg gået i tænke boks mht hvilke påklædning der er bedst.

/Motta

Kom ud på Strandparken ved 18 tiden og se lidt tri - vejret ser jo lovende ud idag!

Jo tak, der var 11 grader i luften i Århus i går :cold:

Er i dag på jagt efter neoprenfusser, vest og ny våddragt. Hader kulde!!!! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Bike-Check in: Done

Carb-loading: Done

Run-Bag packed: Done

Swim-bag packed: Done

Bike-bag packed: Done

Stay-off my feet: Initiating

/Motta

For dem af jer der er hardcore die hard fans, så er der live timing på challengecopenhagen.dk, og jeg futter rundt med 922. For dem af jer der er endnu sejere og tager ind og ser det live, så render jeg rundt i hvid fusion top, blå fusion shorts, og sort 2XU løbe-cap. Jeg regner med at være på løberuten kl 14.30ish! Hvis nogen råber TEAM MOTTA RULES så er der Front Double Biceps som respons og hvis i er heldige ryger der også en Most Muscular jeres vej! BUM! :devil:

Ses på den anden side,

Link to comment
Share on other sites

En lille update fra tætteste hold: Motta var oppe af vandet efter ca. 1,05 time og ude af T1 efter 1,10 time.

Det må siges at være en helt perfekt start!

Han så skarp ud da han passerede Geels på 2. omgang, og holder god fart.

Hvis jeg har regnet nogenlunde rigtigt har han kørt de 180 km med et snit på 36,3 km/t. Det er absolut godkendt.

Edited by Kermit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share