Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Preben skrev på Getbig.dk

"Nu er det jo sådan at jeg selv har talt med dig i telefonen nogle gange webmaster og du lyder jo som en både troværdig og behagelig type.

Til mig, fortalte du første gang ( for ca. 12 dage siden ), at jeg kunne spørge MS, hvis jeg var i tvivl om jeres produkters renhed/kvalitet, da MS ifølge dig selv havde modtaget alle jeres "egne" produkter til undersøgelse.

Senest igår Mandag fortalte du mig at MS var kommet frem til de samme analyseresultater som de obligatoriske/lovpligtige hvad de så end dækker over. Derfor må der jo nødvendigvis også forekomme analyseresultater fra MS, i hvert fald pr. E-mail eller telefon."

Jeg poster kun det her fordi jeg gerne vil have et svar på om det er sandt eller om Preben lyver (da ingen svarede)?

Link to comment
Share on other sites

Webmaster har svaret på getbig ->

"Entropy=> Det har jeg såvidt jeg erindre svaret på før (har dog ikke læst alle indlæggene igennem igen).

Jeg var som skrevet tidligere ikke særlig interesseret i disse resultater, da jeg allerede var rimelig sikker på hvordan de ville se ud, men det er da altid rart med et dobbelttjeck, og at en der nød så stor respekt på getbig evt. ville kunne sige god for dem.

Mener bare jeg fik resultaterne over tlf. eller i en mail, kan faktisk ikke huske det. Meningen var at i FREMTIDEN skulle han teste alle de mange prøver vi fik hjem og så skulle vi kun tage det "udvalgte" produkt til en dyr certificeret test. "

-------

Det var dog ikke det jeg mente mere om at han brugte MS som en reference til hans produkt.

Men hvis det kun er mig der undrer mig så lad det bare ligge.

:)

Link to comment
Share on other sites

>Entrophy

Nej, du er ikke den eneste der har undret dig. Jeg har bl.a. undret mig og derfor blevet kaldt en spasser af Thomas Jensen.

Jørgen Storm har heller ikke undret sig, men han mener jo heller ikke engang der findes en diskussion om Get Bigs troværdighed i denne tråd.

Begge to har som bekendt forbindelse til Get Big og det er der ikke noget galt i i sig selv.

Link to comment
Share on other sites

QUOTE  

Hvorfor fanden vil folk have af vide hvem MS er ? snakker vi personlig adresse og navn her? forklar mig hvad du vil bruge det til, ud og tæske manden ? grow up!

Jeg ville sgu ikke tæske eller opsøge manden!!

Som JS ville have sagt:

"I would hold him and kiss him and pet him and hug him"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share