JS taler om sig selv, - efter forlæg af MZ!


JØRGEN STORM
 Share

Recommended Posts

Som mdk ville have udtrykt det:

JS, søde rare lille JS. Hvad er pointen i din interaktive identitet???

Jeg går ud fra, at vi kan være enige om, at websites såsom MOL og Getbig er til for at viderebringe oplysninger, ideer, motivation, råd mm. vedrørende træning, kost osv.

Siden du nu ved så meget, hvorfor bruger du så ikke tiden til netop at oplyse, give ideer, motivere, give råd mm.

I den tid jeg har set dig på MOL, har du næsten kun deltaget i tre sammenhænge

- dopingforumet

- MS-tråden

- denne tråd

I dopingforumet har du godt nok kommet med informationer og råd vedrørende det fornuftige i ikke at bruge doping (hvilket jo naturligvis er den helt rigtige holdning). Jeg kendte dig ikke dengang (kendte = not-IRL-kendte, off cause). Derfor antog jeg dig for at være en ganske almindelig (dog ny) MOL-bruger, med meget kritiske holdninger til doping. Men bid mærke i følgende: Er det i grunden ikke tankevækkende, at det første indtryk, jeg får, af dig, gør, at jeg lægge betydeligt meget mere mærke til din arrogance og nedladenhed end de råd du konkret giver vedrørende ikke-doping?

Er dette ikke lidt tankevækkende? Altså at en (ved jeg nu) meget kendt person fra Getbig, med stor viden indfor træning, kost osv., har tillagt sig en stil, hvor modtageren skal bruge mere åndskraft på dine tilsvininger end på de konstruktive informationer vedrørende træning mm. som du også giver.

MS-tråden og denne tråd: Ja, her har derselvfølgelig ikke været noget træningsrelateret stof i. Til gengæld har du været særdeles svulstig i brugen af ironi og arrogance (det er jeg dog blevet immun overfor)

Samlet: Hvad har du egentligt bidraget med på MOL vedrørende træning? Lidt fjentlig stillingtagen til doping, og..... hmmmm.....tænke, tænke.....øhhhhhh.....tænke....hmmmm, INTET ANDET.

Dette er jo heller ikke et krav. Enhver bruger må selvfølgelig udfylde sin plads i cyberspace som denne ønsker (blot skal det være indenfor lovens rammer). Men som guru på Getbig, synes jeg bestemt ikke dette kan være et tilfredsstillende niveau.

Mvh / Jan

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jeg ryster da også engang imellem på hovedet over JS's indlæg, men generelt synes jeg knægten :lol: bidrager med forrygende underholdning.

Det jeg dog studser allermest over er de folk der kommer herind og holder liv i debatten - på trods af eksempelvis følgende citat:

"JS/MS.....whatever, er jo kun ude på at få en ligegyldig diskussion i gang, og det må man sige er fuldført.

Jeg forstår ikke i gider bruge tid på det, da det på ingen måde er muligt at få noget konstruktivt ud af det."

Jeg kan ikke se, at Onkel Jørgen har noget videre psykologisk problem bare fordi han åbenlyst morer sig ved at debatere med,- og provokere mavesure folk. Hans indlæg lyser og glimter jo af ironi, mens diverse personer, som debaterer mod JS i NETOP denne tråd, lyder til at besidde et inderligt had (grundet fx jalusi) mod manden.

Link to comment
Share on other sites

Hans indlæg lyser og glimter jo af ironi, mens diverse personer, som debaterer mod JS i NETOP denne tråd, lyder til at besidde et inderligt had (grundet fx jalusi) mod manden.

:blink::w00t::blink::w00t::blink::w00t::blink::w00t:

Had !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var dog en syg påstand. :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

Følgende slår mig: Kernen i tråden er en person, som vides - ud fra tågede begrundelser som at ville sikre sin ytringsfrihed osv. osv. - at have oprettet flere profiler (DKman). Hvorfor tro, han ikke har oprettet flere støttepædagog-profiler, som metaforisk lægger bolde op, som JS så kan smashe på?

Hvis det forholder sig sådan, er det virkelig et ynkeligt menneske, men foreløbigt er det jo bare min private lille (mis-)tanke ... :)

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan en sang om butt-plugs.

Melodien er "My bonnie is over the ocean"

Omkvæd:

My butt-plug is over the ocean

My butt-plug is over the sea

My butt-plug is over the ocean

Oh, bring back my butt-plug to me

Bring back, bring back, oh, bring back my butt-plug to me, to me

Bring back, bring back, oh, bring back my butt-plug to me

Første vers:

I searched for my butt-plug in Martin

I searched for my plug in Nikolai

I searched for my butt-plug in Annette

and finaly found it in Dig.

Omkvæd synges igen

Den er god at synge på herretoilettet.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

JS <<< Hvis du læste, hvad jeg skriver - og det gør du, du tør bare ikke ta stilling til det - så ville du vide, jeg ikke selv har buttplug-erfaring. Prøv dig frem - som sagt store plugs til store røvhuller (og en stor kæft).

Hæhæ, har lige set Pyts lille smædevise. Visualiserer for et kort øjeblik Onkel og Nevø skandere den for hinanden på herretoilettet. Og dog nej, fjern dette uæstetiske billede fra min nethinde!

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Kig her Onkel Jørgen

Butt Plug

Uden at have prøvet det, vil jeg tro det er en ubehagelig oplevelse, men hvis folk nyder at få tjekket prostata af en læge med store fingre, kan det være, det frister. Det kan tænkes at MS har erfaringer i brugen af disse, han vidste ihvertfald, hvordan de skulle indføres på GetBig. :lol:

Denne tråd burde hedde "How low can we go?"

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

mdk:

"Hvis du læste, hvad jeg skriver - og det gør du, du tør bare ikke ta stilling til det"

Nu er jeg afsløret, - jeg formelig ryster af skræk over at skulle tage stilling til dine vise ord!

Pyt:

Ha, ha, - det er sgu humor Pyt!

"MS har erfaringer i brugen af disse, han vidste ihvertfald, hvordan de skulle indføres på GetBig."

Man skal lære noget nyt hver dag, - blot lurer jeg på, om det er en ren tilfældighed, at både pyt og mdk ved så meget om disse tilsyneladende festlige indretninger?

Fås de i stereo-udgave?

Iøvrigt må man gætte på at "indføring" nok er kommet for at blive!

"How low can we go?"

Det er vanskeligt at svare definitivt på, - det jeg ved med sikkerhed er, at mdk i hvert fald rutinemæssigt

går helt ned på knæ, - men tiden må vise om denne for ham så naturlige og betjenende positur, efterfølgende kan undergås ved en kombination af vilje og naturlig disposition.

Har man sagt A, må man også ofte sige B, - og sandsynligheden for at mdk i nær fremtid, - som det hør og bør sig for den klassiske "bottom" -, kommer helt ned på ryggen med stængerne i vejret, er tæt på de 100% :devil:

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Hej JS

Hahaha griner tråd!

Ej, det er nu egentligt i orden... men jeg synes nu nok at det ville have været federe hvis du havde kombineret det med en logbog!

Kunne godt tænke mig at følge din træning... og kost! Specielt pga. at du har en meget lav BF!

Forresten, fed Signatur JS...

Mvh Ethan

idé til topic i denne her tråd...

Smager minimælk godt?

Og er flagstænger i baghaven en god ide??

Link to comment
Share on other sites

RTA:

RTA er det tidsbegreb min træningsmakker, - trods kostbart ROLEX-ur -, betjener sig af!

Jeg formoder det er beslægtet med transportindustriens ETA, - men i hans tilfælde betyder det desværre:

ReasonableTimeofArrival!

Med hensyn til teorierne vedr. MS´s motiver, har jeg flere gange formuleret min opfattelse omkring dette spørgsmål på selve MS-tråden, - både på versefødder og i mere almindeligt skriftsprog!

Den korte version lyder:

MS er en moderat belæst psykopat med totalt fraværende selvfølelse og stor skuffelse over egen fysik og muskulære udvikling!

Med andre ord, - en psykisk syg nørd med stor fantasi og endnu større frustration over uopfyldte drengedrømme om et interessant liv med tilhørende gudekrop! :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Cool med en tråd hvor man kan hælde personlige holdninger ud om en person. I starten synes jeg også JS`s form var træls, men man kan som bekendt vænne sig til meget og efterhånden synes jeg han (ihvertfald for mig) virker ganske hyggelig og harmløs. Det er vel heller ikke tilfældigt at han nogengange omtales som onkel Jørgen ;)

Link to comment
Share on other sites

JS> Ja opet en logbog ? jeg skal tangere evt. overgå din mave 1 juni. så vil godt lige nogle råd at følge.

Især når vi når til marts, fordi så er min plan at leve af shakes i afskyninger, som virker - men der er højst sandsynlig en anden god måde.

Nu er du jo også bygget fuldstændig latterligt med en forbrænding der kunne forsyne os med el og varme i lang tid.

men din mavetræning ville være sjov at følge......

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest bør vi sende en venlig hilsen til MZ, - der udover sine ubestridelige detektivevner, også nærmer sig niveauet for et clair-voyant geni, da han foreslog denne tråd, - og dermed ene af alle forudså, hvor stort det latente behov var, for at MOL´s brugere kunne få mulighed for at udtrykke deres uforbeholdne mening om min ubetydelige,- og som det tydeligt fremgår af mine indlæg, -meget ydmyge person!

1500 hits på mindre end 2 døgn, - tju hej hvor det går!

Det mest pudsige er dog, - set i lyset af MS-affæren -, at nogen stadigt tror, at jeg IKKE er en fiktiv person, -

eller at INGEN endnu har hittet den prægtige avatar på nettet, som pryder mine indlæg! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er vel heller ikke tilfældigt at han nogengange omtales som onkel Jørgen

JS er da vores allesammens DADDY. Vidste du ikke det?

Vi har kun én Daddy og det er Craw :angry:

Onkel Jørgen, er Onkel Jørgen, så er den ikke længere, han er ham der giver os slik når far og mor ikke kigger, han er ham der spiser "leftovers" på vores tallerken så vi kan få dessert, han er ham der tager os med til film vi ikke må se og koncerter vi ikke må høre, han er ham der giver os en flaske Stoli til vores konfirmation, han er ham der køber en glædespige til vores 18 års fødselsdag og han er ham der hiver os ned i træningslokalet og viser os hvordan det skal gøres på den rigtige måde. Det er altsammen Onkel Jørgen.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

"JS opet en logbog ? jeg skal tangere evt. overgå din mave 1 juni. så vil godt lige nogle råd at følge."

Hemmeligheden ligger i detaljen, -både kost og træningsmæssigt, - og så godt med lys fra siden og fra oven, når du skal fotograferes!

De fotos jeg hidtil har anvendt, - sidst i artiklen CUTS på Get Big,- viser resultatet af træningstyper, som beskrevet i artiklen 3-i-een, også på Get Big, - samt maveprogrammet for garvede jernfolk fra artiklen Sixpack til sommer!

"Især når vi når til marts, fordi så er min plan at leve af shakes i afskyninger, som virker - men der er højst sandsynlig en anden god måde."

Sure is, - og en meget sundere, sjovere og mere velsmagende måde!

Diverse pulvere m.m bør KUN bruges til at justere ernæringsprofilen i en allerede optimalt sammensat kost, -hvis du IKKE allerede har læst artiklen CUTS, tror jeg du vil kunne finde nogle små godbidder, der får sat de forskellige diætmæssige tiltag ind i en logisk og meningsfuld kontekst!

"Nu er du jo også bygget fuldstændig latterligt med en forbrænding der kunne forsyne os med el og varme i lang tid."

Ha, ha - min forbrænding er helt almindelig for en hvid, 48-årig mand, - faktisk er jeg noget begrænset af en knust discus i lænden efter en alvorlig påkørsel, så uendelige mængder high impact kardio er udelukket.

Skaden er en af grundene til, at jeg har trimmet voldsomt ned for IKKE min stakkels ryg skal slæbe rundt på den voldsomme DD-buste med tilhørende Fort Knox ryg, som jeg tidligere spankulerede rundt med!

I samråd med TJ har jeg derfor valgt følgende påskrift til mit business-card:

Jørgen Storm, Kosmetisk Ballerina!

"men din mavetræning ville være sjov at følge......"

I forhold til dem, der har vovet forsøget i praksis under mit tyraniske blik, er det et synspunkt, du står ret alene med! :D

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

10x5x "....hvis mentale pik er for lille"

20x5x "Det kofektædende publikum"

15x5x "narkomaner"

5x5x "doping = hjernedøde idioter"

Kommentar

Lagde ud med en let omgang hylemorsomt, ironisk, sarkastisk, dødsyg humor som det konfektædende publikum åd råt. Grinede for vildt til jeg fik ondt i kæben. Alt i alt en god dag hvor træningen har ligget lige omkring Claus Stykers fedtforbrændingszone. Mavemusklerne blev udsagt for meget hård træning idet mdk, vandpyt m.fl. fik min mavemuskler til at arbejde på højtryk.

Jeg giver derfor træningen :lol: :lol: :lol: :lol: ud af 5 mulige! - (nej hov, jeg kan vidst ikke regne og slet ikke procentregning)

Edited by Hessel
Link to comment
Share on other sites

Hessel:

Hvor har du dog fået de afskyelige og dybt respektløse udtryk fra?

Må jeg udbede mig lidt pli, - det er sgu min side det her!

(Jeg har selv fået den af MZ!)

:D :D :D :D :devil: :D :D :D :D

PS:

Nu har den frække fantomhacker slået til igen mod min lille tråd, - og flyttet den til et obskurt hjørne af MOL!

Man fornemmer en sammensværgelse, - er det monstro MS der er på spil igen?

Hvem ellers kunne finde på at foretage sig noget så ubehøvlet?

Jeg bliver vist nødt til at klage til MZ................................ :teachingfinger: :teachingfinger: :teachingfinger:

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share