JS taler om sig selv, - efter forlæg af MZ!


JØRGEN STORM
 Share

Recommended Posts

Svaret er ja, han er

- det havde jeg nu nok gættet mig til(har set det famøse billede fra NL, der var/er en (mere eller mindre lam tråd(nok mere)) med det på BH..

Say what?? NL? BH?

Nå, men det her giver da et nyt perspektiv til JS' og Vandpyts onkel-nevø-forhold :) Det er jo en hel genrebetegnelse i mand/mand-verdenen ;)

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Nå, men det her giver da et nyt perspektiv til JS' og Vandpyts onkel-nevø-forhold :) Det er jo en hel genrebetegnelse i mand/mand-verdenen ;)

:lol: Måskeeee ;)

Jeg syntes det er mere interessant, at du lægger så meget energi i at få bekræftet om Onkel Jørgen er homoseksuel, hvis det er tilfældet. Du kører den klassiske, med at hive pigerne(drengene) i håret for at få opmærksomhed, istedet for at spørge om de vil kysse. Det var også min stil, i første klasse, jeg fandt ud af, at det var nemmere at kysse dem og spørge bagefter. ;)

MDK, jeg syntes du skal bekende dine følelser for Onkel Jørgen, så vi kan slippe for denne uendelige mundhuggen til ingen verdens nytte, dette er set i lyset af at den er ganske underholdende. Du viser de klassiske tegn på forårsforelskelse, se at få det udtrykt på en konstruktiv måde.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Mener da osse, jeg i tidernes morgen har set et foto af en mandsperson, der ligner JS avatarfoto RET meget, inde på "mand søger mand"-chatten på scor. Men fyren derinde er lige så sleskende for de unge fyre, som JS er nedladende og konfrontationssøgende. Mææææed mystisk  

Hvilket naturligt leder til et helt femte spørgsmål... :lol:

Ja, hvad lavede du inde på "mand søger mand" chatten? :lol:

Nu når der ikke er andre, der kan læse Brainroids kraftige telepatiske stråler. ;)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Vandpyt <<< Svaret på Brains spørgsmål er også ganske åbenlyst. Jeg havde ikke skrevet om den verden, hvis det ikke var fordi jeg forudså, der så ku opstå et spørgsmål om min tilstedeværelse i den verden. Jeg er så til gengæld glad for, jeg ikke mere har brug for den slags net-faciliteter :)

Hvorfor jeg lægger så megen energi i det? Fordi folk, der deler smæk ud, selv må finde sig i at få smæk. Og fordi jeg mente at ku se, at grunden til, at JS deler smæk ud, har årsager, som jeg nu helt klart har formuleret skønsvis 20 gange. :) Og for mænd af MIN specielle overbevisning er der få ting, der er mere sport i, end at give skabs-afarten på hatten.

Mine følelser? Mnja, igen et spørgsmål, hvor jeg tror, de fleste er klar over svaret. Jeg kan ikke udstå ham og håber i mit stille sind, han damper af, fordi så mange tråde afspores (denne tråd er på forhånd afsporet, så det er OK).

Med mindre da, kursen lægges radikalt om og han opgiver et par af de profiler, jeg er bekendt med, at han har.

Og så er der jo en konkurrence igang mellem ham og jeg - hvem kan komme på de bedste svinere? Her mener jeg selvfølgelig, det er mig. Jeg svarer igen, når jeg mener, der kommer en sviner, der matcher mit niveau :) Det er helt klart den battle of wits, der tiltaler mig og holder energien oppe. Nix weiter.

Min forårsforelskelse gælder en ganske anden person. Det sødeste menneske, man kan forestille sig. :wub: :wub:

Trust me, det er ikke mig, der - som du - har behov for at omtale JS som onkel ;) Man har vel smag i mænd.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Vandpyt <<< Svaret på Brains spørgsmål er også ganske åbenlyst. Jeg havde ikke skrevet om den verden, hvis det ikke var fordi jeg forudså, der så ku opstå et spørgsmål om min tilstedeværelse i den verden. Jeg er så til gengæld glad for, jeg ikke mere har brug for den slags net-faciliteter :)

Trust me, det er ikke mig, der - som du - har behov for at omtale JS som onkel ;) Man har vel smag i mænd.

Nu var spørgsmålet, så vidt jeg har forstået, ikke rettet mod dig, men mod Tor. ;)

Nu er det for så vidt ikke af behov, jeg antaster Jørgen Storm som Onkel, der er intet sted på behovspyramiden, hvor der er anført "find en ældre mand og kald ham onkel for at tilfredsstille din indre bøsse". Jørgen Storm er en stereotype jvfr. min tidligere defintion, så kan du lægge i det hvad du lyster. ;)

Jeg finder det mystisk at mange erklærede homoseksuelle har sat sig for mål at bringe så mange som muligt ud af skabet jvfr. statistikken en ud af ti. Det må jo bunde i at I er bange for ikke at have nok, der vil bekræfte jer. Heteroseksuelle har trods alt den anden halvdel af befolkningen. ;)

Men jeg er glad for, du har det godt MDK, ellers ville vi jo heller ikke se dig herinde, men gør os den tjenste og send Onkel Jørgen en PM eller mail og få stablet en half-blind date på benene.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Pyt <<< I det indlæg, hvor Brain omtaler et helt femte spørgsmål, er det efter et citat af noget, jeg har skrevet om scors mandechat. Det er muligt, jeg ikke har fattet den rette sammenhæng, but there we are ...

Det er ikke alle homoer, der er så ubehagelige som JS (forudsat han er, hvad jeg ikke ved). Men når man oplever en, der sender signaler på alle niveauer om, at han spiller på det forkerte hold, OG forvalter det på en måde, hvor det ikke handler om at være sympatisk, men om at skabe splid og spændinger, SÅ har jeg intet problem med at køre kniven rundt i såret. Kategorien "bitter, understimuleret, midaldrende bøsse" er ikke just et ukendt fænomen. Men de fleste vælger at forvalte det ved at holde lav profil.

Jeg VIL ikke have nogen ud af skabet. Jeg tror, forklaring på outing osv. er, at homoer føler sig som en presset gruppe. Så kan man ikke døje de forløjne af slagsen. Det med at vi har brug for flere, der bekræfter os, er en hul påstand. Jeg får bekræftelse af dem, jeg kender. Jeg har aldrig mødt modstand fra dem, jeg kender. Jeg har ike brug for flere. Sådan tror jeg de fleste homoer har det.

Lad mig understrege igen, at det her show for min del er battle of wits. At det indeholder elementer, hvor jeg postulerer homofili bag JS' bandbuller, er en del af det. Det kunne også have været så meget andet. Du ser mig heller ikke overfalde andre end JS, selvom jeg godt kan være skarp i replikken.

Og ja, Arne har ret :) . Før eller siden (nok før end siden) er jeg kørt træt. Allerede nu gider jeg ikke svare på de dask, JS giver mig, selvom der nu også er ROS iblandet i senere tid. Daskene er for lave, kan ikke kravle op på et niveau, hvor der er spænding.

Jeg syntes bare, det var pudsigt, det Tor sagde om et foto.

Det med blind date kan du stikke i piben og ryge. ;)

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

MZ:

For guds skyld nej MZ, , - det er sgu da hamrende underholdende!

Lidt ligesom når man starter et værtshusslagsmål, - og så iøvrigt trækker sig uden en skramme, medens resten af tosserne maltrakterer hinanden til den lyse morgen!

Så først tråden her til morgen på vej ud af døren, - og har sjældent moret mig så kosteligt, week-enden tegner godt allerede, må man sige.

Week-ender er herlige, - og næsten ligesom at gå til eksamen, - man ved IKKE på forhånd, hvad man kommer op i! :D

'

Link to comment
Share on other sites

MZ:

For guds skyld nej MZ, , - det er sgu da hamrende underholdende!

Lidt ligesom når man starter et værtshusslagsmål, - og så iøvrigt trækker sig uden en skramme, medens resten af tosserne maltrakterer hinanden til den lyse morgen!

Så først tråden her til morgen på vej ud af døren, - og har sjældent moret mig så kosteligt, week-enden tegner godt allerede, må man sige.

Week-ender er herlige, - og næsten ligesom at gå til eksamen, - man ved IKKE på forhånd, hvad man kommer op i! :D

'

Godt du morer dig, JS. Det virker dog noget påtaget. :D

[Week-ender er herlige, - og næsten ligesom at gå til eksamen, - man ved IKKE på forhånd, hvad man kommer op i!]

Du ved dog det ikke bliver en skede med mindre den sidder på et dyr. :lol: :o :D

Link to comment
Share on other sites

TOR:

"Du ved dog det ikke bliver en skede"

Der bliver godt nok slået om sig med fremmedord her på siden!

Gudskelov har jeg indtil flere leksika i reolen, - og jeg erfarer nu - ret mig hvis jeg tager fejl - at en "skede" er en indretning, - som hunkønsvæsener er forbandet med, - og som fungerer sådan ca. som to skiver rå lever!

Jeg erindrer da også, at min broder for nyligt blev adspurgt om han stadigt nappede konen i det forkerte hul, hvortil han med stor logik, - og i overensstemmelse med sandheden, - replicerede: nej, jeg har fået de børn jeg skal have!

Link to comment
Share on other sites

I så fald, må svaret være "tit" og ikke sjældent, med mindre den centrale betydning centreres om ordet "fisker", i så fald er Onkel Jørgens svar yderst rammende.

Endeløse debatter er i begge henseender de mest kedelige, set ud fra et humoristisk synspunkt. Med prut kan man komme langt, se bare på MS.

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

--------------------------------------------------------------------------------

Selv kan jeg anbefale anvendelsen af Tine-tommeltot og hendes 4 søstre........................

Klassikeren er jo ellers en pose med lunken havregrød. Så har man jo også en fremragende MS-morgenshake-erstatning.

,- ,- ,- ,-

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share