Rigtig hurtig vægttab


master_man13
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg lavede i en brændert et hurtigt væddemål, hvem der kunne tabe 10 kg hurtigt. Vejning sker hver mandag morgen, og den der når det hurtigt, får en større sum penge af den anden. Vi er ved at være ved slutning af uge tre og min ven er allerede ved at nærme sig de 10 kg og jeg mangler stadig væk at tabe mellem 4-5 kg.

Jeg bliver nødt til at have nogle gode råd til hvordan jeg taber mig rigtig hurtigt. Det behøves på ingen måde være permanent vægttab, da jeg er 190 cm høj og skal tabe mig fra 86 kg til 76 kg.

Nogen der har nogle gode ideer? For gider på ingen måde at tabe dette væddemål. Det betyder ikke så meget om det er usundt for min krop, den kommer sig nok hen af vejen:)

Mvh Mads

Link to comment
Share on other sites

Først vil jeg lige sige at de te ren meget dårlgi holdning (IMO) til det.. Vil det ikke være federe (altså ikke på den måde :tongue:) med et langvarigt sundt vægttab, hvor du ikke tager 15 kg. på efter konkurrencen? :crazy:

Nå, men lidt ideer.. Tæl kalorier. Det er kedelig og besværligt, men det er nødvendigt, når du vil gøre det hurtigt.

Gå en masse!! Gåture forbrænder naturligvis.. Ikke ligeså meget som løbeture, men til gengæld bliver du heller ikke så sulten. Så dyrk en MASSE let motion!

Nu er jeg selv vegetar (bare så du ved at dette råd ikke er helt objektivt :wink:). Men hvad med at skifte kødet ud med vegetarmad? Grønsager mætter enormt i forhold til energiindholdet. Og det behøver ikke være helt nye opskrifter. Wok evt. med tofu, en spinatlasagne (jeg dog ikke ved om kan anbefales til vægttab?), grønsagsbøffer mm.. Og linsesalat og "normal" salat med masser af forskellige grønssager selvfølgelig. :4mewantfood:

Derudover skal du også undgå at drikke dine kalorier da de ikke tilnærmelsesvis mætter lige så meget som hvis du spiser dem..

Men hvad med at lægge op hvad du spiser og hvor aktiv du er? Så kan flere nok hjælpe..

Håber du kan bruge rådene og held og lykke :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share