vejen til jæger


bezk18
 Share

Recommended Posts

hey folkens

nu sker det endelig jeg skal til forsvarets dag, efter snart 17 år med drømmen om at blive jægersoldat er jeg fuldt motiveret til at gøre mit bedste og her derfor også trænet meget op til det, men da forsvarets dag ikke har nogle fysiske prøver, er jeg meget nervøs for at ikke blive godkendt til af starte som konstabel.

jeg har arbejdet som personlig træner/ instruktør de sidste 2 år og derfor er det minimalt hvor meget jeg har brugt mine regne og læse færdighedder og tror desværre ikke jeg er god nok til at blive godkendt men jeg vil da gøre alt hvad jeg kan så er der nogen der kan anbefale noget jeg skal kunne og hvad der evt. er lidt lige meget..

håber på hjælp....

Link to comment
Share on other sites

Hey bezk18 !

Jeg var til forsvaret dag, her sidste mandag på Høvelte kaserne.

og nej der er er ingen fysiske tests, men i stedet en skriftlig prøve (på computer).

Prøven minder mest af alt om en IQ test, og spørgsmålene er rimelig enkelte.

Den kræver mest af alt at man kan tænke logisk, og sætte system i tal, ord osv..

Så medmindre du er helt blank, så burde den ikke være noget problem :)

(Det er 3 år siden jeg gik ud af skolen, og jeg havde intet problem med den)

Link to comment
Share on other sites

mange mange tak for jeg havede regnet med at jeg ville få en færdighedsregning eller problemregning og det har jeg sku ikke helt holdt ved lige. men mange tak håber da det går fint :4thumbup:

Få fat i nogle problem/færdigheds regninger og andet skole materiale som du er svag i.

Uanset hvad er det bare MEGA DUMT at brænde sine drømme ned ved et uheld fordi at man ikke kan klare de skriftlige prøver, enten til sessions prøven eller senere til prøverne i forbindelse med PTRKUR.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share