Landskabsarkitekt søger MTB ryttere til Speciale


mortenaa
 Share

Recommended Posts

HEJ ALLE - JEG HAR ALLEREDE FÅET ALLE DE BESVARELSER JEG HAR BRUG FOR. MANGE TAK TIL ALLE DER HAR INDVILGET I AT DELTAGE. DET KAN VÆRE JEG SKRIVER UD IGEN EN ANDEN GANG NÅR JEG HAR BRUG FOR MERE DATA.

Hej Alle

Jeg er Landskabsarkitekt studerende på det der tidligere var kendt som den kongelige veterinære landbohøjskole på Frederiksberg nu kendt som det biovidenskabelige fakultet.

Jeg er pt i gang med at skrive mit kandidat speciale i MTB rute planlægning og har brug for at interviewe 10-20 MTB ryttere omkring deres rute præferencer.

Jeg vil derfor høre om der er nogen der har tid til at give mig 10-15 min af deres tid på at svare på et par nemme spørgsmål. det foregår over telefonen og er 100% anonymt. Jeg kan ikke skrive spørgsmålene her da det er vigtigt at der ikke er for megen betænkningstid før der svares. Jeg søger respondenter af begge køn og alle aldre.

Hvis du er interesseret i at hjælpe mig må du meget gerne sende mig en mail på [email protected] med jeres telefon nummer samt hvornår på dagen det vil passe jer bedst at modtage et opkald.

Håber at høre fra nogen af jer da det er vigtigt for mit speciale at få gennemført disse interviews:)

Mvh Morten Aagaard

Studerende

Edited by mortenaa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share