Erfaringer med Nano Vapor


ibroken
 Share

Recommended Posts

Har læst frem til en del gode og dårlige anmeldelser vedr. Muscletech og deres pre-workout produkt, Nano Vapor.

At det giver mere energi, styrke osv under træningen lyder rimelig fristende, da det er lige dét jeg mangler pt.

Men vil lige høre om der er nogen herinde, der har haft erfaringer med dette produkt? Hvis I kender andre evt. bedre produkter af samme art, så sig endelig til.

Link to comment
Share on other sites

Produktet indeholder hovedsageligt maltodextrin, kreatin samt koffein. Det er en helvedes dyr bøtte for det du reelt får.

Muscletech er kendt for, at have en alt for sindssyg markødsføring, der lover mere end det kan holde. Og netop rettet mod nybegyndere og teenagere som hopper på limpinden, fordi de vil have instant results.

Jeg afskriver ikke kosttilskuds effekter, for jeg har haft mange positive oplevelser - men der er mange andre aspekter af træning, restitution og livsstil som kan "optimeres" førend det kan betale sig, at supplere med tilskud.

Selv bruger jeg kun tilskud til pre-mid-post workout (og må ikke linke herinde), og så olietilskud samt proteinpulver til erstatning af nogle måltider for nemhedens skyld.

Link to comment
Share on other sites

Produktet indeholder hovedsageligt maltodextrin, kreatin samt koffein. Det er en helvedes dyr bøtte for det du reelt får.

Muscletech er kendt for, at have en alt for sindssyg markødsføring, der lover mere end det kan holde. Og netop rettet mod nybegyndere og teenagere som hopper på limpinden, fordi de vil have instant results.

Jeg afskriver ikke kosttilskuds effekter, for jeg har haft mange positive oplevelser - men der er mange andre aspekter af træning, restitution og livsstil som kan "optimeres" førend det kan betale sig, at supplere med tilskud.

Selv bruger jeg kun tilskud til pre-mid-post workout (og må ikke linke herinde), og så olietilskud samt proteinpulver til erstatning af nogle måltider for nemhedens skyld.

Har også læst om lidt om deres overdreven markedsføring osv, men jeg søger mere et tilskud, der kan hjælpe med energi under hele træningen. Jeg kører en rimelig sund og varieret kost, og kører p.t med Druesukker i en Shake før træning - dog uden rigtige effekt.

Umiddelbart virker det her produkt meget godt for folk og deres energiniveau. Men vil gerne høre jeres mening her på MOL.

Link to comment
Share on other sites

Som Eruption allerede har været inde på, der er intet fancy i det produkt og for den sags skyld i alle disse produkter.

Det er som regel altid en kombination af druesukker(i ret store doser) i en eller anden form,kreatin, nogle gange vitamin b komplex og koffein. Når det så er sagt vil det formentlig have en virkning på dig, fordi:

1) du får flere kcal dagligt gennem alt det sukker der er i produktet.

2) koffein er et ret stimulerende stof, som helt sikkert vil have en effekt hvis ikke du i forvejen er vant til det.

3) kreatin kan have en effekt.

Jeg har da selv prøvt sådan produkter og ja det gir da et lille boost(hvoraf halvdelen er det rene placebo), men intet en kop kaffe før træning ik ville ku ha ordnet :w00t:

Så spørgsmålet er om du gider bruge så mange penge på så lidt!

Edited by Polunda
Link to comment
Share on other sites

Kan en kop kaffe før træning så give en lign effekt?

Jeg kunne måske prøve med kaffe før træning og evt om

Morgenen, og se om det giver mere energi. Drikker nemlig aldrig kaffe.

Hvilke produkter har du ellers prøvet af de her pre-workout?

Link to comment
Share on other sites

Ja NO explode virker fint, det er bare ikke noget specielt det er simpelthen bare koffeinen der giver et boost da det er et stimulerende stoff. Mener endda koffein er på dopinglisten hvis det overskrider en hvis koncentration i blodet men, er ikke sikker. Sort kaffe, hvis maven kan holde til det, vil have en lignende effekt. Men kroppen vænner sig ret hurtig til koffein så den stimulerende effekt vil hele tiden blive mindre og mindre.

Link to comment
Share on other sites

Har læst man får en del hovedpine og søvnløshed med NO-EXPLODE ?

Man kunne evt. køre med et pre-workout produkt i en måned eller to - afhængigt af hvor hurtigt kroppen vænner sig til det - også holde et par ugers pause, og derefter bruge produktet igen... Kunne det ikk fungerer?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bringer lige emnet op igen...

Jeg begynder på kreatin igen her næste måned, og havde så tænkt at drikke kaffe før træningen? - men det siges jo at have modvirkende effekt at indtage både kreatin og koffein? Hvad ville løsningen så være her?

Kunne BCAA piller være godt for energiniveauet under træningen?

Link to comment
Share on other sites

Bringer lige emnet op igen...

Jeg begynder på kreatin igen her næste måned, og havde så tænkt at drikke kaffe før træningen? - men det siges jo at have modvirkende effekt at indtage både kreatin og koffein? Hvad ville løsningen så være her?

Tag dit kreatin på et andet tidspunkt end hvor du drikker kaffe.

Link to comment
Share on other sites

Hmm ok, tak.

Var der nogen, der havde erfaringer med NO-XPLODE og dets bivirkninger? - har læst frem til hovedpine, søvnløshed, smerte i brystkasse osv.

Har aldrig rigtigt brudt mig om kaffe, men hvis effekten er ens som med pre-workout produkter, så hellere køre med kaffe, da det er billigere i længden.

Link to comment
Share on other sites

Har læst man får en del hovedpine og søvnløshed med NO-EXPLODE ?

Man kunne evt. køre med et pre-workout produkt i en måned eller to - afhængigt af hvor hurtigt kroppen vænner sig til det - også holde et par ugers pause, og derefter bruge produktet igen... Kunne det ikk fungerer?

Det er netop sådan man almindeligvis gør.

Jeg har prøvet mange forskellige pre-wo produkter og anbefaler klart superpump som det mest effektive, men hvis du er sensitiv hvad angår koffein kan det nemt give dig søvnløshed.

Der er lidt andre ting i pre-wo pordukterne der kan fungere i synergi med koffeinen og give dig en effekt du ikke opnår med kaffe, fx tyrosine (som fx virker ret kraftigt på undertegnede). Men start ud med kaffe og se om det giver dig hvad du ønsker - hvis ikke kan du jo prøve fx superpump eller n.o explode.

Link to comment
Share on other sites

Det er netop sådan man almindeligvis gør.

Jeg har prøvet mange forskellige pre-wo produkter og anbefaler klart superpump som det mest effektive, men hvis du er sensitiv hvad angår koffein kan det nemt give dig søvnløshed.

Der er lidt andre ting i pre-wo pordukterne der kan fungere i synergi med koffeinen og give dig en effekt du ikke opnår med kaffe, fx tyrosine (som fx virker ret kraftigt på undertegnede). Men start ud med kaffe og se om det giver dig hvad du ønsker - hvis ikke kan du jo prøve fx superpump eller n.o explode.

Af de enkelte produkter jeg har prøvet, har SuperPump også virket bedst.

Forvent ikke noget helt vildt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share