Change of plans -> It´s all about the BIKES!


Elkjærmark
 Share

Recommended Posts

Arhh, ved sgu ikke lige. Synes ærlig talt ikke at den rute tiltrækker mig alverdens. Mit lille korpos blæser jo væk ude i vinden;-) IM Nice derimod kunne friste! Og jeg mener det faktisk seriøst. Kunne godt finde på at køre en IM igen til næste år, men nu ser vi hvad der sker.

:smilerock: :4thumbup: Lyder fantastisk med Nice, 100 % min drøm hvis jeg ikke var så :4crutches:

Og imponerende mængde cykling :1356:

Link to comment
Share on other sites

Ren restitution

Ovenpå min marathon tur i søndags har kroppen været en anelse slidt i kanterne. Egentlig ikke så meget i bentøjet, men mere en massiv træthed i hele kroppen, som har gjort det svært for mig at holde fokus på arbejde. Især efter frokosten, hvor jeg virkelig har længtes efter en middagslur. Tror ærlig talt at min chef ville glo lidt, hvis jeg lagde mig til at sove på kontoret, så jeg har måtte bekæmpe trætheden med tonsvis af kaffe :wacko:

Med ondt skal ondt fordrives.... Det siger et gammelt dansk ordsprog i hvert fald. Jeg valgte at føje det, og hoppe en tur ud på lågen direkte efter job. Himlen så noget faretruende ud, men jeg fik zig zagget mig godt ml. skyerne, og fik faktisk ikke en eneste dråbe - hvis jeg da ser bort fra den vandingsmaskine der ramte mig :devil:

Temaet for turen var restitution! Kun restitution og intet andet! Så jeg satte afsted på lille klinge med lav puls, og der blev jeg hele turen igennem. Målet var at pulsen skulle holdes under 140 bpm = 70% af HR samt en kadence på min. 90 rpm. Mission complete :biggrin:

Cykling - 52 km @ 28,9 km/t - avg HR 131 (66% af HR)

Egentlig havde jeg slet ikke så dårlige ben som frygtet. OK, jeg skulle nok ikke have trådt meget an før syren og stivheden ville melde sin ankomst, men jeg var ikke i nærheden af at presse mig selv, så det blev virkelig en dejlig tur med god musik i ørerne :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ren restitution

Målet var at pulsen skulle holdes under 140 bpm = 70% af HR samt en kadence på min. 90 rpm. Mission complete :biggrin:

140 bpm.... :surrender:

Det kunne jeg ikke :gal: Jeg skulle sku kæmpe for at kunne holde min puls der oppe ret længe på landevejen :blink:

Link to comment
Share on other sites

140 bpm.... :surrender:

Det kunne jeg ikke :gal: Jeg skulle sku kæmpe for at kunne holde min puls der oppe ret længe på landevejen :blink:

Jeg antager at din maxpuls så må være noget lavere end min, for i mit tilfælde forekommer det som værende det nemmeste i verdenen at holde 140 BPM :cool:

Link to comment
Share on other sites

Nu er pulsslag noget der er utrolig svært at sammenligne, da det varierer meget fra person til person. Derfor er det eneste rigtige made at sammenligne på ved at bruge % af HR. 140 BPM svarer for mig til 70% af HR, og alt derunder er hvad jeg betegner som restitution!

Link to comment
Share on other sites

Sindsyg cykelmængde, fedt! Hvornår er det LaMarmotte skal stå sin prøve?

% af HR og HRR er også ubrugeligt til sammenligning, men naturligvis bedre end blot at sammenligne tal.

Lad os antage, at vi har to folk med samme hvile puls og samme maxpuls, vil deres puls være det samme ved hhv. deres aerobe- og anaerobe tærskel? Nej, faktisk ikke, også bliver ovenstående ugyldigt. Eller hvis vi skal vende den om, vil de have samme puls ved samme laktat-koncentration i blodet? Nej :-)

Hvis det skal give mening med sammenligningerne, så skal I have laktat-målere med i lommen, også måle værdier her.

Nok fra mig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sindsyg cykelmængde, fedt! Hvornår er det LaMarmotte skal stå sin prøve?

Den store dag er d. 6 juli

% af HR og HRR er også ubrugeligt til sammenligning, men naturligvis bedre end blot at sammenligne tal.

Lad os antage, at vi har to folk med samme hvile puls og samme maxpuls, vil deres puls være det samme ved hhv. deres aerobe- og anaerobe tærskel? Nej, faktisk ikke, også bliver ovenstående ugyldigt. Eller hvis vi skal vende den om, vil de have samme puls ved samme laktat-koncentration i blodet? Nej :-)

Hvis det skal give mening med sammenligningerne, så skal I have laktat-målere med i lommen, også måle værdier her.

Det er rigtigt, men at sammenligne % af HR må trods alt være mere retvisende end at sammenligne BPM;-)

Edited by Elkjærmark
Link to comment
Share on other sites

Hey hov vent. Skulle du ikke prøve det der licens af?

Jo, det skulle jeg. Eller dvs. - det SKAL jeg.

Men sagen var den at det planlagte løb lå dagen efter min hjemkomst fra Lanzarote, og med 700 km i benene på 7 dage, så havde jeg ganske enkelt ikke det fysiske overskud til at stille op.

Min debut bliver derfor først efter LM. Chip og klubtøj er indkøbt, så mangler bare selve licencen og den er fixet på kort tid.

Indtil LM er focus rettet mod de lange ture, da jeg ikke rigtigt kan gabe over både at skulle træne fart og distance helhjertet.

Edited by Elkjærmark
Link to comment
Share on other sites

FEDT FEDT FEDT!!! Nok også en meget fornuftig disponering. Det er trods alt 2 forskellige træningsmønstre, og det er måske lidt nemmere når du er kommet hjem fra Marmotten og måske er gået lidt død i træning, kun at skulle ud og køre "kortere" ture hvor der så er mere smæk på intensiteten.

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk tur med episk dårlige ben :sleepy:

Onsdag er Vejle-dag, igår var ingen undtagelse. I silende regn forlod jeg Herning med håbet om at møde opklaring undervejs, og for en gang skyld var vejrguderne på min side. Kort før Vejle var det tørt, og hvis man lige ser bort fra en hard vind, så var grundlaget for en god cykeltur dannet. I centret i Vejle blev jeg mødt af 12-14 veloplagte medlemmer, som alle var i højt humør og klar til at give den lidt gas på landevejen. Skønt! Det er lige netop sådan en modtagelse der gør det værd at tage den 50 min lange køretur til Vejle hver onsdag!

Afsted det gik og der var action i feltet igår. Indenfor de første 15 km havde vi haft det første styrt (et fumle styrt i et lyskryds på vej ud af byen), en punktering og et kæmpe near miss, der endte med en regning på målstregen og en tur ud på en mark. Heldigvis skete der ikke noget, så vi kunne grine lidt af det hele, da de implicerede først havde fået nerverne lidt i ro igen :wink:

Jeg forholdte mig fuldstændigt i ro igår og gemte mig så meget som overhovedet muligt. Mine ben var nemlig piv-ringe, så jeg skulle ikke spille op til noget som helst. Heldigvis var der masser af energifyldte mandfolk med, så det var ikke noget problem at få folk frem i front. Lucky me :blush:

De dårlige ben til trods, så blev det en super fin tur. Jeg kom rundt med dejlig lav puls, så i bund og grund var der tale om endnu en resitutionstur på min konto. Perfekt!

Da vi kom tilbage til centret, var vi et par stykker der røg på café til den svedigste burger. Not bad, not bad at all :4nope:

Cykling - 61 km @ 30,2 km/t

Igår rundede jeg i øvrigt lidt af en milepæl. Kilometertælleren for maj måned viser nemlig en total på 2036 km. Det må vist være ny rekord, og måneden er ikke engang slut endnu :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Long time no see.......

Aldrig nogensinde før har jeg været så sjælden en gæst på min sofa, for shit, hvor har jeg "løbet" stærkt den sidste uges tid. Det har dog været travlhed på den gode måde, hvis man kan tale om en sådan, så jeg klager i bund og grund ikke :wink:

Sidste update fra min side er efterhånden en uges tid gammel, så en del kilometre er sat på kontoen siden da. Update følger således:

Torsdag

Nogle dage er man godt kørende, andre dage er man flyvende! JA TAK!
Noget der kendetegner mine uger pt er, at jeg generelt lider af eftervirkningerne af weekendens lange ture mandag-onsdag, og at jeg så begynder med at genfinde benene sidst på ugen.

Torsdag var således en af de dage hvor benene kørte yderst velsmurt. Velsmurt som i bedre end nogensinde før, tror jeg :sleepy:

Cykling - 64,21 km @ 33,2 km/t - avg. HR 154

Med til historien hører at turen blev kørt alene. Undervejs overhalede jeg ca. 30 gutter fra en lokal cykelklub. I skulle have hørt deres kommentarer og undren, da jeg kom blæsende forbi op af en mindre stigning..... Og jeg mener blæsende, for på netop dette tidspunkt var der så meget power i stængerne, at jeg nærmest blev lidt småskræmt :sleepy::wink:

Fredag

Høj ovenpå torsdagens tur drog jeg afsted igen. Denne gang med planer om en lidt mere moderat tur rent tempomæssigt. Skønt vejr, godt humør og udsigterne til en god weekend gjorde det til en sand fornøjelse. Flere af sådanne dage, TAK!

Cykling - 89 km @ 31,1 km/t - avg HR 141

Hov forresten, jeg startede da i øvrigt dagen med en spinningtime I centret, da en af mine instruktørkollegaer var blevet syg.

Spinning - 50 min @ avg. HR 162

Lørdag

Den vildeste træningsdag ever :sleepy: NOT....
Det blev i stedet til en genopfriskning af mine golftalenter, eller skulle vi sige mangel på same. Ikke desto mindre blev det til en delt 1. plads, hvilket må være godkendt efter et fravær på over 3,5 år.

Søndag

Godt slidt efter alt for lidt søvn natten til søndag, ALT for meget mad og lidt for meget rødvin, drog jeg ud på cyklen sammen med min veninde søndag middag.
Det blæste en halv pelikan, så skal jeg være hel ærlig, så ville jeg gerne have indhentet lidt af den forsømte sofatid lige netop søndag :wink: Men lidt tøssehygge vinder næsten altid over mageligheden, så vi forsatte i et overkommeligt tempo og fik en fornuftig tur på kontoen.

Cykling - 82,53 km @ 28,1 km/t - avg. HR 135

Mandag

Off day

Tirsdag

Der tegner sig efterhånden et billede af, at jeg får stive tunge ben hver gang jeg har haft en restitutionsdag. Det føles nærmest som om at benene hæver op og bliver spændte og ømme. Det er faktisk en rigtig irriterende følelse, og det tager +50 km at få den kørt ud af stængerne igen :sleepy: Således blev det en noget træg start på tirsdagens tur, hvor jeg, selvom jeg kørte med ganske let pres, slet ikke rigtig følte at det rullede for mig. OK, det løsnede lidt op hen ad vejen, men overordnet set var det en tur der var noget hårdere end Garmin´ens detaljer vidnede om.

Cykling - 87,3 km @ 30,1 km/t - avg. HR 147

Onsdag

Grundlovsdag! Lad os få nogle flere af dem - især når vejret er som det var igår :thumb::w00t:

Jeg smutted fra job til middag igår, kørte direkte til Vejle og teamede op med min makker Carsten. Vi kunne da lige nå en "lille" opvarmningstur inden vi skulle på tur med cykelholdet fra centret kl. 17,30 :wink:

Vi kørte sydover og rettede efterhånden kursen ind mod den gamle Lillebæltsbro og Middelbart. En smut over broen, lidt hygge på café Razz lige ned til bæltet, et tjek på kongeskibet som lå til kaj, og så ellers afsted mod Vejle igen for senere at opdage, at vi havde forregnet os lidt rent tidsmæssigt, og at vi nu havde pænt travlt, hvis vi skulle nå retur inden afgang. Shit!

Klampen i bund og så ellers derud ad. Ikke rart for Jannie, som sad og kogte lidt med tunge ben. But what to do???

Vi ankom til centret, prustende og svedende, kl. 17, 28, så alt var i fineste orden. For en gangs skyld kan man da i hvert fald ikke tale om en koldstart :wink:

Det blev alle tiders tur. Masser af sol, godt humør og sågar et par nye ansigter på holdet. Herligt! OK, tempoet faldt noget sammenlignet med vores opvarmningstur, men det var mine ben ikke specielt kede af, selvom jeg nu fik mig kørt pænt op og fik sluttet godt af :wink:

Cykling - 162 km @ 30,2 km/t - avg. HR 146

Edited by Elkjærmark
Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste der ikke længere tror på, at vi får Contador at se i den "gamle" udgave? Jeg ved godt, at han kørte lige op med Froome på dagens bjergetappe, men der mangler ligesom noget af det der gjorde ham så unik for et par år tilbage. Måske han skulle til at spise nogle flere bøffer igen :sleepy::sleepy:

Hvis jeg skal være ærlig, så har jeg svært ved at se ham på podiet i årets tour. Froome er der ingen der kan røre, han tører dem alle på enkeltstarten. Rodriguez tvivler jeg også på at han kan røre, og folk som Evans, Valverde og måske endda Schleck er jeg heller ikke overbevist om at han nakker. Ja, overordnet set har jeg faktisk ikke længere den vilde tiltro til ham, men viser det sig at jeg tager fejl, så bøjer jeg mig hellere end gerne i støvet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte faktisk lidt det samme, men jeg vil se det før jeg tror det. Jeg tror det værste man kan gøre er at undervurdere Alberto Contador. Jo, han tabte tid i går på enkeltstarten, men han tabte altså kun 4 sekunder i dag. Selvom man siger at Dauphine er et lille Tour de France, så er der himmelvid forskel på at køre 1 uge, og 3 uger. De seneste par gange har vi set en Contador der er blevet skarpere i de sidste uger ift. sine konkurrenter.

Og hvis det passer med at han har allergiproblemer, så kan det godt hænge sammen med hans performance i dag. Så at Veloropa hurtigt var ude og sige at det var pudsigt at han kun havde allergiproblemer på enkeltstarten. Umiddelbart tydeligt at det er en person der ikke har allergi der har skrevet det. Har man allergi ved man at der er forskel på de enkelte dage. Pollentallet varierer, og det gør ens performance også. Jeg kunne også forestille mig at der er færre pollen jo højere man kommer op.

Om det så bare er et dække for dårlig form skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror at vi ser Contador øverst på skamlen i årets Tour.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber virkelig at du har ret!
Som allergiker ved jeg selv hvor meget det kan variere fra dag til dag, men jeg synes nu alligevel at gårsdagens "misser" mest af alt virker som en tendens. Hvornår har Contador sidst levet op til sine ellers tidligere ganske glimrende TT evner?
Og Froome.... Jeg tvivler på, at han bliver svagere over et tre ugers etapeløb, da han konstant udviser stabilitet. Men lad os se hvad de næste par måneder bringer. Under alle omstændigheder er der i hvert fald lagt op til en spændende tour! Helt klart langt mere interessant end sidste års udgave;-)

Link to comment
Share on other sites

Contador kommer nok ikke på niveau med sin 2009 TT. Den lugtede også lidt!

Der hvor Froome kan slås er når han ikke får det som han vil. Nu har jeg ikke set etapen i dag, men det lyder som om Sky satte hårdt tempo, så tog han selv over og satte et hårdt konstant tempo, og kørte så fra til sidst. Kan han isoleres er han i fare. Han skal tvinges til at gå med i rykkene, for på et tidspunkt løber han tør, hvor de andre kan fortsætte.

Der er lagt op til en spændende tour, men den kan desværre ende i komplet fiasko hvis Sky kører som Sky plejer at køre.

Link to comment
Share on other sites

Gået kold

Da jeg smuttede fra job idag var vejret skønt! Solen skinnede fra en skyfri himmel og termometeret i bilen vist 23 grader. Perfekte forhold til en cykeltur!

Med lidt stive ben efter onsdagens marathontur, kørte jeg alene afsted mod vest. Jeg improviserede mig derud ad i et stille og roligt overkommeligt tempo, og nød det gode vejr og de lune temperaturer.

Min krop hungrede konstant efter energi idag, og allerede efter 40 km måtte jeg tage min første gel. En lille reminder om hvor meget de lange ture tager på energiniveauet;-)

Da jeg nåede ud på turens vestligste punkt var det rent ud sagt blevet pissekoldt. Solen skinnede stadigvæk, men iflg. Garmin var der blot sølle 13 grader. Iført kort bibs og ærmer begyndte jeg derfor gradvist med at blive koldere og koldere. En proces der startede i Spjald men som først sluttede i Herning.....

I takt med at kroppen blev koldere, stivnede benene stille og roligt og energiniveauet faldt også mere og mere, så de sidste 20 km blev faktisk en lille kamp. Jeg gik ikke kold som i kold, men jeg var kold og det påvirkede helt klart min performance i en negativ retning. Heldigvis klarede jeg mig hjem, og efter et dejligt varmt bad er alt nu godt igen:-)

Cykling - 98,5 km @ 29,1 km/t - avg. HR 138 BPM

Link to comment
Share on other sites

Siddende i sengen på et hotel i Glasgow, godt og grundigt distanceret fra min låge, er det en anelse svært ikke at blive stresset over manglende muligheder for at cykeltræne i det fine danske sommervejr :dry: Et projekt på jobbet gjorde at jeg matte rejse ud allerede søndag eftermiddag, og jeg kommer næppe hjem før sidst på dagen imorgen. Det betyder hele 4 dage væk fra cyklen :4goodbye:

Skal jeg se lidt lyst og positive på det, så har min krop sikkert ganske godt at nogle sammenhængende fridage, så jeg prøver at mane til besindelse og ikke stresse for meget over at være trapped over here :hmmm:

Dagens planlagte møder er pt. overstået, og det kan jeg så meget passende bruge på at update min log lidt og måske også sprede lidt tanker for mit nærtstående race, nemlig La Marmotte 06.07.2013 :wink: More to follow.....

Velvidende at denne uge vil bestå af en relative beskeden indsats, var min plan at give gas til og med min udrejse søndag. Målet lå klart - 600 km på én uge!

Fredag

Efter at have gået ok hårdt til den tirsdag, onsdag og torsdag, begyndte kroppen så småt at pive lidt. Et typisk tegn derpå er for mit vedkomne gerne en urolig nattesøvn :annoyed: En konstant summen og uro i benene samt hyppige toiletbesøg er gerne det sikre tegn. En klar fornemmelse af at kroppen arbejder på højtryk med at reparere de skader jeg har pådraget den rent muskulært :wink:

At fredagens tur skulle være en restitutionstur var derfor ikke nogen svær beslutning, for der var ganske enkelt heller energi og power til meget mere.....

Cykling - 63 km @ 28,9 km/t - avg. HR 133 bpm.

Lørdag

Hold nu k*** hvor var det koldt! Man vender sig lynhurtigt til korte rør og korte arme, så når temperaturen pludselig daler til 12-13 graders c føles det nærmest som polarkulde :sleepy:

Det var rent faktisk lige før jeg droppede træningen pga. kulden, nå ja, lidt træt var jeg vist også, men heldigvis fik min makker Carsten hanket op i mig med en ordentlig verbal opsang, så de løse arme og vindvest blev fundet frem, C´dalen pumpet og smurt og så ellers afsted!

Og ihhhh hvor var det rart at komme ud! Benene var langt bedre end forventet, og efter en times tid tittede solen frem. Tænk at jeg var tæt på at vælge cyklen fra til fordel for sofaen. Mensch :sleepy:

På udturen tog vi det stille og roligt uden alt for meget ballade. Masser af overskud, mindst ligeså meget tjit tjat undervejs og så et hyggeligt café besøg på vores stamsted i Brande. Et styks brownie m. crème fraiche samt en latte i tanken, og så skal jeg ellers lige hilse og sige at benene var i hopla :wink: Hjemturen blev derfor alt andet en rolig! Ja, rent faktisk tilbagelagde vi de sidste 52 km med over 38 km/t i snit. BUM!

Cykling - 102 km @ 32,3 km/t, avg. HR 144 bpm.

Lørdag aften var vi ca. 25 der var samlet til lidt grill party i Vejle. Intentionerne var klare - no alcohol! Det gik ikke helt som planlagt.....

Alle planer om at køre tilbage til Herning same aften blev derfor parkeret, og jeg måtte snuppe en overnatning hos en veninde. Ikke optimalt, men der var på ingen måder tale om den vilde brandert, og lidt hygge med vino og lign skal der altså også være plads til :wink:

Mine change of plans betød dog at jeg var noget presset søndag, hvis jeg skulle nå mit mål med 600 km for ugen. Presset fordi jeg først skulle hente bil oppe hvor festen blev holdt, køre retur til Herning, pakke taske til rejse og afsted til lufthavnen tids nok til at nå mit fly. Men jeg var fast besluttet på at komme i mål, så jeg måtte stå tidligt op og generelt holde kæden stram hele dagen.

Søndag

Min beskedne nattesøvn samt left overs af alkohol i blodet (nok mest sidst nævnte :wink:) taget i betragtning, så blev det en ualmindelig god cykeltur! Jeg var ikke flyvende eller noget, men jeg var heller ikke ringe som jeg på forhånd havde frygtet! Nogle gange er det afgørende for oplevelsen af en tur om det mentale mindset er på plads eller ej, og det var det på alle måder i søndags. Det var en af de dage hvor jeg formåede at få det optimale ud af dagen, selvom forholdene på ingen måder var optimale. Skønt!

Således dristede jeg mig sågar ud på lidt bakkeintervaller ude på Trehøje Bakken - Vestjyllands "vildeste" stigning, så overordnet set var det en yderst tilfredsstillende gang træning og ikke mindst den perfekte afrunding på en god uge :superman:

Cykling - 88,77 km @ 29 km/t - Avg. HR 146

Da jeg få timer senere sad og ventede på flyet i Billund, blev jeg overmandet af den mest overvældende træthed. Jeg var helt slået omkuld, og trods en vis portion flyskræk, så lykkedes det mig at falde i søvn og helt misse starten.
Utroligt at det kunne ske, men dejligt at for en sjæden gangs skyld at slippe for panikfølelsen og svedige håndflader :hehe:

I min indledning på dette indlæg, skriver jeg lidt om at lufte nogle tanker omkring mit forestående race, så det skal I selvfølgelig ikke snydes for :cool: Faktum er at der i skrivende stund er sølle 24 dage til jeg skal stå klar på startstregen. Klar til at hævne mig, klar til at give den gas!!! Og jeg er klar! Mere klar end nogensinde før! Fornemmelsen er helt kanon, og troen på at formen er hvor den skal være er der også! Jeg har trænet mere og bedre end nogensinde før og kører også stærkere end nogensinde før. Dette kombineret med en solid mental ballast fra min Ironman, en værdifuld viden omkring egne begrænsninger, en gennemtestet energistrategi og et kendskab til ruten og de udfordringer den byder mig, burde give mig alle forudsætninger for at rundbarbere ruten set ud fra Jannie-standarder! Jeg tror i hvert fald på det!

Jeg ved godt at ovenstående udmelding lyder lidt kæk og ubekymret, hvilket den måske også er. Jeg kender jo om nogen ruten, og ved udemærket godt at det ikke kan sammenlignes med noget af det jeg har kørt i DK de sidste måneder. Men som fladlands dansker er der kun en ting at gøre forud som et løb à la La Marmotte, og det er at forberede sig bedst muligt ud fra de muligheder vi nu engang har, og det har jeg gjort!
Det betyder at jeg kan tage til Frankrig vel vidende at, jeg har forberedt mig optimalt. Kikser noget for mig, kan jeg derfor ikke bebrejde min fysik, men kun dårlige beslutninger på dagen, uheld eller andre ydre forudsætninger, og det er faktisk rart have det som en form for tryghed at falde tilbage på :4thumbup:


Link to comment
Share on other sites

Dejligt indlæg og en masse gode tanker. Du er helt sikkert klar til LM, og med den perfektionist jeg ved du er, vil intet være overladt til tilfældighederne. Husk på glæden ved at cykle skal få dig igennem, husk på alle de små sejre du opnår undervejs, husk på alle de fede oplevelser der er ved LM. Tænk på alle de store TdF slag der netop har foregået i de bjerge, og distancer dig selv fra dine egne tanker om hvad der kan ske undervejs.

Ligesom en Ironman, så starter La Marmotte først i bunden af Alpen - Det er her slaget skal vindes, og det er her at alle de mange timer forinden i sadlen skal omsættes til sejr.

Og dejligt med lidt dage i regnfulde Skotland - Gid det var mig :tongue:!

Link to comment
Share on other sites

Dejligt indlæg og en masse gode tanker. Du er helt sikkert klar til LM, og med den perfektionist jeg ved du er, vil intet være overladt til tilfældighederne. Husk på glæden ved at cykle skal få dig igennem, husk på alle de små sejre du opnår undervejs, husk på alle de fede oplevelser der er ved LM. Tænk på alle de store TdF slag der netop har foregået i de bjerge, og distancer dig selv fra dine egne tanker om hvad der kan ske undervejs.

Ligesom en Ironman, så starter La Marmotte først i bunden af Alpen - Det er her slaget skal vindes, og det er her at alle de mange timer forinden i sadlen skal omsættes til sejr.

Og dejligt med lidt dage i regnfulde Skotland - Gid det var mig :tongue:!

X2

'Motten bliver da en fest :4trumpet::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share