Fyssens vej mod (bjerg-) toppen!


HB66
 Share

Recommended Posts

Hej igen alle Mol'ere!

Glæder mig til næste uge, hvor nogle af turene forhåbentlig kommer til at foregå på et hvidt lyn fra Canyon :4thumbup:

Ps. så vigtig sejr til de røde over BIF

Jamen jeg holder øje med om du kommer ud herud omkring :4thumbup: Vi har jo stadig en trilletur til gode så du kan få lidt røverhistorier om Marmotten :tongue:

Surt at du kommer til at droppe den tur iår men vigtigste er trods alt ikke at invalidere dig selv.

ses på bakkerne ...

Edited by MTBforever
Link to comment
Share on other sites

Hvor er det godt at have dig tilbage som aktiv logger igen :4thumbup:

Jeg krydser fingrer for at du kan forsætte formopbygningen uden nogen voldsomme gener fra dit knæ, og at din Canyon snart melder sin ankomst. Med lidt held har du den måske før påske :bigsmile:

Og selvom hele forløbet må have været tuff at komme igennem, så har du tacklet det lige efter bogen. Det er altid hårdt at måtte give op og droppe de stort anlagte mål, men nogen gange har man bare ikke noget valg. Så godt gået :superman:

Link to comment
Share on other sites

Historien om hvordan en planlagt let tur alligevel blev hård!

Da jeg var ude på en 2,5 timer + tur igår, havde jeg planlagt en let tur.

Lige fra første tråd kunne jeg mærke, at jeg var træt fra igår. Derudover fik jeg ikke indhentet en søvnunderskud fra weekenden i nat ( fik kun 9 timers søvn i weekenden, bl.a. pga. en TV 2-koncert og efterfølgende bytur ), så det har nok heller ikke hjulpet på dagsformen.

Nå, men afsted kom jeg. De første fem kvarter var min puls kun sjældent over 125. Ikke at det føltes SÅ let, men op ville pulsen ikke. Lige indtil jeg blev overhalet af formanden fra cykelklubben. Det er en rutineret gut på 59 år, der skal køre LaMarmotte for ca. 10. gang i år, så han er selvfølgelig allerede i rigtig god form.

Jeg skulle selvfølgelig prøve at følge med ham, mig på min MTB, ham på sin fine Scot-racer. Det gik også meget godt, men pulsen kom da godt opad skal jeg love for.

Jeg havde under hele træningen en følelse i benene, som om pulsen var 15-20 slag højere end den egentlig var. Syrefornemmelse i benene men ikke nævneværdigt forpustet.

Men alt i alt en ok træning, selv om jeg ikke havde diamanter i benene. Vejret var fantastisk, og det var hyggeligt med lidt selvskab. Har egentlig ikke noget imod at træne alene, men ind imellem er det nu fint at have nogle at sludre med.

Nu napper jeg en fridag imorgen, og så er jeg forhåbenligt klar igen onsdag.

Træningsstats for idag:

Tid: 1:45:54

Distance: 47,93 km.

Højdemeter: 411

Gnsn. hastighed 27,2 km/t

Max. hastighed: 53,6 km/t

Gnsn. puls: 137

Max. puls: 177

Fyssen

Link to comment
Share on other sites

Sæsondebut i klubregi - på MTB!!

Pga. det dejlige vejr og manglende tålmodighed ( havde egentlig bestemt mig for først at starte op i klubregi, når den nye racer var kommet ), valgte jeg igår at sæsondebutere i klubregi på MTB!

Jeg var lidt i tvivl, om jeg skulle køre med hold 2 eller 3. Sidste år på denne tid, havde jeg problemer nok med at følge med på hold 2 - på racer!! Dengang startede jeg ligesom i år op uden megen cykeltræning pga en håndoperation vinteren forinden. Nå, men jeg tog chancen og valgte hold 2. Jeg kunne jo bare lade mig falde tilbage hvis det var, og så cykle resten af turen med hold 3.

Det blev en hård tur, for cyklen er ret tung at danse med på landevejen. Men det gik over al forventning. Fik da vundet nogle bakkespurter, og knæet holdt til strabadserne. Et snit på 31 km/t på MTB er sgu ikke dårligt.

Jeg har stadig intet hørt fra Canyon, selv om jeg har skrevet til dem to gange :devil: Så jeg må indstille mig på, at træne på min MTB hele påsken :mad:

Træningsstats:

Træning/mål: base 1 - udholdenhed ( E2 ) - zone 2 ( puls 135-148 ).

Vejr: 18 grader, sol, svag ø-vind.

Rute: Byrsted-turen ( kuperet ).

Tid: 2:02:38

Distance: 63,43

Gnsn. hastighed: 31,0 km/t.

Max. hastighed: 59,3 km/t.

Gnsn. puls: 141

Gnsn. puls i % af HRR: 66

Max. puls: 188

Tid i zone 1 ( 109-134 ): 24,44

Tid i zone 2 ( 135-148 ): 28,45

Tid i zone 3 ( 149-154 ): 12,04

Tid i zone 4 ( 155-165 ): 31,28

Tid i zone 5 ( 166-192 ): 13,35

Work-load 1 ( tid i zoner i minutter x zonenummer - lagt sammen ): 313

Borg-skala/RPE: 14

Work- load 2 ( Borg-skala x minutter ): 1722

Kalorier: 2388 kcal.

Højdemeter: 532

Max. højde: 100

Hvilepuls:

Vægt ( før morgenmad ):76,5 kg.

Søvn ( 1-7 ): 5

Træthed ( 1-7 ): 2

Stress ( 1-7 ): 4

Ømhed ( 1-7 ): 2

Kost ( 1-7 ): 2

Træningsplaner for idag - styrketræning.

Ellers glæder jeg mig bare til at holde fri i alle påskedagene ligesom alle andre for første gang i 16 år :smile:

God på til alle.

Fyssen

Edited by HB66
Link to comment
Share on other sites

Sikke dog en solid tur på MTB. Formen er - trods div. skadespauser - vist slet ikke så dårlig alligevel :4thumbup:

Men hold nu op hvor er det ringe service fra Canyons side. De burde holde sig for gode til sådan noget, da det da i aller højest grad skader deres ellers gode ry. Deres cykler er fede og yderst skarpe på prisen, men det er da lige før man er villig til at betale ekstra for at undgå at stå i sådan en situation. Sådan ville jeg i hvert fald have det :mad:

Link to comment
Share on other sites

Hello :smile:

Onsdagens træning med holdet, var åbenbart lige hård nok for knæet. For første gang i tre uger fik jeg nemlig ondt i knæet efterfølgende.

Det skal lige siges, at torsdag, hvor jeg fik ondt om aftenen, havde jeg tidligere på dagen styrketrænet ( incl. tung langsom squat som jeg prøver at få gang i igen )og været på en længere gåtur i Rebild-bakker, som er meget smuk, men også meget kuperet, hvilket naturligvis også er en slags belastning, for et knæ, der i forvejen er stresset.

Nå, men det betød så, at den planlagte cykeltræning fredag måtte skippes. Det var , ud fra et objektivt synspunkt den eneste rigtige beslutning, men hold nu fast, hvor er det svært at være "objektiv og fornuftig", når patienten er en selv :blush:

Igår lørdag skulle jeg med familien op i svigerforældrenes sommerhus, som ligger i Saltum. Da knæet havde det bedre, valgte jeg at cykle derop, hvilket stadig foregår på MTB :crazy:

Med en jævn ø-vind gik det nemt derop med konstant side- eller medvind. Turen hjem var lidt hårdere, da vinden fastholdt sin styrke og retning hele dagen.

Jeg cyklede bevidst i et kontrolleret jævnt tempo, da jeg kunne mærke irritationen ligge latent lige under overfladen i mit højre knæ. Men det udviklede sig ikke, så det var dejligt.

Tur 1

Tid: 01.32.39

Distance: 46,71

Gnsn. hastighed: 28,2

Gnsn. puls: 123

Max. puls: 152

Tur 2

Tid: 1.45.43

Distance: 42,27

Gnsn. hastighed: 24,0

Gnsn. puls: 127

Max. puls: 159

Planen idag er at køre en kort let restitutionstur og så styrketræne i forlængelse af det.

Mit knæ er stadig hævet, men på et stabilt indtil videre acceptabelt niveau. Størrelsen af hævelsen har ikke været påvirket af den træning, som jeg har lavet de sidste 3-4 uger, så jeg er overbevidst om, at den irritation, som plager mit knæ lige nu, kommer fra mit springerknæ.

Dels sidder irritationen samme sted ( lige under knæskallen ), dels har jeg pga. hævelsen i mit knæ ikke kunnet styrketræne i to måneder, og er først så småt kommet igang med det, sideløbende med cykeltræningen. Og endnu er jeg ikke oppe på de kilo ( +100 ), som jeg med stor succes trænede med sidste år, og som var den direkte årsag til, at jeg for første gange i fem år, kunne køre "et fornuftig antal km" uden at have knæproblemer hele tiden ( som de foregående år ).

Så nu står den altså på styrketræning idag. Jeg ved det er nøglen til min cykeltræning. Spændende at se, om knæet reagerer som i torsdags!

Fortsat god påske til alle :smile:

Fyssen

Link to comment
Share on other sites

Søndag 24/4:

Som planlagt blev det til en restitutiontur på 1.02.56/24,19 km.

I forlængelse af denne træning, fik jeg lavet en omgang fullbody styrketræning. Deriblandt squat, hvor jeg desværre lider under, at jeg har haft en lang pause fra styrketræningen. Således arbejder jeg lige nu med set af 8 rep. med 80 kg. I starten af det nye år, var jeg tæt på 120kg så vidt jeg husker, altså 50% mere end nu :unhappy:

Nå, men det må jeg bare få arbejdet stille og roligt op igen. Jeg er bare lidt usikker på, hvor hårdt jeg kan gå til den, da squat og lign. øvelser er der, hvor jeg mærker mit knæ mest, pga. det væske der stadig er i knæet.

Mandag 25/4.

Havde den fedeste tur længe. Jeg havde planer for hele dagen, så jeg var allerede på cyklen inden 07.30 i et fantastisk vejr. Samtidigt gik det fint med knæet, så det var dejligt.

Jeg kørte turen progressivt, som jeg egentligt bedst kan lide det. Dvs. første time blev gennemført med 25,1 km/t. Anden time med 28,2 km/t og sidste del med 28/8 km/t.

Trænings-stats

Træning/mål: Udholdenhed

Vejr: sol, 11-14 grader, svag sv-vind

Rute: Kuperet

Tid: 02.14.08

Distance: 60,07 km

Gnsn. hastighed: 26,9 km/t

Max. hastighed: 52,5 km/t

Gnsn. puls: 138

Gnsn. puls i % af HRR:

Max. puls: 177

Tid i zone 1 ( 109-134 ):

Tid i zone 2 ( 135-148 ):

Tid i zone 3 ( 149-154 ):

Tid i zone 4 ( 155-165 ):

Tid i zone 5 ( 166-192 ):

Work-load 1 ( tid i zoner i minutter x zonenummer - lagt sammen ):

Borg-skala/RPE:

Work- load 2 ( Borg-skala x minutter ):

Kalorier: 2036 kcal

Højdemeter: 499

Max. højde: 119

Hvilepuls:

Vægt ( før morgenmad ):

Søvn ( 1-7 ): 3

Træthed ( 1-7 ): 2

Stress ( 1-7 ): 1

Ømhed ( 1-7 ): 3

Kost ( 1-7 ): 2

Idag tirsdag er fridag inden cykeltræning imorgen. Jeg satser på at kunne nå klubtræningen kl. 17 ( jeg skal til skole-hjem samtale med min ældste søn ), men når jeg ikke det, tager jeg en tur med kæresten/det nystartede kvindehold 17.30.

Fyssen

Link to comment
Share on other sites

Så tikkede en længe ventet mail ind fra Canyon-fabrikken - min nye Canyon Aeroad Ltd. er i dag sendt fra fabrikken i Koblenz :4thumbup:

Så dagens træning med klubben bliver forhåbentlig den sidste på MTB på landevejen i denne sæson.

Træningsstats:

Tid: 1.43.30

Distance: 53,33 km

Gnsn. hastighed: 30,9 km/t

Max. hastighed: 53,6 km/t

Gensn. puls: 140

Max. puls: 185

Højdeforøgelse: 346

Kalorier: 2052 kcal.

Fyssen

Link to comment
Share on other sites

Lige et kort indlæg, for jeg har faktisk ikke tid til at logge min træning, men vil bare lige fortælle, at så er min nye racer endelig kommet :4thumbup:

Og timingen er bare perfekt, for det er faktisk min fødselsdag idag, så bedre fødselsdagsgave kunne jeg ikke have ønsket mig.

Jeg nåede lige at samle den og rulle en tur på 30km/1.02.20.

Hold da fast hvor er den bare fed, både at se på og cykle på. Nu kommer jeg selvfølgelig også fra en MTB, men har trods alt ikke glemt, hvordan det er at sidde på en carbon-racer, og den er bare så stiv/let/responsiv.... så jeg har bestemt ikke fortrudt mit køb. Og hjulene ( Mavic Cosmic Carbone SR ) er også bare for fede.

God weekend.

Fyssen

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke med dagen :bigsmile:

Kan du så se at få postet et billede! Den nye racer MÅ vi simpelthen se :cool:

Hmm.... det er flovt at skulle indrømme, men jeg tror ikke jeg har evnerne til at poste et billede af vidunderet.

Gregers var flink til at lave en meget pædagogisk forklaring på, hvordan sådan noget skulle gøres, men jeg nåede kun til at skulle downloade noget software, som jeg manglede på min pc, og der gik det allerede galt. Jeg fik aldrig dette software til at virke. Så længere nåede jeg desværre ikke :blush::nonono::unhappy::blink:

Jeg er vist bare ikke særlig skarp til sådan noget med computere, teknik mm. ØV!!

Fyssen

Link to comment
Share on other sites

Og det hvide lyn helt for sig selv ....

post-6268-068182500 1304196847_thumb.jpg

Tak for hjælpen til MTBforever - nu kan Elkjærmark og, hvem der ellers måtte have lyst

se vidunderet ( altså cyklen :tongue: - tøjet er forøvrigt en fødselsdagsgave fra kæresten :4thumbup: ).

Nu mangler jeg så bare at komme i ordentlig form, så det ikke er lir det hele, men mon ikke en uges træningslejer med klubben i Sydspanien/Sierra Nevada om 14 dage hjælper lidt på det :superman:

God ( cykel- ) søndag til alle.

Fyssen

Link to comment
Share on other sites

Hold op hvor ser den godt ud! Det er uden tvivl den fedeste ramme ever fra Canyons side.

Dit nye outfit spiller også max! Og uanset om du måtte være i form eller ej, så ser du nu temmelig fit ud :superman:

God tur i dag (jeg antager naturligvis at du skal afsted :cool:)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med cyklen. Den ser rigtig flot ud og har et godt farvespil :smile:

MEEEEEEEN, er du ikke sød at rette styret en smule op? :smile: Kan selvfølgelig være du har det bedst med det sådan, men umiddelbart ville det være bedre at få det lidt mere opad.

Link to comment
Share on other sites

Hold op hvor ser den godt ud! Det er uden tvivl den fedeste ramme ever fra Canyons side.

Dit nye outfit spiller også max! Og uanset om du måtte være i form eller ej, så ser du nu temmelig fit ud :superman:

God tur i dag (jeg antager naturligvis at du skal afsted :cool:)

Tak for de pæne ord om både cyklen og "rugbrødsmotoren" :wink:

Og jo, jeg kom da ud og cykle - min første rigtige træningstur på raceren, og første gang over 100 km. i år.

Det blev en øjen-åbnende oplevelse, men det skriver jeg lige om senere idag, hvor jeg har bedre tid.

Fyssen

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med cyklen. Den ser rigtig flot ud og har et godt farvespil :smile:

MEEEEEEEN, er du ikke sød at rette styret en smule op? :smile: Kan selvfølgelig være du har det bedst med det sådan, men umiddelbart ville det være bedre at få det lidt mere opad.

Hej Kermit!

Billedet af cyklen er taget lige efter jeg havde samlet den, og lige inden "jomfru-turen".

Noget af det første jeg lagde mærke til under turen var, ar der var for langt frem til bremsegrebene, så det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var faktisk at rette styret op. Men godt set :4thumbup:

Fyssen.

Link to comment
Share on other sites

Årets længste og hårdeste tur

Igår var min 1. rigtige tur på min nye Canyon Aeroad. Det blev samtidig også en øjenåbner for, hvor jeg står rent formmæssigt. For bortset fra et par ture på MTB med hold 2, har jeg kun trænet alene og på MTB, så det har været svært for mig at vurdere, hvordan det egentligt står til med formen.

Turen blev meget hård. Også hårdere end pulsdataene umiddelbart viser. For dels blev der kørt ret stærkt det meste af turen, dels var det en lang tur for mig ( længste tur hidtil i år ), dels var der modvind på den sidste halvdel af turen, dels blev der kørt stærkt på samtlige stigninger, og dem var der mange af!! På stigningerne, som normalt er min force, led jeg virkelig, og kom konsekvenkt op som en af de sidste, så det var noget af en fysisk og mental rusketur, jeg var ude på.

Trænings-statsTræning/mål: Udholdenhed

Vejr: 11 grader, sol, jævn-frisk nø-vind

Rute: kuperet

Tid: 03.16.23

Distance: 105,81 km.

Gnsn. hastighed: 32,3 km/t

Max. hastighed: 67,5 km/t

Gnsn. puls: 141

Gnsn. puls i % af HRR:

Max. puls: 180

Tid i zone 1 ( 109-134 ): 57,10

Tid i zone 2 ( 135-148 ): 52,43

Tid i zone 3 ( 149-154 ): 22,03

Tid i zone 4 ( 155-165 ): 36,27

Tid i zone 5 ( 166-192 ): 23,45

Work-load 1 ( tid i zoner i minutter x zonenummer - lagt sammen ): 535

Borg-skala/RPE: 15

Work- load 2 ( Borg-skala x minutter ): 2940

Kalorier: 4125 kcal

Højdemeter: 1052 m.

Max. højde: 84 m.

Hvilepuls:

Vægt ( før morgenmad ): 76,6 kg.

Søvn ( 1-7 ): 3

Træthed ( 1-7 ): 2

Stress ( 1-7 ): 2

Ømhed ( 1-7 ): 2

Kost ( 1-7 ): 4

Fyssen

Edited by HB66
Link to comment
Share on other sites

Årets længste og hårdeste tur

Igår var min 1. rigtige tur på min nye Canyon Aeroad. Det blev samtidig også en øjenåbner for, hvor jeg står rent formmæssigt. For bortset fra et par ture på MTB med hold 2, har jeg kun trænet alene og på MTB, så det har været svært for mig at vurdere, hvordan det egentligt står til med formen.

Turen blev meget hård. Også hårdere end pulsdataene umiddelbart viser. For dels blev der kørt ret stærkt det meste af turen, dels var det en lang tur for mig ( længste tur hidtil i år ), dels var der modvind på den sidste halvdel af turen, dels blev der kørt stærkt på samtlige stigninger, og dem var der mange af!! På stigningerne, som normalt er min force, led jeg virkelig, og kom konsekvenkt op som en af de sidste, så det var noget af en fysisk og mental rusketur, jeg var ude på.

Trænings-statsTræning/mål: Udholdenhed

Vejr: 11 grader, sol, jævn-frisk nø-vind

Rute: kuperet

Tid: 03.16.23

Distance: 105,81 km.

Gnsn. hastighed: 32,3 km/t

Max. hastighed: 67,5 km/t

Gnsn. puls: 141

Gnsn. puls i % af HRR:

Max. puls: 180

Tid i zone 1 ( 109-134 ):

Tid i zone 2 ( 135-148 ):

Tid i zone 3 ( 149-154 ):

Tid i zone 4 ( 155-165 ):

Tid i zone 5 ( 166-192 ):

Work-load 1 ( tid i zoner i minutter x zonenummer - lagt sammen ): 535

Borg-skala/RPE: 15

Work- load 2 ( Borg-skala x minutter ): 2940

Kalorier: 4125 kcal

Højdemeter: 1052 m.

Max. højde: 84 m.

Hvilepuls:

Vægt ( før morgenmad ): 76,6 kg.

Søvn ( 1-7 ): 3

Træthed ( 1-7 ): 2

Stress ( 1-7 ): 2

Ømhed ( 1-7 ): 2

Kost ( 1-7 ): 4

Fyssen

Havde du nu kørt med mig havde du haft en ren succes oplevelse af at komme først op hver gang ... tongue.gif

105 km i den hastighed sætter vel sine spor på de fleste så godt gået at du hang på hele vejen.

Kan du ikke lokkes til kort at fortælle i hvilket nabolag i har været henne? Det giver os stedkendte en hurtig ide om terræn og hårdhed på turen.

mvh

Lars

Link to comment
Share on other sites

Havde du nu kørt med mig havde du haft en ren succes oplevelse af at komme først op hver gang ... tongue.gif

105 km i den hastighed sætter vel sine spor på de fleste så godt gået at du hang på hele vejen.

Kan du ikke lokkes til kort at fortælle i hvilket nabolag i har været henne? Det giver os stedkendte en hurtig ide om terræn og hårdhed på turen.

mvh

Lars

Hmm... jo det kan jeg vel godt, men det er ellers et bevidst fravalg. Jeg synes lidt for tit, at min træningslog skal presses ind mellem alt muligt andet. I aften er jeg f.ex. lige kommet hjem fra info-møde om turen til Sydspanien. Skal jeg så til at skrive en lang beretning ( som andre gør, og som de måske har bedre tid til, fordi de ikke har børn, kæreste og hvad ved jeg. Og det synes jeg er helt fint, men vi har bare forskellige forudsætninger/muligheder/tid til os selv ).

Nå men den korte udgave er:

Kærby ( Aalborg ), Nøvling, Gistrup, Torderup, Vårst, ned og op igen til Vårst, ned igen og videre til Fræer, Gml. Skørping, Skørping, i bunden af hulvejen t.v. sydpå/op af bakken, tilbage igen nordpå, Gravlev, tilbage sydpå opad kridtbakken, Albæk, Støvring, bagvejen ind til Voldsted, Flamsted, Nøvling, Gistrup, Sdr. Tranders, Gug, en eller anden monster lang/stejl cykel-gangsti ( lidt før Gug Skole på hø. hånd ) op til toppen af Gug Alper, Kærby.

Sådan 106 km. Nyd den semi-detaljerede beskrivelse - det bliver formentlig sidste gang.

Fyssen

Edited by HB66
Link to comment
Share on other sites

Hmm... jo det kan jeg vel godt, men det er ellers et bevidst fravalg. Jeg synes lidt for tit, at min træningslog skal presses ind mellem alt muligt andet. I aften er jeg f.ex. lige kommet hjem fra info-møde om turen til Sydspanien. Skal jeg så til at skrive en lang beretning ( som andre gør, og som de måske har bedre tid til, fordi de ikke har børn, kæreste og hvad ved jeg. Og det synes jeg er helt fint, men vi har bare forskellige forudsætninger/muligheder/tid til os selv ).

Nå men den korte udgave er:

Kærby ( Aalborg ), Nøvling, Gistrup, Torderup, Vårst, ned og op igen til Vårst, ned igen og videre til Fræer, Gml. Skørping, Skørping, i bunden af hulvejen t.v. sydpå/op af bakken, tilbage igen nordpå, Gravlev, tilbage sydpå opad kridtbakken, Albæk, Støvring, bagvejen ind til Voldsted, Flamsted, Nøvling, Gistrup, Sdr. Tranders, Gug, en eller anden monster lang/stejl cykel-gangsti ( lidt før Gug Skole på hø. hånd ) op til toppen af Gug Alper, Kærby.

Sådan 106 km. Nyd den semi-detaljerede beskrivelse - det bliver formentlig sidste gang.

Fyssen

Jeg nyder beskrivelsen. Det var faktisk nok med en beskrivelse ala "ned omkring Rebild" ....

Grunden til min nysgerrighed var bla at jeg kom om ved nogle Aacr folk ude omkring støvring så jeg havde en ide om at i nok havde været i det område. Det er faktisk utroligt tæt på at vi har kørt den samme rute. ( Og jeg skal nok undlade at spørge en anden gang )

Link to comment
Share on other sites

Prøver at cykle fire gange om ugen. Onsdag, fredag og søndag ligger nogenlunde fast. I denne uge blev det så tirsdag som den "ekstra" cykeldag.

Igår lavede jeg fullbody styrke, så jeg var ikke speciel frisk i benene, da søndagens hårde træning åbenbart tager mere end to dage for mig at komme mig helt over. Hvem der bare var ung og veltrænet :wink:

Nå, dagens tur blev kørt relativt jævnt og roligt. Alle længere bakker blev kørt uden at presse tempoet og siddende i sadlen.

Trænings-stats

Træning/mål: Udholdenhed

Vejr: 9 grader, sol, jævn nø-vind

Rute: kuperet

Tid: 01.17.54

Distance: 37,90 km.

Gnsn. hastighed: 29,20 km/t

Max. hastighed: 58,8 km/t

Gnsn. puls: 133

Gnsn. puls i % af HRR:

Max. puls: 155

Tid i zone 1 ( 109-134 ):

Tid i zone 2 ( 135-148 ):

Tid i zone 3 ( 149-154 ):

Tid i zone 4 ( 155-165 ):

Tid i zone 5 ( 166-192 ):

Work-load 1 ( tid i zoner i minutter x zonenummer - lagt sammen ):

Borg-skala/RPE: 12

Work- load 2 ( Borg-skala x minutter ): 936

Kalorier: 1378 Kcal

Højdemeter: 301 m.

Max. højde: 63 m.

Hvilepuls:

Vægt ( før morgenmad ): 75,8 kg.

Søvn ( 1-7 ): 6

Træthed ( 1-7 ): 4

Stress ( 1-7 ): 26

Ømhed ( 1-7 ): 4

Kost ( 1-7 ): 2

Så står den på Barca-Real Madrid ( jeg bor sammen med tre Real Madrid- fans, så det skal nok blive sjovt :w00t: ).

Fyssen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share