ÆVL & KÆVL & SL


JAAB
 Share

Recommended Posts

Godnat og sov godt, friske og veludhvilede til imorgen :bigsmile:

Skal ske! Må også hellere se at komme i kassen nu, for jeg har en aftale med Odense Å klokken halv syv...vinterbadning FTW!

Er lidt spændt på åens tilstand, men i det mindste bor jeg EFTER rensningsanlægget:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se din log aktiv igen :cool:

Er man ikke supermotiveret til at smide nogle kg., så synes jeg heller ikke man skal gå "all in" for det! Hovedet skal være med!

M.h.t. at fylde/være 30, så kender jeg fornemmelsen: Kan overhovedet ikke forlige mig med tanken selv, så velkommen i klubben for os, der måske er det udvendigt(sådan føles det heller ikke, hehe), men ikke indvendigt :wub:

Forresten.... Pigehest gad ikke powerwalke med mig, så jeg tænkte, at hvis du fik lyst, så kunne vi gøre det en gang i mellem. Vi bor vist ikke så langt fra hinanden :wink: Sig til, hvis du er frisk!

Link to comment
Share on other sites

Godt at se din log aktiv igen :cool:

Er man ikke supermotiveret til at smide nogle kg., så synes jeg heller ikke man skal gå "all in" for det! Hovedet skal være med!

M.h.t. at fylde/være 30, så kender jeg fornemmelsen: Kan overhovedet ikke forlige mig med tanken selv, så velkommen i klubben for os, der måske er det udvendigt(sådan føles det heller ikke, hehe), men ikke indvendigt :wub:

Forresten.... Pigehest gad ikke powerwalke med mig, så jeg tænkte, at hvis du fik lyst, så kunne vi gøre det en gang i mellem. Vi bor vist ikke så langt fra hinanden :wink: Sig til, hvis du er frisk!

Tak...det er også dejligt at være "tilbage"!

Og powerwalk...tjo, hvorfor ikke? Jeg gider under ingen omstændigheder alene, men med lidt selskab, så kunne det måske godt blive et hit. Så kan jeg lokke dig med til at hoppe i åen, haha...

Link to comment
Share on other sites

btw... SKAL man have sko på i OBBC?

Ja, vi gider da ikke se på dine klamme tæer :hmmm: :4nope:

Så må du mødes med os i byen - men stadig i det lyserøde outfit! :4thumbup:

Hvis vi nu lige skal være realistiske i to sekunder, hvor tror du så de ville lukke mig ind, skulle jeg være i sådan et kostume? :tongue:

Er det forøvrigt ikke ulovligt at bade i åen?

Link to comment
Share on other sites

Tak...det er også dejligt at være "tilbage"!

Og powerwalk...tjo, hvorfor ikke? Jeg gider under ingen omstændigheder alene, men med lidt selskab, så kunne det måske godt blive et hit. Så kan jeg lokke dig med til at hoppe i åen, haha...

Kanon! Jeg får det nemlig heller ikke gjort i samme grad alene(Læs: Næsten aldrig, hehe).

Hoppe i åen?? Arrghhh.. Skal vi ikke bare fiske i stedet? :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 30/9

Hurtig fullbody-træning - stadig deload. Denne gang med lidt mere vægt og førre reps/sæt. Op til 77,5 i bænk, 130 i DL(sumo) og 80 i squat. Samt frontsquat, abs og lænd. Væsentligt sjovere end de sidste par træningspas!

og så videre til "pulled pork & skinny bitches" - fantastisk fest! Blev lidt mindre wasted end sidst, men endte nu alligevel med at blive ret lakket til. Vi nåede aldrig i byen, men det var heller ikke nødvendigt, for det var en fest der bød på mange herligheder, som bl.a. undervisning i "sweep pose", OH + Zerchersquat med de andre deltagere, masser af lækre mandeben i "shiny leggins" og fluffy kaninmaskering. Nice one!!

Lørdag d. 1/10

Tømmermændstræning med Pernille. Uf, det var en barsk omgang...ALT for lidt søvn og en kro der rystede over det hele og skreg NEEEEEEEEEJ!!! :crazy: Men det gik nu ok, efter omstændighederne...vi havde dog lidt svært ved at være seriøse! Fik lavet en del frontsquat - avs, den var SPOT ON - + en masse diskogøgl for armene. Og var meget tilfreda med mig selv, da jeg daffede hjem til en velfortjent gang afslapning på sofaen.

Søndag d. 2/10

75 min spin. Helt oppe i det røde felt :devil: .,..det fjernede lige de sidste tømmermænd. Nu er jeg dejligt træt, har lige spist aftensmad og skal bare slappe af med en film og gå tidligt i seng.

Fra i morgen skal jeg i øvrigt ikke deloade længere - hvor er det fantastisk!!!!! :4thumbup: Så bliver det spændende at se, hvordan kroppen har det, efter de sidste par lidt for hårde weekender.

Link to comment
Share on other sites

Åh altså en stressfuld uge! Arbejde, til kbh, til hamburg, til klubfest og lige oveni krydret med en major familiekrise! Det vil være synd at sige at jeg har haft overskud. Men nu lysner det hele igen, nu har jeg endelig nogle uger, hvor jeg ikke har planlagt det store. Så bliver der tid til at logge lidt igen.

Sidste uges træning er gået lidt under forventning, jeg ved ikke helt hvorfor, men det kunne meget vel være pga. stress og søvnmangel.

Men så i stedet er der igen sket noget på vægten - fik et helt chok da jeg hoppede på badevægten den anden dag - 86,5 sagde den!!! Så det er da nice i det mindste :smile:. Har dog også været ret meget i grøntsagsmode de sidste par uger og har faktisk heller ikke haft lyst til slik...mærkeligt, men dejligt! Men måske er det også lidt derfor at jeg har været svag - kroppen skal nok lige vænne sig lidt til at kosten bliver anderledes.

Gider ikke rigtig at logge sidste uges træning, i stedet får I træningen for idag i grove træk:

Burde have haft tømmermænd pga. klubfest igår, men jeg var overraskende frisk. Derfor fik jeg mig en pyramide i bænken fra 50 til 82,5 kg (6-1 reps) og ned igen.

Herefter smal bænk, bare 4x10@ 40 kg, men med meget stor fokus på acceleration og om at KNUGE om stangen. Blev supersettet med BB bicepscurls med op til 30 kg, 8 reps.

Herefter noget kabel biceps+triceps, bare fordi jeg lige havde lyst til at give guns lidt ekstra opmærksomhed. De var også pænt swole til sidst... :innocent:

Desuden nogle pushups - helt smal, så den gik LIGE i triceps. Nice.

Og afslutningsvis 3x20 GHD situps. Den burde kunne mærkes i maven om et par dage. Det kunne den i hvert fald tidligere på ugen.

Dejlig træning sammen med PigeHest, som dog for en gang skyld var noget mere kvæstet end mig :tongue:.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:smile:Er her stadig :smile:

Og logger snart igen...er bare lige startet på et nyt program + arbejde + skole, sååå.....hehe, ja undskyldninger er der jo altid nok af....er vist bare lige kommet ud af rytmen. Starter igen fra torsdag - PROMISE!!

En vægt-update kan jeg dog lige komme med: 85,6 kg! Nu minus 9,1 kg i alt...det er jo dejligt. Og kun 1,6 kg igen inden TSK-cup. Der er dog også kun en måned til, så skal være ret striks med kosten den sidste måneds tid.

Men det har altså også gjort, at styrken er stagneret lidt...måske er det også derfor at jeg ikke har været så motiveret til at logge. Men skal nok komme igang igen.

Er i øvrigt lige blevet lokket til at deltage i "Stronger" d. 5/11 (CF-konkurrence)...det glæder jeg mig til at prøve kræfter med :superman: .

Link to comment
Share on other sites

TSK-cup er det styrkeløfterstævne, som jeg skal med til i slutningen af november.

Og mht. stronger: jo, jeg tror godt man kan komme og heppe - det ville da være mega-hyggeligt at se dig igen...PigeHest deltager i øvrigt også, så vidt jeg ved :smile:.

Link to comment
Share on other sites

:smile:Er her stadig :smile:

Og logger snart igen...er bare lige startet på et nyt program + arbejde + skole, sååå.....hehe, ja undskyldninger er der jo altid nok af....er vist bare lige kommet ud af rytmen. Starter igen fra torsdag - PROMISE!!

En vægt-update kan jeg dog lige komme med: 85,6 kg! Nu minus 9,1 kg i alt...det er jo dejligt. Og kun 1,6 kg igen inden TSK-cup. Der er dog også kun en måned til, så skal være ret striks med kosten den sidste måneds tid.

Men det har altså også gjort, at styrken er stagneret lidt...måske er det også derfor at jeg ikke har været så motiveret til at logge. Men skal nok komme igang igen.

Er i øvrigt lige blevet lokket til at deltage i "Stronger" d. 5/11 (CF-konkurrence)...det glæder jeg mig til at prøve kræfter med :superman: .

Så flot med vægten! Du er fandme sej, gid at det gik så godt for mig.

Og det er fedt at du tager med til Stronger, du kommer jo til at sparke røv! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så flot med vægten! Du er fandme sej, gid at det gik så godt for mig.

Og det er fedt at du tager med til Stronger, du kommer jo til at sparke røv! :4thumbup:

Tak...men du når det nok også. Lige nu sidder jeg dog og hungrer efter chokolade. Kiosken lukker heldigvis om 40 min. :tongue:

Og mht. Stronger, så glæder jeg mig helt vildt...! Selvom jeg nok ikke aner hvad det er jeg går indtil. Men det er da en god måde at hoppe ind i 30'erne på.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sådan, Jane! Flot vægttab :smile: Du må være en hottie nu :wub::wink:

Tak :smile: ...tror jeg fortsætter lidt endnu, for synes egentlig at det går ret nemt og mere vil jo ha' mere...og så BLIVER jeg nok en hottie...en hakket, skrællet og shreddet hottie med veins og striber...HAHAHA

Link to comment
Share on other sites

Ja og så lovede jeg jo at begynde at logge fra denne uge af...og så må jeg jo hellere gøre det.

Er startet på nyt program, fordi jeg ikke følte at sheiko og mit arbejdsliv kunne hænge sammen. Så jeg har i stedet kastet mig over WSB. Spændt på om det giver godt. Har kørt det i et par uger nu, og kan allerede mærke en god forskel i forlårene, så det starter i hvertfald godt...

Dagens træning var dog ubehageligt præget af to ekstremt hårde spinningtimer igår...lårene var simpelthen ristede, og jeg burde have byttet dagens squat ud med bænk, som jeg kører om onsdagen. Nå, men det gjorde jeg ikke og resultaterne blev derefter...så kan jeg lære det!! (muligvis kører jeg også frontsquat på onsdag, bare for at få oprejsning :innocent: ...)

Frontsquat:

Opvarmningssæt og derefter op til 1x70 kg...det var en ynkelig omgang. Men det gjorde ondt!

Backoff: 3x10@ 40kg :nonono:

OH-squat:

Tekniktræning med 30 kg...uha uha min balance trænger til en justering. Men jeg vil fortsætte med øvelsen, som hjælpeøvelse ca. hver tredje uge.

Goodmornings - arched back:

1x10 @ 60

4x10 @ 90

Puha...det var lidt hårdt. :devil:

Shrugs:

1x7@ 100

Håbløst hårdt og umuligt med korrekt teknik.

Mente at det var det jeg havde løftet sidst, men så fik jeg lige kigget i træningsdagbogen og så, at der stod 60 kg :crazy: ...well well...vægt af!

Herefter 4x10@ 70 kg. Det var bedre!

GHD situps:

10 m. 5 kg skive

10 m. 10 kg skive

10 m. 15 kg skive

10 m. 20 kg skive

10 m. 25 kg skive

Prøvede mig frem, har ikke lavet denne øvelse weighted før....tror på DOMS i morgen!

Og nu i seng! Kunne ikke sove igår og fik kun 4 timer i nat, hvilket har bevirket, at jeg har gået rundt som en zombie hele dagen idag...det gider jeg ikke gentage. Så ca. 10 timer i nat vil være fantastisk!!

Godnat!

Link to comment
Share on other sites

Denne uges træning bliver lidt rodet pga. Stronger i weekenden og lår der ikke var klar til squat i begyndelsen af ugen.

Tirsdag:

ME: Decline bænk:

Opvarmningssæt og derefter op til 1x 80 + backoff

Har kun lavet decline bænk een gang før, så er egentlig ret godt tilfeds med at slutte af på de 80...endda med teknikken i behold.

RM:

Smal bænk:

3x10 @ 40, 50, 55, 55

Pushdowns:

4x10 - niveau som sidst

Og så var der ikke mere tid, for mine stronger-holdkammerater mente, at jeg skulle prøve et par cf-dicipliner: prowler-sprint og box-jumps... :crazy: Men det gik nu ret fint - box-jumps faktisk over al forventning; ingen brækkede skinneben :tongue:(pg næsthøjeste box...fuck altså den er høj!!).

Onsdag:

DE: squat: opvarmning + 12 x 2 @ 80 + backoff

Lårene var stadig ikke helt friske...jeg blamer gårsdagens cf-øvelser :blush:. Backoff blev kørt som 10 reps skiftevis frontsquat/backsquat - 7-8 sæt i alt....det brændte pænt til sidst. Men det kørte!

RM:

Goodmornings, arched back:

4x10 @ 80, 90, 100, 100

Pulldowns:

4x10 @ 13, 15, 15, 15 plader - reverse grip

Skrå mave, weighted:

4x10 m. 10 kg skive

Afslutningsvis lidt cable rows + skulderpres, som jeg ikke nåede i tirsdags.

Og så en spinningtime, restitution, gns. 70 %...der var vitterligt heller ikke til mere!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share