Må man godt det?


Ethan Hunt
 Share

Recommended Posts

Hej Alle!

Jeg har nu efter mit HST program, trænet split i 1 måned ca.

Og jeg maxede sågar på 90kg i bænk for en uges tid siden. Men siden da er mine 8 x 70kg i bænk blevet tungere i bænk :retard:

Jeg tror jeg skal til at slappe lidt af med alt den bænktræning... altså køre på kanten med kg hele tiden.

Så jeg har derfor i samarbejde med min makker, besluttet at køre et HST program igen. DA det nok er den PERFEKTE måde at gaine muskelmasse på :devil: !!

Men nu til mit spørgsmål, jeg bulkede samtidigt med mit sidste HST program, og det var IKKE det værd :retard: , så jeg er pt. i gang med at tabe fedtvægt/cutte/være på kur, you get the picture ;)

Så derfor lyder mit spørgsmål om jeg godt "må" tabe fedtvægt samtidigt med at jeg kører et HST program, eller ville det ødelægge konceptet i HST, sådan at jeg ligesågodt kunne køre split i stedet??? :confused2:

ps. Får naturligvis alt den protein jeg skal have, og det meste karakteristiske ved min kur er at det er motionsniveauet der er blevet sat drastisk op.

På forhånd tak!

Mvh Ethan Hunt

Link to comment
Share on other sites

Du behøver ikke være bange for at kollapse eller blive slatten eller noget helt tredje. Konceptet i HST er i bund og grund at træne kroppen igennem 3 gange om ugen, og helst lave forbedringer hver anden uge.

Med mindre dit kalorieunderskud er alt for højt, så får du ingen problemer med at gennemføre fx HST.

Link to comment
Share on other sites

Hej Crawdaddy! :wave:

Med mindre dit kalorieunderskud er alt for højt, så får du ingen problemer med at gennemføre fx HST.

Hmm det er ikke så meget om jeg kan genemføre det der bekymrer mig, nærmere om jeg vil opnå HST´s geniale muskelmasse forøgelses funktion.. :unsure:?

Ved godt at det ikke er 100% optimalt at tabe fedtvæv samtidig med at man akkumulerer muskelmasse....

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Med mindre du zig zag'er dit kalorieindtag, så vil du højst sandsynligt ikke tage på i muskelmasse samtidig med gennemførsel af noget som helst program. HST er ikke odiøst i den sammenhæng, det er træning af kroppen som alle andre programmer, hvorfor du sagtens kan bruge det ved et kalorieunderskud... jeg vil faktisk mene det er tættere på optimalt grundet den højere forbrænding efter en fullbody workout.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share