Fodbold


Jbraun
 Share

Recommended Posts

Hej. Jeg er 15 og spiller meget fodbold.

jeg spiller på rimelig høj plan.

jeg gør meget ud af min form, for jeg går i klasse med en masse som er lidt for store, og vil ikke være som dem.

jeg var i fantastisk form for et år siden, fordi vi havde agility træning 1 gang om ugen i et år.

først halv sæson efter spillede jeg skide godt fordi jeg havde så meget overskud. Jeg havde en fantastisk selvtillid og scorede 15 mål i 7 kampe. i vinter pausen begyndte jeg at styrketræne og fik trænet brystet, mave, ryg og benene. da vi så startede op med fodbold igen var jeg ikke nær så hurtig som jeg var før, jeg er blevet lidt tungere i det og har ikke det overskud jeg plejede at have og mistede den enorme selvtillid. jeg er 185 ca. og vejer omkring 75kg. Jeg vil gerne tilbage i rigtig god form. jeg går igang med at løbe efter jul da jeg ikke har en ipod lige pt. og kan bedst lide og løbe med musik.

jeg vil gerne vide om jeg kan komme i god form og få det overskud tilbage og blive lettere, ved bare at løbe lange ture i forskellige tempoer?

Jeg vil osse gerne øge min balance, nogle råd til hvordan jeg gør det?

kan et vippebræt hjælpe?

Edited by Jbraun
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej jeg spiller selv fodbold på høj plan og kender også det at føle sig tung af styrketræning.

Når du siger du ikke har det samme overskud mener du så du mangler luft? eller at dine ben simpelhed bliver trætte og syre til?

Du kan også øge din balance i spille ved at lave tekniske øvelser ved at have en ekstra makker til at presse og skubbe til dig under udførelsen.

P.S Vippebræt er altid en rigtig god træning både til balance, forbyggende og genopbyggende !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share