Drengedrøm


troels92
 Share

Recommended Posts

Ben,ryg biceps dag:

legg presst 4x8 75kg

stifflegged dødløft 4x8 m 115kg

yates rows 4x8 m 123kg

pulldowns 3x8 m 80kg

curls 3x8 m 20kg

calf raise 3x10 m 116kg

glemte træningen fra i går :) 30 mins crawlteknik.

går skide godt :D nu skal jeg begynde løb i næste måned :) jeg er startet på maskinmester studiet. Fandt nogle andre der både har været til optagelsesprøverne og fået nok, og dem spørger jeg så ud om en masse :D er super fedt, Men efter hvad de fortæller har jeg besluttet at ta min uddannelse som maskinmester fuldt ud og så søge ind til FKP derefter :) så jeg søger ikke som 20 årig, men vil søge som 24 årig. Så kan jeg klare mit mål om 15km løb på 60-65mins og blive rutineret i O-løb

Så JA :) målet er stadig FKP. Skaderne er stortset væk ^^ mega godt. Jeg er begyndt at træne sammen med en ven, han er ret overvægtig og vil gerne ind i ingeniørtropperne, så han starter op sammen med mig til løb og svømmer sammen med mig :P er ikke den bedste trænings-buddy jeg har haft, men indtil jeg er på niveau med de andre jeg kender er det nok :)

Edited by troels92
Link to comment
Share on other sites

4½ år. Efter jeg har gennemført min nuværende uddannelse som maskinmester :)..skrottede mine originale planer til fordel for ikke at være den yngste ansøger(original planen ville jeg være 20 når jeg søgte, nu vil jeg være 24-25år når jeg søger ind) og få lidt længere tid til march og O-løb og eventuelt personlig udvikling

Edited by troels92
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share