knæ


Malunte
 Share

Recommended Posts

jeg er en ung dame på 30 år, som for to år siden var igennem en kæmpe knæ operation hvor jeg fik sat nogle skruer ind fordi jeg havde flex i benet. jeg begyndt at løbe lidt her de sidste to år efter, men den sidste uges tid er jeg begyndt at får ondt i det dårlige knæ over lige ved knæskallen, det gøre ondt når jeg gå ned og op, eller bærer tunge ting. det så frustrende, er der snart noget sport jeg kan dyrke. jeg var en ivrig fodbold spiller, men måtte stoppe pga skaden. skal jeg kotakte der hvor jeg er blevet operaet og spørger til råds når det nu er det ben jeg blev opaeret i, eller skal jeg gå til egn læge som jeg har været i dag, han sagde bare han håbede det var imflation og ikke andent, han håbede ikke det ville udvikle sig.

god råd og ja bare noget der hjælper

malunte

Link to comment
Share on other sites

Quadriceps (den firhovede knæstrækker) = lårmusklerne hæfter lige over knæskallen, og ned til skinnebenet.. Det kunne godt lyde som om, du har noget galt med den.

Du skal finde en god fys, hvor gør man så det? Jeg bruger en som hedder Michael Dünwerber, han er team dk fys og er rigtig god.. du kunne prøve ham.

Genoptræning genoptræning genoptræning

vh.

Træningshjernen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share