Fitnessinstruktør uddannelse


hhansen
 Share

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg overvejer at tage en uddannelse til fitnessinstruktør. Det skal være aften/weekend kurser, da jeg har et fultidsarbejde.

Er der nogen, der kender lidt til at work skolen? Om fitnessinstruktør uddannelsen der er seriøs og god?

Umiddelbart lyder det som en god skole, hvor niveauet er lidt højere end nogle af de andre skoler. Kan det passe?

Link to comment
Share on other sites

Hej alle,

Jeg overvejer at tage en uddannelse til fitnessinstruktør. Det skal være aften/weekend kurser, da jeg har et fultidsarbejde.

Er der nogen, der kender lidt til at work skolen? Om fitnessinstruktør uddannelsen der er seriøs og god?

Umiddelbart lyder det som en god skole, hvor niveauet er lidt højere end nogle af de andre skoler. Kan det passe?

Min kæreste er netop startet på en af instruktørskolens uddannelser (basiskursus, tror jeg det hedder?).

Hun er i hvert fald vældig tilfreds og er på alle måder glad for at have valgt den skole. Så umiddelbart tror jeg ikke der skulle være noget i vejen med skolen.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Min kæreste er netop startet på en af instruktørskolens uddannelser (basiskursus, tror jeg det hedder?).

Hun er i hvert fald vældig tilfreds og er på alle måder glad for at have valgt den skole. Så umiddelbart tror jeg ikke der skulle være noget i vejen med skolen.. :smile:

Hej Kenneth,

Tak for dit svar:-) Har også overvejet instruktørskolen, da den uddanner til de store kæder...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Hej Kenneth,

Jeg vil anbefale dig at kigge lidt på www.fitness-uddannelser.dk.

Der har du mulighed for at blive certificeret fitness-instruktør ved at tag et weekendophold her i efteråret.

De har kurser i uge 40-44.

KH

CCC

Link to comment
Share on other sites

Hej Kenneth,

Jeg vil anbefale dig at kigge lidt på www.***beep***.dk.

Der har du mulighed for at blive certificeret fitness-instruktør ved at tag et weekendophold her i efteråret.

De har kurser i uge 40-44.

KH

CCC

En kettlebell certificering på 1-2 weekender kan vist dårligt kaldes en uddannelse, og da slet ikke noget der kan gøre folk i stand til at undervise på hvad jeg ville betragte som et rimeligt niveau til at kunne tage betaling for det.

Desuden er en certificering jo kun noget værd hvis den er rimelig bredt anderkendt. Svært at afgøre om det er tilfældet med den nævnte side, men jeg tillader mig at tvivle.

Ovenstående udelukker naturligvis ikke muligheden for at det er nogle dygtige folk og god undervisning på kurserne. :smile:

En sjov detalje er at du har registreret dig med en email-adresse der tilhører et reklamebureau, så der er god chance for at du har økonomisk interesse i at reklamere for den nævnte hjemmeside.

En anden sjov detalje er at det ikke er spørger der hedder Kenneth, men det nåede du så ikke at fange i farten. :wink:

hej hej :smile:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Ja, CCC har en forkærlighed for at anbefale den bestemte fitnessuddannelse, da han i 3 ud af 4 indlæg linker til den. Hvis det virkelig er spam, så er det ikke særlig smart over for hverken uddannelsen eller det reklamebureau han repræsenterer. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share