Minimalt vægttab


Whasp
 Share

Recommended Posts

Jeg kvittede smøgerne for 6 mdr. siden, det gjorde så jeg kom op på 94 Kg !"jeg er 181 cm høj" i januar har jeg så yderlig droppen den daglige 0,5.L Cola og stort set alt andet slik/chokolade og 2 ugentlig poser chips. derudeover tager jeg 45 min på vores crosstrainer hver dag undtagen Søndag. det var nye tiltag og så er der de gamle rutiner, som bla. er ca 45 min hundeluftning hver eneste dag året rundt i skoven,på arbejde bliver der også gået lidt samt en masse trapper 265 fra bund til top ! ;-)

Så er det at motivationen lider et knæk, når man kun taber sig godt et halvt Kg. om ugen

Hvorfor taber jeg mig ikke mere ? Fortæl mig endelig hvad jeg skal gøre anderledes !!

Håber at i forstår mit problem

MH. Henrik

Edited by Whasp
Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med MG. 1/2 kg om ugen er bestemt fornuftigt.

Pas nu på med at lave så mange ændringer i din livsstil, at du ikke kan holde fast i dem i længden. Tålmodighed er nøglen her.

Det er en temmelig stor procentdel af vægttabere, der vender tilbage til deres udgangspunkt, og ønsker du ikke at være een af dem, skal du være opmærksom på ikke at vende tilbage til din oprindelige livsstil.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt at kampen ikke er ovre når jeg vægt mæssigt rammer målet ! Jeg tror og håber at jeg kan blive ved med at følge den her nye linie. Mht mine godt 500 gram om ugen, så synes jeg det lyder af lidt, andre smider jo flere kilo om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt at kampen ikke er ovre når jeg vægt mæssigt rammer målet ! Jeg tror og håber at jeg kan blive ved med at følge den her nye linie. Mht mine godt 500 gram om ugen, så synes jeg det lyder af lidt, andre smider jo flere kilo om ugen.

Det er de mennesker, der er meget fede. Du er ikke meget fed. Derfor er ½kg om ugen helt fint.

Hvis du ikke kan holde den nye linie er resultatet i hvert fald sikkert, så har du spildt din tid.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

:smile: Hej Henrik.

Tillykke med din nye livsstil. At du har kvittet smøgerne er den bedste tjeneste du kunne gøre for dig selv (og dine nærmeste).

Mange der holder op med at ryge får problemer med vægten, men du har været i stand til at smide et halvt kilo ugentlig. Respekt.

Et vægttab på et halvt kilo om ugen er det mest perfekte du kan drømme om.Hvis vægttabet er mindre kan det komme til at knibe med motivationen, men et større vægttab vil uvægerligt gå ud over muskelmassen hvilket vil sænke din forbrænding pålængere sigt'

Så for mig at se gør du alting rigtigt og kan roligt finde dit største smil frem :smile: .

Link to comment
Share on other sites

:smile: Hej Henrik.

Tillykke med din nye livsstil. At du har kvittet smøgerne er den bedste tjeneste du kunne gøre for dig selv (og dine nærmeste).

Mange der holder op med at ryge får problemer med vægten, men du har været i stand til at smide et halvt kilo ugentlig. Respekt.

Et vægttab på et halvt kilo om ugen er det mest perfekte du kan drømme om.Hvis vægttabet er mindre kan det komme til at knibe med motivationen, men et større vægttab vil uvægerligt gå ud over muskelmassen hvilket vil sænke din forbrænding pålængere sigt'

Så for mig at se gør du alting rigtigt og kan roligt finde dit største smil frem :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du skal ikke bekymre dig om det! Hvis du tab som nævnt er det en god ting, betyder det, dit stofskifte fungerer fint! Ja, det er vigtigt, at efter du har nået dit mål skal du også arbejde hårdt for at bevare din vægt! Normalt når du taber vægt, hvis du stoppe med at gøre sport, og du begynder at spise junk food igen vil du få endnu mere at du har tabt!

Hold det gode arbejde!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du skal ikke bekymre dig om det! Hvis du tab som nævnt er det en god ting, betyder det, dit stofskifte fungerer fint! Ja, det er vigtigt, at efter du har nået dit mål skal du også arbejde hårdt for at bevare din vægt! Normalt når du taber vægt, hvis du stoppe med at gøre sport, og du begynder at spise junk food igen vil du få endnu mere at du har tabt!

Hold det gode arbejde!

Jeg abonnerer! Jeg har mistet vægt på en hurtig måde, og efter at jeg begyndte at spise junk food igen, og jeg fik endda federe end før. Det var det øjeblik, jeg sagde stop! Jeg begyndte en svær program, og jeg gik til gymnastik igen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share