..


Syberg
 Share

Recommended Posts

Syberg (lille bjørn)... som du kan se lå den lige til højrebenet for et par stykker herinde, og du har nok svært ved selv at se det.

Du er stadig teen, så du vil naturligvis vokse over de næste par år. Men hvis du synes du får for store muskler af din træning, så må du skifte de 42 kg håndvægte ud med nogen som vejer mindre.

Det hænger også sammen med hvad du spiser.

Prøv at brug lidt mere tid herinde, og læs nogen af alle de mange gode tråde, for at få lidt styr på de basale ting omkring træning, og hvordan din krop reagerer på det.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Syberg for f..... :laugh:

Du er dedikeret, det skal du satme have!

Du går meget op i at træne helt perfekt i forhold til dine mål, og det er skam helt super. Men du skal dælme også lære at tage en dyb indånding, og lige tænke 2 gange over tingene. Men det skal nu nok komme med alderen, forhåbentlig.

Du træner både løb, cykling og svømning ved siden af din styrketræning, og så er du bange for at blive for stor. Det kommer simpelthen aldrig til at ske. Du bliver ikke for stor til at blive jægersoldat, medmindre du træner specifik bodybuilding i rigtig mange år. I så fald har du en meget alvorlig hormonsygdom, som jeg godt tør satme mine penge på du ikke har.

Der sker absolut intet ved, at du kommer til at veje 70-80kg eller mere. Jeg gætter på du næppe vejer mere en 60kg pt.? Thomas Rathsach vejer omkring 90kg, hvis det kan trøste dig lidt, og nogle af de tungeste vejer omkring 100kg, hvis jeg ikke tager helt fejl.

Tag du det bare helt roligt, og træn du bare det du har lyst til. Du har mange år endnu, før du er "gammel nok", hvis vi skal sige det sådan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Som de andre siger. Så længe det er muskler der vejer på dig, så er det ikke noget problem! tvært imod. hvis du vejer 80kg primært muskler vil du have lettere ved at gå med en 50kg rygsæk, end en der vejer 60kg primært muskler. omvendt, vil han muligvis have meget lidt lettere ved at lave kropshævninger, men det burde dine 20kg ekstra muskler opveje flere gange. Så store muskler=stærke muskler, og det er godt ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share