The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

I dag har jeg haft en rigtig god skægdag. Det har jeg sådan ca. hver dag.

Mine træninger spiller også helt fint.

DE bænk:

6x3x75kg

Resten af træningen kørt som superset i grupper af 2-4 øvelser.

Dips:

Op til 5x5 med 16kg KB+omkring 30-40kg kæder der unloadede i bunden. Det var faktisk rigtig dejligt både at lave dips igen, men også varianten med unload.

Band pullaparts:

5x15xlight

Chest supported DB rows:

5x10x31kg

Tricpes pushdowns:

5x10xmedium band

Chinups:

3x10

Tynd=god til chins.

Swiss ball plank:

3x30s

Laterals:

2x10x11kg

1xen milliard+dropset

Tri OH extensions:

2x10x11kg

1xtusind+dropset

Curls:

2x10x11kg

1xfyrre+dropset

Undervejs satte jeg masser af dejlig musik på. Wendlers yndlingsband Eyehategod, Roxette og Garth Brooks vakte stor begejstring.

Link to comment
Share on other sites

Write-up fra Nordland kommer tirsdag aften, når jeg er tilbage på jobbet og har tid til den slags. :wink:

Det næste stykke tid står den på noget meget Greyskull inspireret, med en WSB-inspireret DE dag smidt ind. Jeg har høje forventninger.

Bænk:

99xbar

3x60kg

3x80kg

5x100kg

5x100kg

10x100kg

Stille og roligt, ingen grund til at brænde for meget.

Yates rows:

5x60kg

6x100kg

15x100kg

Stille og roligt.

Curls:

10x30kg

12x30kg

Assistance:

Standing abs, triceps pushdowns, neck harness og skulder megaset.

Link to comment
Share on other sites

Træning i garagen i dag:

Pres:

5xbar

3x50kg

5x67,5kg

10x67,5kg - de var tungere end de burde være, men havde også mit DL bælte på, der er en anelse for stort lige pt. Det er sådan set ok, uden dog at være prangende.

Pre-exhaust med laterals 15x12kg direkte over til 5x50kg pres. Jesus hvor det pillede mit pres helt fra hinanden med lidt pre-ex.

Chins:

6xBW

6xBW+15kg

9xBW+15kg

DL:

3x40kg

3x90kg

3x130kg

10x150kg

Stille og roligt. Er gået over til konventionelt DL, i hvert fald i grundtræningen. Om jeg også skifter til at trække KV til konkurrencer er endnu uvist - jeg vil helst trække KV, men hvis der er flere kg i sumo er det selvfølgelig det jeg gør.

Assistance:

Neck harness

"Kardio"

4x20m farmerwalk med 92,5kg i hver hånd.

Fik først fejlloadet og gik således små 5m med 112,5kg i hver hånd - det føltes dog ret tungt og da jeg så tænkte mig om kom jeg i tanke om at håndtagene vejer 20kg stykket. Lol.

Burpees:

3x10 på 30s

1 minuts pause mellem sæt.

Link to comment
Share on other sites

Nordland Cup:

Fredag formiddag satte jeg kursen mod Århus. Bevæbnet med Supertraining i min hånd og Behemoth i min ører blev det en kort togtur. Mod forventning faldt jeg slet ikke i søvn.

Omkring 14.30 landede jeg i Århus og bevægede mig straks over til Anette's sandwichbar - der kan man nemlig få god mad. To stk yderst delikate kyllingesalater røg ned i min pose før jeg begav mig mod CabInn. På vej ned mod Strøget var jeg flere gange tæt på at sætte mig ned og spise, men jeg lod være.

Omkring kvart i tre var jeg på mit nye hjem. Der var knap nok plads til at jeg kunne vende mig. Det første jeg pakkede ud var min vægt, og jeg vejede mig naturligvis straks. Det vil sige, jeg tog lige det meste af tøjet af først.

Masser af plads til mad.

2 stks kyllingesalat og en kop kaffe senere var jeg klar til at ramme Århus. Jeg tog tøj på igen og rodede lidt med min telefon for at finde ud af hvad jeg skulle spise. Jeg besluttede mig for at det skulle være det argentiske bøfhus Gaucho. Argentinsk bøf må være næsten ligeså anabolsk som mexikansk ko tænker jeg. Jeg begynder også at arbejde med en tidsplan for aftenen.

Første stop er Netto ved Banegården hvor jeg tanker forsyninger til dagen efter, derefter ned på Strøget hvor jeg shopper et par shorts i H&M.

Hjem med mit plynder, af med tøjet, op på vægten, kig i spejlet - OH YEAH!

Chiller 5-10 minutter og derefter ned på Gaucho. 300g anstændig bøf senere ankommer jeg igen på mit hotelværelse... Af med tøjet, op på vægten, kig i spejlet - OH YEAH!

På et af mine supply runs har jeg observeret at man for 299kr kan få okseroast med 2x bagt kartoffel og 2x salat på Bones. Det ville jeg gerne have.

Hov forresten, jeg glemte at jeg på vejen hjem fra Gaucho købte APOLLONARIS! Jeg skulle jo have mine muskler iltet.

Chiller lidt på værelset, læser lidt, skriver lidt med Gonge og Yod.

Omkring 21 går jeg på Bones og køber det dejlige festmåltid.

Hjem fra Bones, af med tøjet, op på vægten, kig i spejlet - OH YEAH!

Bøf og APOLLONARIS! Bang!

Efter maden ser jeg The Longest Yard/læser lidt.

Sengetid lidt før midnat, vejer 93,3kg. Vågner kun en gang i løbet af natten - var vågen i et kvarter. Vågner af mig selv ti minutter i ni. Vejer nu kun 91,6kg.

Morgenmad på hotellet er ikke noget at råbe hurra for, når man som mig forsøger at undgå kornprodukter. Jeg må tage til takke med kalkunpålæg, ost, lidt tomat, lidt agurk og en kop te. Folk kigger. Meget. Kombinationen af hættetrøje, dødsmetal og mit indtag af kalkunpålæg er vist ikke almindeligt på CabInn.

Tilbage på værelset, af med tøjet, op på vægten, kig i spejlet - OH YEAH!

Pakker det sidste sammen og bestiller en taxa i receptionen på vej ud.

Ankommer til Nordland og smider min taske. Finder Corn, Jess og Mads og hører hvordan det går dem. Prøver at hjælpe Corn med det 3. forsøg bænk, men hun misser det. Pis. Jess har lavet 145kg i squat @66kg før jeg kom - det er sgu godkendt.

Vejer ind på lette 91,6kg. Hilser på diverse.

Opvarmningen begynder så småt, men det er umuligt at få en klar melding på hvornår vi starter. Utilfredsstillende. Folk begynder at brokke sig i opvarmningen, jeg prøver at holde fokus. Føler mig ikke skræmmende stærk.

Endelig siger en fra Nordland at vi starter om 15 minutter. Jeg er nummer ~8.

Game time.

Squat:

1. forsøg: 160kg. Let åbner. Den skal bare smadres. Føles ikke specielt let. Godkendt 3-0

2. forsøg: 170kg. Læsere af loggen vil vide at mit squat ikke har spillet så fantastisk på sidste, og dette løft er ingen undtagelse. Føles ret tung. Føles som et maxløft.

Går ud backstage. Er lidt rystet. Jeg er dog ikke taget til Århus for at komme hjem uden PR. afleverer min seddel til 3. løft og skruer HELT op for min Ipod og mit ego. Sidder bare og stirrer ud i luften. Det er nu.

3. forsøg: 177,5kg. Går ned med den og på vej op kan jeg mærke hvordan jeg bliver trykket nedaf. Da kræfterne i mine ben slipper op, slår mit hovede til. Mind over matter. Godkendt 3-0. Optur. Var ikke et grimt løft, men dog en grinder. Sad stadig pænt og holdt ryggen. YES! 2,5kg PR.

Bænk:

Samme procedure som i squatten med en let åbner.

1. forsøg: 115kg - BOOM! Brændte den fuyldstændig, selvom racket var blevet indstillet forkert.

2. forsøg: 122,5kg - tangering af PR. Tager den ned og blæser den op, på vej op kommer jeg dog i tanke om at jeg ikke har haft røven i sædet på noget tidspunkt. FUCK! Racker den hurtigt, ingen grund til at spilde kræfter. Underkendt 0-3.

3. forsøg: 125kg. Går efter konservativ PR. Der var masser af sovs på 2. forsøg, men vil omvendt ikke satse for meget. Ville være nødt til at blive i Århus hvis jeg kun fik 115kg med hjem. Godkendt 3-0 - pænt overskud. 2,5kg PR.

Tid til det jeg har ventet på. Mit dødløft har nemlig kørt rigtig godt det sidste halve års tid. Af samme årsag var jeg mere aggressiv i mine forsøg.

1. forsøg: 210kg. Føltes tung i hænderne, men kom nemt op. Tangering af PR.

2. forsøg: 227,5kg. Føltes også tung i hænderne og tung uden at være umulig på vejen op. 500lbs. Det var den vægt jeg havde sat næsen op efter. Tilfreds.

Pludselig står jeg med et forsøg, som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til. Grådigheden tager over. Hvorfor nøjes med det jeg havde sat næsen op efter, hvis der er til mere på dagen? Høj musik! Begynder at skridte rundt på pladsen. Smeden har tidligere omtalt mig som en løve i et for lille bur eller noget i den stil. Kongens Fald på Ipod.

3. forsøg: 235kg. Tuuuuung, men får den fra gulvet. Jeg ved at hvis jeg kan rykke den fra gulvet, kan jeg også få den op. Slæber den hjem. Får "down" signal. Holder den lidt, smiler til folk. Kigger rundt. Får "down" igen. Tænker "gad vide om man kan få den underkendt ved at holde den for længe". Sætter stangen ned. Godkendt 3-0. 25kg PR.

Et rigtig godt stævne for mig, og jeg begynder at kunne se nogle rimelig resultater ude i fremtiden. Der er et godt stykke vej endnu, men det er på ingen måde umuligt. Jeg må bare tage det kg for kg og blive ved med at lave PR til alle stævner, så skal det nok gå.

Resultat til TSK: 175/122,5/210 @97,4kg = 312,214 wilks

Resultat til Nordland: 177,5/125/235 @91,6kg = 340,13 wilks.

Tilfreds.

Link to comment
Share on other sites

DE i dag.

Rodede en del med opsætning af bands til squat. Jeg endte med at få et brugbart setup, som jeg kører i 3 uger. Så roterer jeg.

Sumo stance box squat:

12x2x60kg+light bands

KV DL:

10x1x90kg+light bands

Bænk:

12x3x40kg+monster mini bands

Assistance:

Side bends 3x10x51kg, neck harness og reverse hypers op til 10x110kg.

Kardio:

Burpees: 3x12 med 1 minut pause.

Jump rope:

10x 45s on, 15s off.

Link to comment
Share on other sites

Fotoshoot med The Swaninator i dag gjorde at der kom lidt ekstra kærlighed til ære for kameraet. Dette er markeret med rød.

Incline bænk:

99xbar

5x60kg

2x5x85kg

12x85kg

Første gang jeg laver incline i meget lang tid. Så lang tid at folk kommenterede det. Den sad lige i patkassen.

+2,5kg increase til næste gang i stedet for de planlagte 1,25.

Yates rows:

6x60kg

6x102,5kg

12x102,5kg

Essensen kaldte på mere vægt. Det var åbenbart for nemt. Det var ellers mit topsæt.

12x110kg -> 12x110kg med mere cheat og straps. Kun for kameraet.

Squat:

5xbar

5x60kg

3x100kg

5x135kg - fejlload lol.

5x132,5kg

11x132,5 - det var ikke specielt imponerende, måske squats fra i går sad lidt i stængerne?

Dips:

8xBW+tusind kæder

8xBW+12kg+tusind kæder

12xBW+tusind kæder

Power curls:

10x35kg+stang

12x35kg+stang

Upright rows:

12x35kg+stang

Deltoid destruction:

Front raise: 12x15kg plate

DB clean: 12x7kg

Seated laterals: 12x7kg

Standing laterals: 12x7kg

Press: 12x7kg

En til runde hvor jeg lavede 10 reps i front raise og 5 i alle de andre. Brændt af!

Lidt blandet abs og neck harness.

Kardio:

24kg swings/burpees 10/9/8....1

6:04.

Fåååårk det var dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Dejlig træning efter en lille uges tid ved den franske riviera.

Pres:

3x40kg

3x60kg

2x5x68,5kg

9x68,5kg

Chins:

6xBW

6x16,5kg

9x16,5kg

Squat:

5x60kg

3x90kg

1x112kg

2x5x135kg

9x135kg

Powercurls:

10x37,5kg+stang

15x37,5kg+stang

Neck harness, shoulder megaset og fatgrip curls.

Link to comment
Share on other sites

Halvtidlig træning i dag, med Jesper NV, Kevin og onkel B.

Incline pres:

99xbar

3x50kg

3x70kg

2x5x87,5kg

10x87,5kg

Yates rows:

5xbar

3x60kg

3x90kg

6x125kg (fejlloaded stangen - flot idiot)

12x120kg

2UH og ingen straps. Jo tak.

Squat (i dagens anledning i Do-wins):

99xbar

5x60kg

3x90kg

1x120kg

2x5x137,5kg

8x137,5kg

Det gik sådan set fint nok.

Kerlz:

10x40kg+EZ bar

15x40kg+EZ bar

Assistance:

Triceps, pullaparts, neck harness og shoulder megaset. Gode gamle shoulder megaset. I dag rear lateralts->laterals->arnold press.

Link to comment
Share on other sites

Træning med e få rå i CFØ.

Pres:

3x40kg

3x60kg

2x5x70kg

10x70kg - tangering af rep PR (det skulle jeg have vidst, så havde jeg lavet 11).

Chins:

6xBW

6xBW+17,5kg

11x17,5kg

DL:

3x60kg

2x1x110kg

12x155kg

Det er dejligt at dødløfte KV for reps.

Assistance:

Pullaparts, laterals, lidt dips og masser af curls med kæder. G-shit!

Jeg vil have ny logtitel. Any suggestions? Ogøh, hvordan ændrer jeg den?

Link to comment
Share on other sites

Træning med e få rå i CFØ.

Pres:

3x40kg

3x60kg

2x5x70kg

10x70kg - tangering af rep PR (det skulle jeg have vidst, så havde jeg lavet 11).

Ja det er sjovt hvordan det fungerer :laugh:

Jeg vil have ny logtitel. Any suggestions? Ogøh, hvordan ændrer jeg den?

Du ændrer titlen i loggens første post, 'use full editor'.

Jeg synes din signatur på bb.dk er sjov, så helt sikkert noget med 'voksen'.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share