The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Træning i garagen i går (kun worksets, jeg har lidt travlt):

Incline:

2x5x87,5kg

12x87,5kg

Skulle have været 90, men jeg huskede forkert - stadig 2 reps bedre end sidste gang.

Yates rows:

6x122,5kg

12x122,5kg

Squat:

2x5x140kg

10x140kg

Flipped the killswitch på det her sæt og lavede en 3 rep PR.

Curls:

2x10x45kg+stang.

Hanging knee raises: 5x5

TRX pushups: 5x5

Prowler:

10m/10m down @70kg

10 ture med 30s pause.

BOOM!

Link to comment
Share on other sites

Rimelig meget polterabend i går, ikke så meget søvn, men Yod lokkede med BB og sagde at han savnede mig.

Just ankommen til Le Gym bliver jeg antastet af en flot ung mand, der spørger om det er mig der kalder mig Legend. Jeg svarer at det er ikke noget jeg kalder mig, det er noget jeg er. I dag var en af den slags dage. 200% i hopla fra jeg kom til jeg gik.

Box squat (bred stand, flade sko, sid lang tilbage - Louie ville være stolt):

5x2x90kg

Stille og roligt.

Undervejs i mine box squats fandt jeg ud af at Yod Manut havde failet på 270 i rack pulls og jeg synes derfor jeg ville lave rack pulls, for ze ego.

1x130kg

1x170kg

1x220kg

1x250kg

1x270kg

Det var tungt men nemt. Ingen straps naturligvis.

Sjov anekdote er at jeg har smidt 30+ kg på mit DL siden jeg lavede 280kg rackpulls fra samme højde og de føltes præcis ligeså all-out i dag. Ikke at det kommer som en overraskelse at rackpulls og DL ikke har det store med hinanden at gøre - specielt ikke når man som man kan få alt op jeg kan få fra gulvet, men alligevel - det er sgu lidt besynderligt.

Derefter en masse skulder og bisp pump og noget ustabil bænk. Dejligt.

Finisher:

5-4-3-2-1

Burpees og 47kg sandbag ground to overhead.

3:45

Huhej det var egentlig meget rart at få pulsen lidt op.

Link to comment
Share on other sites

Hvem var ham den flotte unge mand du omtaler? Hyggeligt at hilse.

Jeg siger det ikke, men flot det var han. Jeg så ham igen i dag.

Det er dejligt at være så dygtig som mig, så er det nemlig nemt at løfte vægte.

Pres:

5xbar

3x50kg

3x50kg

5x71kg

5x71kg

12x71kg - Dixen tribute. <3

Chins:

6xBW

6xBW+20kg

10xBW+20kg

Squat:

5xbar

3x60kg

3x100kg

1x120kg

5x142,5kg

5x142,5kg

11x142,5kg - det var sgu ret godt. Troels mente at der var til 4-5 stykker mere, men jeg er ikke sikker på at jeg er enig. Det var dog ikke 100% all out. Stærkeste sæt nogensinde.

Reverse hyper:

2x8x90kg

Stille og roligt.

Masser af "assistance" i form af curls, rolling triceps extensions og DeFranco shoulder shockers. Mine skuldre havde det rimelig vildt bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Press:

12x71kg - Dixen tribute. <3

Squat:

11x142,5kg - det var sgu ret godt. Troels mente at der var til 4-5 stykker mere, men jeg er ikke sikker på at jeg er enig. Det var dog ikke 100% all out. Stærkeste sæt nogensinde.

Flot Far!

Du kan jo godt når det stikker dig...

Link to comment
Share on other sites

Solid omgang benbøj, bro.... Ser rigtig godt ud over hele linjen! 4thumbup.gif

Thanks. Jeg vil mene at det overordnet set er en af mine stærkeste træninger nogensinde.

Flot Far!

Du kan jo godt når det stikker dig...

Tak. Det hjalp også en del at have noget at sigte efter.

Forhåbentlig kan vi følges lidt ad i presset.

Så skal jeg bare lige have ild i stolperne, så er det ved at se udemærket ud.

Link to comment
Share on other sites

En lidt flad træning ovenpå gårsdagens optur. Sandsynligvis fordi jeg sprang min hviledag over. :innocent:

1A: Incline pres:

Noget x bar

Noget x60kg

2x5x90kg

12x90kg

Fint fint.

1B: Yates rows:

3x60kg

3x100kg

6x125kg

12x125kg

De river dejligt.

DL:

3x60kg

1x90kg

1x110kg

1x130kg

3x130kg

8x160kg

Det var ikke så godt.

Mit bælte føles en anelse for stramt i det inderste hul, hvorfor jeg brugte det andet. Det var dog ikke specielt fantastisk.

DB rows:

30x51kg - med straps.

Assistance:

Face pulls og lidt pullaparts undervejs. Ikke meget energi i dag. Skal hvile enten onsdag eller torsdag og så har jeg en aftale med et squat repout på fredag. Det bliver dødsens.

Efter træning spurgte The Swan om jeg lige havde trænet biceps. Det må siges at være et kompliment der vil frem i verden.

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Dagens hygge med altid smukke Daisy og den danske version af "body off Baywatch, face off Crimewatch" the Brolice. <3

Det var meget stille og roligt. Det er vist det man kalder en "dust" træning, men bare rolig venner, det er ikke fordi jeg er blevet svag - der kommer mirakler i loggen på fredag.

Zercher squats:

Op til:

1x60kg+48kg suspended.

3x60kg+48kg suspended.

3x60kg+48kg suspended.

TGU:

1x24kg

1x28kg

1x32kg

1x40kg (F med venstre)

Fx48kg med højre kun.

Ikke specielt godt. Mit hovede var ikke rigtig med i dag.

Finisher:

3 runder af:

3 minutter AMRAP

10 24kg KB swings

10 12kg russian twists

1 min pause

3 minutter AMRAP:

10 hammerslag

10 pushups

Score:

1. runde: 4+10/4+10

2. runde: 5/5

3. runde: 5 og så løb vi tør for tid.

Min score taler sit tydeligt sprog om at jeg tog den stille og roligt (pga de runde tal).

Det var dog dejligt at se the bros og at få svedt lidt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

TGU:

1x24kg

1x28kg

1x32kg

1x40kg (F med venstre)

Fx48kg med højre kun.

Ikke specielt godt. Mit hovede var ikke rigtig med i dag.

3 minutter AMRAP:

10 hammerslag

10 pushups

Jeg har det egentlig godt med at jeg æder dig i TGU - at du så æder mig i alt andet tungt er ligegyldigt!

Hammerslag er så crossfizz!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte meget på dig undervejs kan du tro.

Jeg har tidligere lavet 40 med begge hænder, så det var sgu lidt lort i dag. Jeg havde egentlig regnet med at få 48eren op, men det kan man bare se hvor meget det betyder at have hovedet med sig.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning er dedikeret til grapefrugt. Jeg er begyndt at spise grapefrugt næsten dagligt. Det er delicious.

Jeg har gået de sidste par dage og set frem til i dag, jeg skulle nemlig squatte i dag. Det skal jeg tit.

Pres:

3x50kg

5x72,5kg

5x72,5kg

12x72,5kg

Jeg glemte hvor mange jeg talte til undervejs og fik vist også talt en rep 2 gange. Har valgt at logge den konservative. Der var muligvis 13 eller 14. Dette sæt var måske det hårdeste sæt pres jeg nogensinde har kørt. Jeg var småsvimmel bagefter på den der måde man ellers kun bliver af squat.

Hvis nogen skulle være i tvivl er det PR. Det er også første gang mit estimerede max er på 100+. Bang.

Chins:

6xBW - føltes ekstremt nemme, selvom vægten siger ~96.

6xBW+22,5kg

10xBW+22,5kg - det her er jeg rigtig godt tilfreds med. Jeg har aldrig været specielt god i højere repranges på trods af god topstyrke.

Så blev det tid til dagens højdepunkt. Troels 5½ fortalte at han lavede 15x140kg forleden, så jeg besluttede mig for at outsquatte ham.

Squat:

3x60kg

3x100kg

1x120kg

5x145kg

5x145kg

12x145kg - fail på 13. Havde Michael Smith til at tælle reps for mig. Det her er en god fed PR og første gang mit estimerede max er 200+. Det trøster mig lidt, når nu jeg ikke kunne dwarfe Troels.

Skulder megaset.

15-12-9 i:

23,5kg alternating DB curls

16,5kg alternating DB curls

10kg DB hammer curls

6kg DB hammer curls

Puuuha.

Kardio med Hansi:

11-9-7-5-3-1 24kg KB swings/burpees: 3:21.

I dag var en god dag.

Link to comment
Share on other sites

Fin træning i dag, selvom den startede noget sløvt. En dag som i dag er et rigtig godt billede på hvorfor jeg er så glad for den her type træning. Mere om det senere.

Jeg har droppet incline bænk til fordel for standard bænk, da min søde søn Gonge siger at jeg ikke bænker nok. Jeg overvejer at smide lidt højreå incline DB pres ind fra tid til anden.

Bænk:

3x60kg

3x80kg

5x100kg

5x100kg

10x100kg

Fin start.

Yates (nu med straps):

5x70kg

3x100kg

6x127,5kg

10x127,5kg

DL:

3x70kg

1x110kg

1x110kg

1x110kg

1x140kg

1x140kg

1x140kg

1x162,5kg

1x162,5kg

12x162,5kg - tak til Lærling for at råbe de sidste op. Jeg havde egentlig tænkt mig at stoppe ved 10, men som Lærling sagde "det er nu det giver noget". Lidt tilbage i tanken.

Det er fedt at et hårdt sæt kan ændre synet på en træning totalt - i stedet for en flad energiforladt træning blev det til en ganske fin træning.

Rope pushdowns og facepulls superset+stort dropset. Det sad dejligt. Facepulls kørt strict med et lille hold i toppen sidder bare lige hvor den skal. Bang.

GHR:

1x8

1x8 - bagerste ende på 1x20kg skive.

1x8 - bagerste ende på 2x20kg skive.

Fin lille variant der rev lidt ekstra. Sidder som altid lige hvor den skal.

Dagens nøgleord: dødløft i bar køler og Roxette.

Jeg har for øvrigt købt den her frækkert til 4.99 på ebay. BB!

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg hentet min nye cykel i Vanløse og cyklet hjem på den. Jeg er glad for min nye cykel, selvom jeg lige skal vænne mig til den noget foroverbøjede position.

Træning:

Kender i det når man har en af de dage hvor intet vil som man vil det? Det gør jeg ikke. Igen i dag var jeg awesome.

Der var tusind flotte mennesker i The Gym da jeg ankom. Det tog min motivation fra 110% til 115%.

Pres:

10xbar

5x40kg

3x60kg

5x73,5kg

5x73,5kg

12x73,5kg

Dejligt dejligt. Tænk hvis jeg kan holde mig på 12 reps i fire uger, så laver jeg en 12er på 83,5 - det gør mig helt varm indeni bare at tænke på.

Chins:

6xBW

6xBW+25kg

10xBW+25kg

Ja!

Squat:

5xbar

5x60kg

2x100kg

1x130kg

5x147,5kg

5x147,5kg - mærkede en lille irritation i lysken i venstre side.

10x147,5kg - udemærket uden at være prangende (i hvert fald set i forhold til de sidste par uger), men jeg holdt lidt igen til sidst pga irritationen i min lysken. Kunne mærke det bagefter. Bah.

Jeg overvejer at droppe DL i morgen, så jeg får tre fulde dages R&R. Det kommer an på hvad status er når jeg vågner i morgen.

Lidt hurtigt skulder triset, facepulls og pushdowns.

Jeg er godt kørende for tiden, men har også virkelig steppet mit game op på alle punkter.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag var hurtig overkrop med bænk dropsæt og chest supported rows. Derefter tre dag i Prag og så en lynhurtig (17 minutter) træning fredag.

Det blev til pres og squat. Ingen opvarmning og minimal volumen. Kun et workset pr øvelse.

Pres:

10*75kg

Squat:

10*150kg

Det var ok den mangelfulde opvarmning taget i betragtning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share