The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Hejsa!

Hvordan har i det alle mine friends? Jeg har det godt, tak fordi I spørger.

Jeg fik desværre ikke den praktikplads jeg søgte, men så er det godt at jeg er awesome og finder en anden. Som Rocky siger - det handler ikke om hvor god man er til at bokse, men om hvor mange rå æg man kan drikke.

Dagens pump:

Bænkpres:

5x2x115kg

DL:

5x2x165kg

GMs:

4x5x60kg

Ring dips:

4x8xBW

Super groin mob:

2x2

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var fin, men dog med en uheldig drejning.

Squat:

3x95kg

3x115kg - på det her sæt fik jeg et lille niv i lysken.

2x3x132,5kg

3x2x142,5kg

Som nævnt et lille niv i den side af pikken der har været meget i stykker. Dog ikke noget der generede mig under de andre squats.

Det kommer ikke til at betyde noget for mit DM, men det var dog lige en lille hilsen om at jeg trods alt er dødelig

Super groin:

2x3min

Bænk:

op til 3x2x107,5kg.

Nemt.

Jeg elsker Jer mine friends, men er idt presset for tid lige nu, så i må klare Jer med den korte update.

Link to comment
Share on other sites

Min hofte virker som om den har sat sig lidt igen. Jeg troede ellers Peter havde repareret mig... Nu må vi se hvordan jeg har det i morgen. Hvis det er helt galt håber jeg på at kunne få en hurtig tid hos en fys, der kan justere den på plads.

Link to comment
Share on other sites

g en let omgang.

DL op til 4x2x155kg

Bænk op til 4x1x107,5kg

Alle sæt var altså nemme, kan i nok forstå.

Undervejs lavede jeg mit patenterede superstræk på Mosesbarnet og bagefter blev jeg klippet. Det var på hovedet at det foregik.

Dixbro var i huset i dag og vi prøvede at hjælpe hinanden gennem det enorme pres det er at være favoritter til DM. Puha.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg squattet 3x2x132,5kg og bænket 3x2x102,5kg

Store ager tænker du no - hvem der bare var så dygtig til at løfte vægte. Så var det du tænkte på mig som var ham der var så dygtig til det.

I dag vaar min bro Nålen på besøg med et yndigt fruentimmer. "Helt sikkert" som man siger. Det var i det hele taget en fornøjelig dag, der bar præg af at de unge smukke damer ved hvornår jeg er på arbejde. Desuden fik jeg et opkald fra min tidligere udlejer, der fortalte at jeg godt kan overdrage lejemålet. BONUS.

I dag er en fejringens dag.

Link to comment
Share on other sites

Vågnede tidligt i dag og besluttede mig for at sove lidt længere. Da jeg endelig stod op omkring kl 10 besluttede jeg mig for at gå en tur rundt i Søndermarken. Det var dejligt.

Inden arbejde fik jeg strukket godt og grundigt i undervognen.Det var også dejligt.

Squat:

5x1x100kg

Bænk:

5x1x80kg

Det var meget tungt i dag. Hold da op.

Super groin:

2x3min

Det hemmelige psoas-stræk:

2x6min

Lige nu spiser jeg 4 æg med lidt peberfrugt og hygger mig. I morgen er det store rejsedag inden det går løs lørdag. Desværre starter de tunge først fra kl 17 og jeg er i gruppe 2, så det bliver nok ret sent før jeg får vendt snuden mod familien i Lystrup. Jeg har dog svært ved at forestille mig at det bliver værre end Nordland 2011, der sluttede omkring halv ni.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ved at indkøbe nogle bands til Thor. Hvor meget slides sådan nogle elastikker hvis de bare lægger til fri afbenyttelse i en klub? Det er hovedsagligt til mobility og assist i kropshævninger.

Af én eller anden grund forestiller jeg mig du har noget erfaring på området.

Link to comment
Share on other sites

DM Raw:

Efter en laaang dag i HSK blev det endelig tid til at jeg skulle vejes ind omkring kl 15. Vægten sagde 103,6.

På det tidspunkt havde jeg allerede snuset lidt rundt og luret at klassen var stærkere end nomineringerne, men langtfra skræmmende.

Jeg gik tidligt i gang med opvarmningen til squat. En god håndfuld iprener, en god omgang Felden gel, en halv bøtte tigerbalsam og så naturligvis neopprenshorts. Så burde jeg kunne få gang i hoften.

Efterhånden som jeg kom opp på de lidt tungere vægte kunne jeg mærke at det sad ok på dagen. Dejligt.

Jeg lagde ud på 182,5kg der kom op nemt. Mistede dog lidt af spændet i bunden, men ikke noget alarmerende.

Gik på 192,5kg som planlagt. Dagens bedste squat fra mig.

Tredje gang var der 197,5 på stangen, igen ganske efter planen.

Den kom op og blev godkendt, men var måske mit grimmeste squat nogensinde. Det kostede masser af vije og sovs i rygstykkerne at få den op. Disciplinbronze (lol).

Bænkpres:

Som sædvanlig et løft jeg har lidt svært ved at sætte mig op til.

Går ind på 132,5 og den kommer op fint og nemt.

137,5 i 2. som også er fin, men dog lidt tung.

142,5kg i sidste forsøg - forsøg på ny PR, men den kommer ikke op.

Inden dødløft ligger jeg lunt til at kunne snige en 2. plads - kun 35kg efter nummer to og 10kg efter nr 3 (der dog vejede ind lettere end mig). Lige som jeg helst vil have det - masser af pres på til sidst, og masser af mulighed for at lave midgames i min klart stærkeste disciplin.

Jeg prøvede at foamrolle lidt for at løsne op i ryggen, men mest af alt tænkte jeg på min ven Kauf og hans magiske hænder - jeg ville have fået fløjet ham ind med helikopter hvis jeg kunne.

Da jeg rammer mit sidste løft i opvarmningen (på 220) beslutter Jacob og jeg at gå ned til 235 som åbner.

Ind og sidde backstage.

Renser tavlen fuldstændig.

1. dødløft flyver op. Nemt.

Øger til 257,5kg for at ligge mig foran i kampen om bronzen. Havde indset at sølvet var for langt væk på dagen. Min konkurrent (Dixen) får 245 op, og så er det tid til at gøre det jeg gør.

Problemet var bare at det gjorde jeg ikke i lørdags.

Havde ikke sovs nok i ryggen til at holde vinklerne når jeg trykkede fra benene, hvilket resulterede i tilt forover og naturligvis en stang der lå fint og stille.

Tilbage backstage og fokusere. Ignorerede alt omkring mig og specielt hvad der skete på Dixens tredje forsøg. Det handler ikke om ham, men om mig selv og min evne til at rejse mig. Om at komme igen. Om at gøre det umulige og få et dødløft i 3. forsøg, jeg missede i andet. Alt andet er ligemeget. BLOW OUT THE WORLD!

3. forsøg føles markant bedre og stærkere end 2. forsøg, men stangen rykker sig ikke. Skuffende.

Dixen missede sit 3. løft, så de 257,5 ville have sikret mig bronze.

På en dag hvor næsten alt spillede ud præcis som jeg ville have det, blev det kun til en skuffende 4. plads. Shit hvor var jeg arrig.

Samtidig var jeg dog glad for god debut til Rex, et godt stævne af Dixen og Jokke og standard suveræn stil af Corn.

Jeg har tænkt meget siden i lørdags og er kommet frem til at jeg skal arbejde med min tilgang til træning og stævner. Det har kostet alt for meget på alt for mange fronter den her gang, og jeg trænger virkelig til at få mit skib tilbage på kurs. Jeg har ladet mig forføre og beruse af min vilje til at vinde i en sådan grad at jeg har glemt noget så væsentligt som at nyde det. Jeg kommer ikke til at vende 100% op og ned på min træning overhovedet, men der kommer småændringer hist og her. Først og fremmest vil jeg se om jeg kan komme til at spille lidt streetbasket henover sommeren, og sekundært skal jeg stoppe med at leve mit liv efter en vægtklasse.

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest vil jeg se om jeg kan komme til at spille lidt streetbasket henover sommeren, og sekundært skal jeg stoppe med at leve mit liv efter en vægtklasse.

Du skal finde dit naturlige leje i 120+?

Tak for en god fight bro. Du kommer stærkt igen.

Link to comment
Share on other sites

Bro! Jeg var kommet i helikopteren, hvis du havde sendt den! Jeg sværger!

Det der med tilgangen til konkurrencer vil ændre sig for altid, efter vi har været til Farmer Games. Du får ikke lov til at hidse dig op, jeg lader dig ikke gøre det. Vi skal hygge, smadre en banjo og have det pissesjovt! Fællestræning i nærmeste fremtid måske? Jeg byder gerne op til dans med dækflip, fatbar og slædetræk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share