The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Salt hedder "sale" på italiensk. "Sale" er engelsk for udsalg. Jeg er sprogidiot og morer mig over den slags tåbeligheder.

Jeg kan jo ikke leve hele mit liv iført baggy jeans og hoodies.

Hver gang jeg rører ved Knowledges bomuld, får jeg lyst til tage alt tøjet af, ligge ti trøjer ud på Illum's fine gulv og rulle mig rundt i dem

Link to comment
Share on other sites

Åh MortenMuskelMand - hvorfor har du ikke fortalt mig om Knowledge Cotton? Jeg tror jeg er nødt til at købe de meget preppy turkis shorts, som jeg har fundet til 300kr. Et par chinos ville også være dejligt.

Bænkpres:

Op til:

5x110kg

Bum-bum.

Pres:

Op til:

5x75kg

Huuu hej.

Chins:

3xBW

3xBW+10kg

3xBW+20kg

1xBW+25kg

Dips:

8xBW

8xBW+10kg

8xBW+20kg

6xBW+25kg

Det var egentlig en dejlig træning - det bliver sjovt når der kommer lidt mere vægt på.

Link to comment
Share on other sites

Hej Mikkel.

Uglen er vildt lækker.

Om lidt skal jeg drikke kaffe på vores kaffested med Rod. Undskyld.

I dag har jeg cyklet på tværs af København iført min nye cykelhjelm. Jeg er så småt ved at blive voksen forstår I nok.

Lille Søren Gavflab modtog mig og spurgte om jeg ikke bare skulle få min mægtige 3 workset overstået. Jeg måtte pænt fortælle ham at jeg kun skulle lave 2 workset.

BROels fortalte mig lidt om hvad Martin Slange bruger tiden på om natten ("han bager altså rigtig meget") og senere prøvede Ullebobz og jeg at afklare hvad der sker med al Slangens bagværk. Et forsigtigt gæt går på at han producerer 20k kcal/ugen i bagværk, og Alle ved at Slangen kun sjældent er over 2500 kcal/dagen. Åh alle disse små idiotiske samtaler.

Vi fik også snakket om at det muligvis er bedre at nyde seksuelt samleje iført VL-sko hvis man gør det monkey-style i hvert fald.

Ok, træning:

God opvarmning, klogere end sidste fredag.

Squat:

5x157,5kg

Det sæt var altså ikke så godt. Tabte spænd på nummer to, missede timing på nummer tre og det kostede lidt sovs. Der var dog knald nok i stængerne.

Fint set i lyset af at jeg overvejede at skubbe træningen pga halvmatte baglår.

KVDL:

1x180kg med dobbelt overhånd. Ikke specielt fantastisk.

3x200kg - det var udemærket. Kørt som tre singles med omkring 5-10 sekunders pause. Fin form.

Sumo groin mob:

2x3min

Lidt sludder med Ulle-bulle-bulluuuuu.

Link to comment
Share on other sites

I dag fik jeg endelig taget mig sammen til at smutte over i 'Marken og løbe lidt bakker.

Først løb jeg lige lidt rundt for at få varmen en smule, måske 1-2km. Det var ikke meget.

Så fandt jeg en lille, men ret stejl sti lige ved siden af en tidligere brugt bakke. Kva min ringe grad af konditionering passede den korte bakke mig fint. Jeg tog 12 ture af 6-8 sekunders varighed (sådan cirka - havde ikke noget ur med) med 30-45s pause (tiden det tog at gå rundt og ned).

Det var rimelig hurtigt overstået og ikke vanvittigt takserende, præcis som jeg havde planlagt.

Det føltes dejligt at komme lidt ud.

Link to comment
Share on other sites

I går lavede jeg en hurtig omgang CrossJizz bare for hyggens skyld. Jeg kan godt lide at hyggetræne lidt med min hjertenskære, og i går havde hun en aftal med en af mine veninder, som jeg så blev en del af. Det var egentlig meningen at jeg bare skulle strække, men endte op med at lave følgende:

3 runder:

10 front squat 50kg

10 push press

10 KB swings 24kg

10 V-sits

Det gik ret hurtigt og var faktisk fint.

I dag stod de på volumen upper:

Bænk:

5x5x95kg

Fint, nemt.

Pres:

3x10x60kg

Fint, nemt. Jeg keder mig når jeg laver 10 reps, måske jeg skulle ændre repsscheme.

Hammergrip pullups super- og dropsættet med dips:

3x 5-4-3-2-1 direkte frem og tilbage uden pauser. Fint.

Jeg er glad for den idé jeg fik med at lave ladders.

Link to comment
Share on other sites

VD lower. Yndlingstræningsdag!

Squat:

5x5x132,5kg

Uppede vægten lidt og gjorde mig god. Det var fint. HTFU you know?

Deficit DL:

5x1x125kg

On the minute.

Satte vægten en smule op og stod på 25ere i stedet for 20ere for ekstra ROM. Fint.

RDL:

5x90kg

3x5x120kg

Forfoden hævet. Nice <3.

BOR:

8x90kg

8x100kg

8x110kg

Wiiuuuu!!!

Link to comment
Share on other sites

Så blev det aligevel tid til at jeg fik bygget krop.

Bænkpres:

5x112,5kg

Pres:

5x77,5kg

1x85kg

1x90kg

1x95kg

Det var lidt tungere end jeg havde håbet på. Udover at jeg er blevet slappere er jeg også blevet dårligere.

Chins:

3xBW+12kg

5xBW+24kg

Dips:

8xBW+10kg

8xBW+25kg

Det er faktisk store sager jeg laver. STORE SAGER!

Link to comment
Share on other sites

Sidste lower intensity før jeg tager et smut til Balkan på ferie. Af samme årsag havd jeg tænkt mig at fyre den en smule af, og se hvad der var til i konventionel DL.

Squat:

5x160kg

Tungt men fint. Der er nok ikke til meget mere med 5ere desværre. Nu tager jeg lige på ferie og ser hvordan det går når jeg er hjemme. Jeg starter nok en smule lavere og tager den derfra.

DL:

1x210kg

1x231kg

Tak til søde Mark for at spille smart undervejs. På grund af ham gik jeg på 231, t kg over hans PR bare for at tisse på ham. Havde egentlig forestillet mig at jeg ville lave 215-220ish, men 231 er også fint. Det er vist PR med 31 kg eller noget. :D

Nu skal jeg have sushi.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag.

For anden lørdag i træk har jeg banket spurter af på min lille sti i Søndermarken. Det er en dejlig tradition, som jeg vil forsøge at opretholde. Nu står den dog på ferie mm de næste par uger, men derfra kører jeg igen.

3 stille og rolige opvarmningsture

9 ture på min hemmelige sti

3 ture på den hemmelige sti+5-6 skridt længere helt til toppen

2 ture af den lange asfalterede sti udenom. Der var dog semiglat i skyggen pga regn tidligere. Den føltes noget længere end sidst jeg rendte den.

Nu sveder jeg som en barchef. <3

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sprints er dejlige, specielt når man ikke gider at løbe langt.

DBF: Rammen er for så vidt ok, men jeg er sgu gået hen og blevet lidt småtyk. Forhåbentlig kan jeg få filet lidt af over de næste par måneder. :)

I dag fik jeg lige fedtet en hurtig træning ind. Første gang efter ferien.

Pres:

5x5x70kg

Bænk:

5x3x100kg

On the minute

Chins/dips ladders: 3x(4-3-2-1)

5 minutters romaskine.

Done and done på lige knap 40 minutter.

Link to comment
Share on other sites

En af de ting der er problematisk ved CF er netop at der ikke findes et sæt standarder. Hvis der endelig gjorde, ville folk gøre alt hvad de kunne for at bøje dem. Standarden i den event var at man skulle rette hoften ud i luften (og muligvis klappe).

I den næste event var der dog en skive man skulle stå på med strakt hofte.

I år til Opens var standarden at man skulle røre et mål 15cm højere end når man stod udstrakt. Det fungerede perfekt.

Den eneste grund til at jeg lavede dem sådan, var fori Kaufbro lige før mig lavede noget der mindede om det.

Ham der vandt lavede hoppende pushups med klap bag hovedet. Det kan godt være, at det ikke var det, arrangørerne havde forestillet sig, men det er sgu imponerende på sin egen sære måde.

Link to comment
Share on other sites

Din metafor aktiverede min lattermuskulatur og sendte drikkelse direkte på min skærm.

Jeg savner barchefen og barejeren.

Når du virker igen skal vi lave CrozzJizz. Jeg er midlertidigt suspenderet fra mit virke som KØUTJ for at sælge deca, tren, krudt, kamphunde og butterflyknive.

Link to comment
Share on other sites

En dejlig dag på kontoret i dag, hvor jeg var yderst produtiv, på trods af at jeg chillede en del på fjæsen. Jeg er nice.

Volumen lower i The Gym:

Squat:

5x5x130kg

De var som Juice så venligt påpegede, pissenemme. Specielt da jeg tog mig sammen.

Sumo DL fra deficit:

5x1x120kg

On the minute.

Skide nemt igen. Næste gang 8 sæt med 125 tror jeg.

RDL:

5x70kg

5x100kg

5x110kg

5x120kg

Hver 90 sekunder.

BOR:

5x70kg

5x100kg

5x110kg

5x110kg

Så var det tid til at lege med den nye safetybar.

Jeg smed en 5er på hver side og startede min timer til en tabata, men efter 2 runder hørte jeg ikke bippet oog kom derfor ud af den.

Jeg var derfor nødt til at starte forfra.

Jeg lavede mellem 6-10 reps på alle sæt, og var desværre primært presset på tilvænning til stangen. Jeg tror det kan blive godt, når jeg er blever lidt bedre venner med den. Jeg tror den vil være fin til tabata, (og andre ting naturligvis) da den er nem at placere og ligger godt. Lige netop dette er et problem for mig med f.eks. front squats.

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Tidlig træning i en dejlig tom garage. Jeg glæder mig ti jeg engang får mit eget kældergym - det er ren balsam at være alene med træningen.

Pres:

5x40kg

5x60kg

5x80kg

PP fra nakke:

2x60kg

2x80kg

3x2x90kg

Fik revet nakken lidt på 80kg, men overlevede. Ville egentlig have lavet PP foran, men jeg kan ikke rigtig få positionen til at spille. Derfor bagpå. Jeg tror jeg laver tre doubles med stigende vægt næste gang.

1A: Chins:

5xBW

5x+12kg

5x+24kg

1B: Dips:

8xBW

8x+12kg

7x+24kg

BB complex:

Råtræk fra hæng

Troldevend fra hæng+PP

Troldevend fra hæng

5-3-1 reps, derefter 1 minuts pause, så 5-3-1 reps, 1 minuts pause og 5-3-1 reps. tid: 8:10 inkl pauser.

Det var hårdere for grebet end for hjertet, men stadig dejligt.

Wendler siger at BB complexes er gay, men jeg er ligeglad - jeg kan godt lide dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share