The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Thyge er en hore.

Morgentræning med tilskuer. Lala gad ikke rigtig sove udenfor Garagen og Asja var til CF, så Lala sad i sin barnevogn og kiggede på mine muskler. Det kunne hun lide.

1A: Chins:
3xBW+10
1xBW+20
1xBW+22,5
1xBW+25
12xBW+6,5

1A: Ring dips:
8xBW
6xBW+10
6xBW+20
6xBW+22,5
6xBW+25
12xBW+6,25

Pendlay rows:
7x5x90kg
Hvert andet minut

LYTW:
3x5x4kg

Farmer walk:
10x15m med 60/80kg.
På sidste sæt røg skiverne af den side med 60kg, så jeg gik det meste af turen kun med 80kg i den ene hånd. Lige i musklerne.

2A:
FGz DB curls:
3x10x12kg

2B:
Pushups:
3x20

Det var så det.

Link to comment
Share on other sites

Dejlige bakker her til formiddag.

15 ture hvoraf de første 4-5 stykker var stille og rolige og helt til toppen, de næste 9-10 stykker var halve for fuld skrue og den sidste var helt op. Oh yea.

Dejligt at få blæst systemet lidt igennem igen.

PS: i fredags sad jeg fast i en elevator i 45 minutter og i går fik jeg et par lilla shorts. <3

Link to comment
Share on other sites

Pasning af Baby-Lau mens Asja var til jizz. Derefter VL med Mor-Lise. Det var som vanligt hyggeligt og rart.

Vi lavede træk bolt op til måske 3x60kg sådan ca. - jeg tog lidt skiver af og på og af og på og så var der lige en 5er på den ene side og 4x 1.25 på den anden side. Hvem tæller også venner? Det handler om flot TEKNIK!
Derefter træk fra gulvet uden bolt. Måske også op til ca. det samme. Det er ret let det der vægtløftning når man løfter med musklerne.

Ok så var det lige trækhiv den stod på. Trækhiv! Det er jeg faktisk god til. Vi startede på 40kg og det var så nemt at det var grimt. Ok. Jeg arbejdede mig op til 3x100kg og Lizey sagde at jeg bare skulle under den. Ok. Den kom i hvert fald højt nok og jeg ramte den rimelig flot. Trækhiv er nemt og giver store bøffer. Meget apropos bøffer så jeg en flot og meget grizzly mand i Garagen. Jeg så også Jonas Bro. Han er en ægte BRO!

Før træning snakkede jeg lidt med Mark O. vi blev enige om at han har lavet lidt motionsbrydning. Han skal være MMAer nu. Hyggeligt nok. Han er ret lav, men der er ok ild i ham. På vejen til træning så jeg DAGSFORMEN i hans G-ride! YEA!

Vi ses!

PS: ris og kylling! (Bare uden ris)

Link to comment
Share on other sites

Lidt sen morgentræning pga familieting.

Squat:
1x157,5kg
1x162,5kg
1x167,5kg
Fint fint. Godt tryk.

Pauseret benbøj:
2x3x145kg
De koster et stykke af sjælen hver gang.

DL:
1x145kg
1x175kg
1x180kg
1x190kg

Deficit sumo DL:
3x160kg
Tung men nem.

Støtte:

4x

10/10 Split squat med distraction forfra
20 back extensions
10 hanging leg raises
10 Ab wheels

Hold nu op jeg fik et dejligt pump i madkassen.

Det var en rigtig meget flot træning. Desværre var det sidste bentræning i min 5-ugers cyklus. Heldigvis starter jeg en 9-ugers cyklus baseret på samme principper. Jeg skal lige afpasse det i forhold til min sommerferie til hjemlandet.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg lavet vildt mange reps. Det var egentlig ikke så rart mens det stod på, men jeg har fundet ud af at jo flere reps jeg laver jo bedre får jeg det. Sårn plus/minus naturligvis, men masser af pump er godt for wellness.

1A: Pres:
1x80kg
1x85kg
1x90kg
God fart og hårdhed.
11x77,5kg - hvad jeg havde bestilt. Kunne godt have klemt én til ud. God fart på den sidste. Rart at presstyrken er ved at være på et fornuftigt niveau igen.
http://www.youtube.com/watch?v=LrFQuKT2qPo

1B: BOR:
7x5x80kg

2A: chins:
1xBW+20kg
1xBW+25kg
1xBW+30kg
10xBW+12,5kg

2B: Ring dips:
6x8xBW+10kg

3A: BTN pres:
25x30kg
15x30kg
15x30kg

3B: Shrugs:
25x80kg
15x80kg
15x80kg

Split squat med distraction:
3x 10/10

Hu hej!

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver altså fuld af imponade når du er så god til at presse!

Når du laver pull ups med 30kg, så flytter du ret mange kilo... Endnu mere imponade!

Lige omkring 128kg+tøj, så vel nok 130ish. Det var ikke vildt tungt, men bare lige for at ramme lidt vægt med godt fart og overskud.

Presset har været godt ved med lige siden jeg begyndte at fokusere på det. Det er vel nok det løft jeg har været mest konsistent med over de sidste par år.

Kæft, et flot skæg... I Envy you...

Og flotte pres også, må man sige. Beskidt som vi siger på fyn :smilerock:

Tak. <3

Skægget er lige blevet vasket, så det er ikke beskidt mere. :music:

Link to comment
Share on other sites

I går så jeg en negerdame se en mand med et stort skæg. Direkte herefter gik hun hen for at bolle ham og så bollede de.

Jeg konkluderer hermed at store skæg er OK som dame-lavnings-teknik.

Du skrev også til mig at jeg skulle ringe og at jeg hed Emil. Ok!

Link to comment
Share on other sites

Produktiv weekend, hvor jeg har været på kontoret inden 7 hver morgen. #voksen.

Bakker alene i går eftermiddags - 15 halve af slagsen. 149avg HR, 186 max HR (det ligner dog en fejlmåling). Ville egentlig have taget 20, men programmet på mit ur stoppede ved 15.

Bakker med kæresten i dag - 5 lange som opvarmning og 12 halve.

Dejlig weekend. Nu er jeg klar til at fyre den af med ny cyklus fra i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Fuck nu af.

You can be tired - just don't act tired!!

Vågnede 23.30 i går efter at have sovet lidt over en time. Kunne ikke sove. Var oppe til omkring 01.30. Der var ingen nåde at hente hos bastarden, der begyndte at pludre lidt i 6. Så må man jo stå op.

Nå men jeg kom da afsted til træning. Du ved - en af dem der der bare skal i bogen, ikk'? Den blev faktisk ganske fin og jeg har et ukristeligt pump på skuldrene stadig.

Pres:

1x70kg

1x75kg

1x77,5kg

17x62,5kg - det var da egentlig ok?

1H KB pres:

3x10x20kg - de er hårdere end man tror, men ganske overkommelige for et bæst som mig. Fint med en lidt Arnie-pres-agtig bevægelse.

Chins:

10, 10, 10, 10, 6

Ring dips:

10, 10, 10, 10, 6

2H KB OH triceps:

3x10x20kg

Ikke så svært, men jeg havde vist også fået akkumuleret et par reps i mine trisper. Jeg håber en lille smule isoleret OH triceps kan få mit pres til at rykke lidt - nu skal der sgu snart ske noget.

DB front raises->laterals->DB C&P:

2x8x6kg

10x6kg

Hold nu lige din mund. Puha.

Jeg tror faktisk at man kunne gå hen og blive ret flot hvis man bare lavede den træning hver dag. Eller måske to gange om dagen.

Venner er I ligeså spændte som jeg er? Jeg glæder mig til jeg får mine nye solbriller. Jeg har snakket med alle spidserne i dansk CF, verdensfirmaet bål og brand og endda en pædagog og en lejesvend. Panda, Kauf, Øst, Lasse BB, Lasse G, Søren og Kaptajnen. Jeg burde måske også have hørt MS, men det glemte jeg. Mon ikke også at jeg har fået nok input? Jeg endte med at købe den civile model i matsort med standard grå linser. De endte med at koste lige omkring 800kr, hvilket jo ikke er galt. Billeder tilgår selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var i TG, hvor SORT KASKET var flot. Det var MAMBAMADS også.

OHS:
Op til
2x60kg
Jo mere jeg vænner mig til at sidde tilbage i mit backsquat, jo mærkeligere føles OHS. Underligt ikke?

Squat:
1x132,5kg
1x140kg
1x150kg
Nøj hvor nemt
2x5x11kg
Nemt, men også klamt. Puha.

DL:
1x152,5kg
1x162,5kg
På begge ovenstående sæt fik jeg noget der mindede om krampe i traps ved lockout. Det gik dog væk af sig selv.
1x167,5kg

Deficit sumo:
3x3x132,5kg
Standard.

Småøvelser:

HLR: 5x10
Side bends: 5x15
BSS: 5x10
Siddende læg: 5x10
Stående læg: 5x10

Da jeg var færdig sagde Klee noget sødt om at jeg havde flotte muskler og hår på kassen. Meget hår på kassen. Det er sejt.

Jeg glæder mig til jeg får mine flotte solbriller, jeg er sikker på at man kan cykle meget hurtigere med dem.

Link to comment
Share on other sites

Hurtig omgang kardio inden jeg skulle passe fremtiden mens Asja trænede. Flere kommenterede min flotte fysik.

3 serier af 3 runder:
5x48kg KB swing
Prowler
10 Medball toe touches/20 medball russian twists (alterneret)
Prowler tilbage
1 minuts pause mellem runder, en milliard pause mellem serier. Det var hårdere end forventet, men også dejligt lige at få svedt lidt.

Link to comment
Share on other sites

Så stod den lige på træning.

I modsætning til når jeg træner underkrop, er jeg begyndt at træne overkrop med lidt højere volumen. Jeg ville også gerne gøre det samme med min underkrop, men jeg skal lige have fundet ud af hvordan jeg får det til at spille uden at mine småskavanker bliver generet for meget.

1A: Bænkpres:

1x90kg

1x95kg

1x100kg

Hu-hej det var tungt.

20x80kg - der var til lidt mere faktisk. Fint fint.

1B: KB rows:

4x12x40kg

Pæne og kontrollerede.

BOR:

8x10x80kg

Shrugs:

20x160kg

15x160kg

15x160kg

2A: OH triceps:

4x25x~20kg

2B: Biceps:

4x25x~20kg

Rear delts:

Megadropsæt på 50 reps i alt.

Ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share