The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo mig selv til at holde mig tilbage det er jeg glad for at jeg har.

:wub: Du virker også til at være god til det.

Har du egentlig stævne planer, eller hvordan med det?

Jeg er jo desværre ikke medlem af en klub hvorigennem jeg kan have licens, og transport mæssigt er det noget rod.

Link to comment
Share on other sites

TSK til november er planen. Det betyder desværre at jeg snart er nødt til at gå i gang med at trække lidt sumo igen. Det går nok ikke først at gøre det i opvarmningen.

Du kan jo bare starte en SL klub i bvk. Det koster kun 1000 om året.

Cool. TSK RAW selvfølgelig?

Jeg har overvejet det, og også prøvet en enkelt gang, men pt er der kun mig selv som drivkraft, og desværre relativt meget modkraft. (VL vs SL du ved) , så jeg ved ærlig talt ikke om jeg gider bøvle med det.

Et alternativ er at kunne få logistikken til at passe, og tage et pas om ugen i TSK, KSK, eller HSF.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

SL vs. VL - som vi har snakket om før Storm... det er simpelthen så idiotisk. Folk kan sgu' da bare løfte. Løft på den måde de kan lide at løfte og lade andre løfte, som de har lyst til at løfte. Og elske hinanden på tværs af racer, religioner og politisk overbevisning. Verden ville være et smukkere sted, hvis vi var lidt mere tolerante. Det synes jeg, at du skal bruge i din argumentation for SL i en VL klub.. ja hvem ved, måske endda BB'ere og... CF'ere... Nemlig!

https://www.youtube.com/watch?v=V57lotnKGF8

- og fordi Bøgser også er ok, skal toleres og løfte SL i en VL klub, hvis de ønsker, kommer der her et andet hit, når man søger på "I have a dream" fra youtube.

Jeg savner dig og Famze. Ok!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vågner ind i mellem op om natten, badet i sved, men med varmen i kroppen efter en god sejers rus , efter kåringen som den sande vinder af FHK 2014. Men så husker jeg .....nårh nej, det blev jo aldrig

Korrekt... spørg de bøgser, der falder ned af trapper, glemmer datoen og ikke gider køre langt for et godt stævne om hvorfor...

Men tak... nu savner jeg jer ikke så meget mere.

Link to comment
Share on other sites

Korrekt... spørg de bøgser, der falder ned af trapper, glemmer datoen og ikke gider køre langt for et godt stævne om hvorfor...

Men tak... nu savner jeg jer ikke så meget mere.

Venner...Selv Vikingen Jon Pall havde sprunget fra i min situation.

Men ærger mig også dagligt over ikke at kunne kalde mig FHK Champ 2014. Det havde været et stort plus på mit CV :-)

Link to comment
Share on other sites

Venner...Selv Vikingen Jon Pall havde sprunget fra i min situation.

Men ærger mig også dagligt over ikke at kunne kalde mig FHK Champ 2014. Det havde været et stort plus på mit CV :-)

Tilgengæld kan du skrive "FHK Challange 2014 bailer"...............Bare lige så folk ved hvad de går ind til.....Det vil kun være rimeligt

Link to comment
Share on other sites

Stærkt stærkt fremmøde i dag. Utrolig stærkt. Undervejs i træningen fik jeg en SMS fra min søs der har skaffet mig et møde med en person. Dejligt.

Squat:

140

4x5x120

5x125

De var gode i dag. Dejlig fart. Mange var imponerede.

GHR:

5x10

Manseboard sq:

5x10x20kg pr hånd

Hax:

5x10x60

Modbydeligt i dag

Abs:

5x10

Leg curls:

5x15

Jacob kom da jeg gik. Kun tre timer for sent til vores aftale. Latinomentalitet.

Link to comment
Share on other sites

Noget i den stil. Eller PR/kommunikation.

Thor: jo tak. Måske øhhhhhh. Jeg vender tilbage. Næste uge er lidt tvivlsom.

Vi har vidst nok lige ansat en VP for kommunikation.

Er du så langt i dit forløb at du er interesseret i samtaler? Så skal jeg i sagens natur have dig i tanke

Link to comment
Share on other sites

I dag var det så dejligt vejr så jeg lavede en Juice tribute.

Jeg løb ned til Vuggeren for at hente Laura - det tog lidt over tyve minutter vist nok (der er 3.5km) med en puls omkring 70%. Det var altså på ingen måde noget med at fyre den af. Jeg chillede bare afstend, men især nedre ryg var ikke alt for begejstret.

Men hyggeligt var det.

får du sådan noget hvor lænden pumper helt op og blive ubrugelig under løb?

Ikke rigtig, men det var bare primært der jeg kunne mærke det.

I dag trænede jeg. Positiv overraskelse at G og Rune fra Jylland kom forbi.

Cg bænk:

90

5x8x80

P60

Bor:

5x10x80

P60

DB høj incline:

5x10x32

Chins:

5x8

Dips:

5x10xbw+16

Kb rows:

5x5x60kg

Curls:

5x20x20kg

Puuuuuump.

Hejhej

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share