The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Hva snøvsen. Tillykke med det !

Fedt at der er gang i arbejdssituationen også. Skal du så ha nyt ur?

Jeg skal have kigget på min garderobe først og derefter noget briefcase og lidt andre småting. Om 20k eller deromkring skulle der gerne blive hul til at spare op til et ur. Nu må vi se.

Link to comment
Share on other sites

Din kone vil HELT sikkert synes, at det er en god idé med et ur til 20 K med en bebs på vej...

Jeg kan garantere dig for at hun aldrig vil synes det er en god ide. Og 20k er nok lidt lavt sat.

Det er helller ikke sikkert jeg selv vil. Måske vil jeg hellere købe knive. Det skal også passes.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde heller ikke fået mit ur, hvis ikke jeg havde købt før min kone og før finanskrisen...

Heldigvis havde jeg sikret mig mine to ure inden vi mødtes. Det er ok. Jeg mangler dog et pænt dress. En portugiser i rødguld og dille kunne være fint.

Link to comment
Share on other sites

Første dag på jobbet i dag. DR skal nok blive sindssygt.

Hjem og spise og til træning. Bang!

Til træning var der fx Kristines meget unge muskler. Ok.

Squat:

2x3x140

Og nogle flere 3ere på hemmelige vægte. 6 i alt.

Bænk

6x3x105

Stop på første

Semi-sumo DL

8x1x170

Semi er umiddelbart bedre for mig end normal sumo pga min interessante hoftemobilitet.

Cs row:

3x15x+20kg

10x+40

8x+50

Så hentede jeg Laura. Kbh er et cirkus i myldretiden.

Link to comment
Share on other sites

Squat op til 162,5 derefter 2x3x130 med pause
Bænk op til 122,5 derefter 15x100 rimelig nemt
DL op til 220 derefter 2x3x175 - ikke mere "tung" DL før tsk.

CS rows.

Det er ikke for børn at arbejde en hel dag og træne bagefter. Jeg må konstatere at jeg ikke er konditioneret til at lave penge. Det kommer nok.
Der var mange til stede i dag, men jeg vil gerne fortælle at Mette smeder den ganske pænt. Og Søren. Søde Søren. Søren Særling. Jeg råbte meget af ham - det er indiskutabelt.

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Efter TSK regner jeg med at lægge træningen lidt om for en periode. Lidt i stil med hvad jeg har gjort i efteråret med høj volumen og korte pauser. Problemet er at jeg ikke engang kan køre mig ned i weekenden, for der kommer den ofte til at stå på basketkampe.

Men nu skal jeg lige have overblik over min arbejdssituation.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altså trænet i dag.

Først myrdede jeg sidste dag i den første uge af mit nye job og startede en virksomhed. Så trænede jeg lidt hurtigt mens jeg trollede Dagsformens handstands. Jeg tror gerne han vil spille basket med mig. ON!


Squat:

8x3x120

P60


BTN pres:

8x5x50kg


BOR:

8x5x100kg


Supersæt med P60


og en omgangs lunges around the clock - 3 styk hvert sted.


Senere købte jeg en ny MacBook Pro for ligesom at fuldeende min transformation. Jeg er nu en af typen.

Link to comment
Share on other sites

Basketkamp i dag. Vi havde hyret Bizzle og det var hyggeligt - good times med ham. Deværre var vi reelt kun 4 der har spillet seniorbasket på ok niveau og tre andre. Vi havde store problemer med vores små fyre, men var faktisk ok kørende når vi endelig fik bolden svunget lidt rundt og indtil os bigs. Undertegnede kvitterede for tilliden med 11 point og en rimelig præstation i en forfærdelig kamp. Thorhauge (i ved ham fra #TeamFame) var til stede og han gav mig man of the match - ikke at der skulle meget til.


Forhåbentlig kan jeg lokke Bizzle igen og måske også Dagsformen. Hvis så Erik og Høyer kommer tilbage, ser det efterhånden ud som om jeg måske kan få lidt mindre end 35 minutter. Det bliver lidt noget knald når jeg ved at jeg skal spare mig hele vejen igennem.


Nåh men ok - vi tabte med ~80. Pis.

Link to comment
Share on other sites

Basketkamp i dag. Vi havde hyret Bizzle og det var hyggeligt - good times med ham. Deværre var vi reelt kun 4 der har spillet seniorbasket på ok niveau og tre andre. Vi havde store problemer med vores små fyre, men var faktisk ok kørende når vi endelig fik bolden svunget lidt rundt og indtil os bigs. Undertegnede kvitterede for tilliden med 11 point og en rimelig præstation i en forfærdelig kamp. Thorhauge (i ved ham fra #TeamFame) var til stede og han gav mig man of the match - ikke at der skulle meget til.
Forhåbentlig kan jeg lokke Bizzle igen og måske også Dagsformen. Hvis så Erik og Høyer kommer tilbage, ser det efterhånden ud som om jeg måske kan få lidt mindre end 35 minutter. Det bliver lidt noget knald når jeg ved at jeg skal spare mig hele vejen igennem.
Nåh men ok - vi tabte med ~80. Pis.

Hvem af dem var Bizzle? Og 50% af jeres point er da slet ikke så dårligt! Jeg var overrasket over hvor meget du gik op i det, den meget ulige kamp til trods. Ydermere er jeg meget overrasket over at du ikke fik en teknisk fejl for brok!

Link to comment
Share on other sites

Hvem af dem var Bizzle? Og 50% af jeres point er da slet ikke så dårligt! Jeg var overrasket over hvor meget du gik op i det, den meget ulige kamp til trods. Ydermere er jeg meget overrasket over at du ikke fik en teknisk fejl for brok!

Hallo vær lige sød - vi rendte bare og sludrede lidt mig og dommerne. :)

Bizzle var den lange tynde der ikke havde rørt en bold i laaaaang tid. Han var lidt rusten, men kan godt spille.

Link to comment
Share on other sites

Jørgen fortalte mig i dag at han aldrig har set nogen der spiser så meget som mig. Det sjove er at jeg ikke rigtig spiser noget på jobbet. Lang dag i dag, men med fine elementer. Jeg har fx fået et skrivebord.

Squat

157,5

To singles på 162,5

Der var ikke så meget tryk - måske fordi jeg rushede lidt.

2x3x140 - lidt bedre tryk

Sumo DL:

5 singles på 180

De var nemme, men mit sumo er sgu noget knald.

BTN:

5x3x60

Jeg opgav at bænke pga mange mennesker og idioter der brugte min pind.

Men så blev det alligevel muligt at fyre et par hurtige sæt af mellem nogle knobs

Bænk:

10x87,5

10x90

Og så fes de af

1x100

1x115

1x120

1x122,5

16x100

Så nåede jeg alligevel min bænk omgik en lille rep pr på trods af at hele bænkserien blev overstået på 10 minutter. Bang.

I morgen starter dagen kl 8 og slutter omkring 21. Undervejs skal jeg bla til møde i UM. Det bliver en dejlig dag, er jeg sikker på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share