The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Ekstrem helkropsfitness efter børnefødselsdag hos Sally.

Mit barn er en hund efter spegepølz. Gad vide om hun også er vild med flormelis? #AMTC #Leangains

Squat: 6x5x110kg

Bænk: 6x5x100kg

CS row: 6x5x70kg

Trisæt, 60s pause mellem runder.

RDL: 6x5x100kg

BTN pres: 6x5x50kg

Chins: 6x5xBW

Trisæt, 60s pause mellem runder

Dips: 3x10

Curls: 3x10x20kg

Lunges around the clock: 2 stk pr position pr ben (5 positioner)

Trisæt, 60s pause mellem runder.

Holy Jesuide moder. Jeg var ristet og er det stadig.

Mine lår truer med #EXTREME #DOMS i morgen.

Hele cirkusset tog omkring 50 minutter ex opvarmning.

Søde Makker var i huset og han hærgede også sig selv. Vi snakkede næsten ikke - det var rigtig hyggeligt.

Link to comment
Share on other sites

Min kone skrev at maden stod klar derhjemme, men jeg kunne slet ikke overskue det. Da jeg kom hjem var der selvsagt mad, men igen var det ikke lige det jeg drømte om.

Da jeg var færdig med at spise, spurgte hun om jeg var blevet mæt, og jeg kunne fortælle hende at jeg på intet tidspunkt havde haft lyst til mad, og at jeg egentlig bare havde havde lidt kvalme.

Men jeg spiste selvfølgelig op. #dedication.

Link to comment
Share on other sites

I dag havde jeg min onkel fra USA på besøg. Han managede min intensity og volume så den var lige i øjet.

Bænkpres med slanger: omkring 15 sæt bl.a. en række singles på 140, nogle doubles på130 og et par sæt på omkring 10 @115.

Derefter guns.

I morgen står den på SSB. Ratz tribute.

Link to comment
Share on other sites

I dag var første træning i en ny cyklus. Som modtræk til Storms oprustning har jeg set mig nødsaget til at hyre en træner. Jeg er sikker på at jeg bliver glad for det.

Pga manglende logistisk forventningsafstemning med G var jeg dog nødt til at skære lidt fra. Vi hørte dog Biggie i bilen.

Jeg lavede 8ere i det hele og det bliver man forpustet af. Fyda.

Inden træning sad jeg på cafe med hue på og drak kaffe og arbejde freelance på min MacBook. #hipt

Link to comment
Share on other sites

I morges var jeg oppe kl 04.45 så jeg kunne komme til træning.

Der var alle mulige sindssyge ting på programmet i dag, men jeg vil kun nævne højdepunkter:

- Mange sæt DL af 6 reps med 4s ecc. Fy for den lede.

- Måske 4 sæt planke på over 10 sekunder. Over 30s hvis man regner sideplankerne med. #elite #kedeligt

- Jeg er blevet inviteret til Eleiko på rundvisning og muskeltræning. Ikke så dårligt.

- High bar squat. Med pause endda. Det gjorde lidt ondt lige der hvor den ligger, men var fint nemt. #storeben

- Jeg har en træner

- I eftermiddag tager jeg til Lalandia.

- Morgenens træning bestod alt i alt af 51 sæt. Dem kom jeg igennem på lige over 90 minutter. #sved

Jeg overvejer at lave comeback på min blog med videoer, men kan ikke finde ud af om der er nogen der gider se det. Tanker?

PS: der er en præmie til den første der gætter hvem der laver min træning. Weee. Dem der ved det må selvfølgelig gerne lukke røven.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share