Spørgsmål..


Unkown
 Share

Recommended Posts

HEJ LÆSERE!

Jeg har et par spørgsmål som jeg meget gerne ville have svar på, og jeg håber at i kan svare på dem :smile:

Spørgsmålene lyder sådan:

A) Hvorfor skal børn bevæge sig mere end voksne skal?

B) Hvor meget fedt skal et voksen have, og hvor meget skal et barn have. (Cirka, behøver ikke at være præcis!)

C) Er kost indblandet i at holde sig i form?

D) Hvad mener DU at "være i form" betyder? (I form, som i god kondition :cool: )

Mmmh.. det var vidst det! Mange tak fordi at i tog jer tid til at læse dette.

(Hovsa! Hvis i kender en hjemmeside med de oplysninger som i mener jeg kan bruge til dette, må i meget gerne skrive dem ned. :blush: )

- Unkown som tager en løbetur nu! :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

A) Børn skal ikke bevæge sig mere end voksne. Hvem har bildt dig ind de skal det?

B) En hurtig googlesøgning siger 12-20% for mænd og 18-30% for kvinder

D) God form = godt kondital. Kondital er din krops evne til at optage ilt og måles med enheden ml/min/kg

C) Din kost er inddirekte indblandet i din form. Kosten kan regulere din fedtprocent hvilket har betydning på dig kondital eftersom fedt øger din vægt men ikke din evne til at optage ilt.

Link to comment
Share on other sites

A) Børn skal ikke bevæge sig mere end voksne. Hvem har bildt dig ind de skal det?

B) En hurtig googlesøgning siger 12-20% for mænd og 18-30% for kvinder

D) God form = godt kondital. Kondital er din krops evne til at optage ilt og måles med enheden ml/min/kg

C) Din kost er inddirekte indblandet i din form. Kosten kan regulere din fedtprocent hvilket har betydning på dig kondital eftersom fedt øger din vægt men ikke din evne til at optage ilt.

Det har nogle fra min skole, da jeg tog en test. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share