My body - my temple


Shadora
 Share

Recommended Posts

Så blev det tid til at starte en logbog, og hvorfor ikke starte den på et jævnt middel og så se hvor stor inflydelse denne log får.

Status lige nu:

- højde 170

- Vægt 58,4 (den var 56 for under en uge siden...?!?)

- fedtprocent ifølge fitness world = 25,4%

- update 17-03: vægt 56,4 Fedtprocent 25,2

- Løbestatus: har lige løbet de første 10km for en uge siden

- Dagens tid på 5km = 24,40

- Styrketræner 3 * 30 min om uge + løb + dans.

Mål:

- 10 km på asfalt til maj på under 60 min - uden at smadre mit knæ igen

- halvmaraton til efteråret

- overvejer crossfit, men skemaet er ret stramt. Men nøj hvor ville jeg gerne!!

- Få fedtprocenten ned uden at blive alt for satans undervægtig.

Løfter til mig selv:

- Skære ned på det sukker som kommer i små poser, barrer og stænger.

- Skære ned på chips

- Træne min 3 gange om ugen, dog altid træning på dage med kun 2 timers undervisning + ved hverdagsfri.

Udover dette er jeg i gang med et mindre cut som bølger en del lige i øjeblikket - sikkert pga. for meget mad + væske som ligger gemt et eller andet sted i kroppen.

Dagens træning blev relativt kort og uden frie vægte... Kom dog relativt godt rundt i maskinerne og har "nydt" DOMS i fulde drag :tongue: Startede/prøvede for første gang front squat den anden dag + trænede alm. back squat + død løft og dette sidder stadig i musklerne. Håber de er fit i morgen for jeg har fået mig en fridag :4thumbup:

Edited by Shadora
Link to comment
Share on other sites

Takker :)

Havde en fridag og med tanken rettet mod mors mad i weekenden, virkede en 10km løbetur som en god ide. Efter 7 km blev det dog klart at ugens træning ikke helt var rystet ud af kroppen og efter 8,5km begyndte mit venstre knæ at brokke sig. Besluttede mig for ikke at presse kroppen unødigt og stoppede på 9km. Tiden var på 47min hvilket ville have givet en 10km tid på 52,30 min og dermed ny rekord.

Så nu er der dømt hvil til søndag og så starter jeg igen. Så er vablen under min fod sikkert også på vej væk :4thumbup:

Udfordringen i denne weekend ligger i maden - eller dvs. desserten + slikskål + 6 timer med DSB. Målet må være at spise ½ af vad jeg plejer, hvilket nok svarer til 1 gang kage/is og "kun" 3 gange med hænderne i slikskålen. Alt under det er vist en succes :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... status er at "no go" på slik fakdt med et brag her i weekenden. Som altid havde min mor en lækker dessert med en bær/is tærte, to slags super lækker is og efterfølgende slik/chokolade skål som kom rundt bagefter. Mums!!

Har dog fået trænet lidt denne weekend på trods af at jeg har været ret sløv. Fredag blev det til et crossfitsæt i stuen:

3 Cirkler af:

- 400m løb

- high pull med stang x 10 (den ligger vil på 18kg)

- push press x 10

- mountainclimb x 20

- airsquats x20

- getups x 10 (håndvægt 6kg)

- kb swings x 20 (8kg)

- atomic situps x 20

I dag blev det så til en løbetur i skoven, men en blanding af ekstrem kulde (det føltes sådan!) og for meget rødvin i går gav en rigtig dårlig tur. Kulden gav mig smerter fra overkæben og om i nakken + jeg følte at jeg skulle drukne i snot. øv øv :cry: Tror turen var ca 6,5km og den tog næsten en time. Ynkeligt.

Link to comment
Share on other sites

En fin start på dagen - skulle møde kl. 10 så der var tid til træning :4thumbup:

Startede med 6km løb - 31,4min.

Så var det coretræning, efterfulgt af squat (meget lav vægt- 50kg), dødløft 35kg, lidt armtræning, push press og lidt mavetræning til sidst. Ikke en stor, tung træning, men humøret var højt bagefter :smile:

Trænede også lidt i stuen i går. 10 min gang + 10 min løb. Tog derefter 3 cirkler af military press, curls og dips.

Link to comment
Share on other sites

Droppede træningen i dag til fordel for et madeksperiment - rådyr + oksemørbrad i øl med hjemmelavet kartoffelmos til. :4mewantfood: Det blev KONGE! Prikken over i'et var en god øl til maden. Umm!

Fik dog trænet lidt i stuen:

20 min løb

10 min core

I morgen går det igen løs med træning inden skolen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens ord - cardio og havregrød. To ting jeg ikke kan få nok af i øjeblikket :blink:

Havde en tid til latinmix kl. 15 og som altid var der lige tid til lidt individuel opvarmning = 13min løb. (2,5km)

Derefter var det dansetid og må for første gang indrømme at jeg var skuffet. Træningen virkede rodet, musikken var kedelig (tror det er det man bruger til zumba - halvkendte numre uden vokal andet end en eller anden klovn som af og til råber noget på spansk. Suk. Hvor var de fede numre med specialdesignede serier til??!?) og den stakkels instruktør kunne ikke få mikrofonen til at virke. Suk...

Bagefter var der retromix - aka 70'er, 80'er og 90'er musik. For den uindviede ska det siges at jeg plejer at få grønt udslæt det øjeblik en eller anden synger "...iiindianer...", men fordi jeg har hørt det skulle være fedt så prøvede jeg timen af. Jeg holdt indtil opvarmningen var overstået, dvs. ca 20 min. Argh!!! Løb ud med blødende ører og en arbejdspuls så lav at jeg næsten var faldet i søvn. Dobbelt suk...

Kravlede tilbage på løbebåndet og tog en afslappende 5 km med rockmusikken på fuld smadder. Tid = 26.30. Efter dette tog jeg et par maskiner indtil jeg indså at min parkeringbillet var på grænsen til at løbe ud. Tid i alt - 2t 15min. En god træningsdag trods alt :superman:

Tror i morgen bliver en hviledag... måske... skal vist i byen...

Link to comment
Share on other sites

No rest for the wicked. Joggede en ca. 40 min i dag. Skulle til fest, men min stupide planlægning kom i vejen for mig. Sidder nu og koger over mig selv og overvejer om jeg alligevel skal tage afsted. Hader HADER HADER at komme for sent og ikke have tøj på jeg føler mig godt tilpas i. Og intet passer mig godt i dag - eller sådan føles det. Lige pludselig stod bilen der og jeg havde ikke sat hår, lagt maling på eller fundet det rigtige tøj. Eller givet skildpadden vand for den sags skyld. Så enten skal jeg gøre det nu og så være bundet til at have bilen med hjem senere (og den skal tankes... /facepalm ) eller også bliver jeg hjemme og spiller dragon age indtil drengene skal hentes. Og hører på deres grin over mit arrigskab og min stakkels kærestes suk over mig. Har lyst til at tude. Eller løbe. Eller tude og løbe. Fuck

Link to comment
Share on other sites

14-03-11

5km løb - 25.32min.

Styrke:

- dødløft

10x 30kg

2 x 10 x 35kg (knas med ryggen så ikke flere kg)

- Squat:

2 x 10 x 50kg

- Frontsquat:

10 x 20kg

2 x 10 x 30kg (problemer med at have stangen liggende. Det gør sgu ondt på armene...)

-pull down:

3 x 8 x 36,5kg

- Row, straight back maskine

3 x 10 x 35kg

- Sideløft:

2 x 10 x 5kg BB. (burde nok tage 6kg næste gang)

- Test af sesaw military press m. 8kg håndvægte. 10 reps.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning 10 min løb

WOD:

4 rounds 40,30,20,10

lunges

push ups

lunges reverse

sit ups, hands on knees

Tid: 13.35

Anden træning:

25 x crunhes

25 x side crunches – begge sider

25 x ben mod loft

Ufærdig WOD:

400m 9,5km/t

10 x front squat 20kg

10 x BOR 20kg

Trætheden satte ind og det var tæt på sengetid. Prøver den fulde WOD snart.

Har i øvrigt lavet mig et WOD skema så jeg har mulighed for at huske tiderne, vægt + evt. problemer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hviledag i går - har dog stadig lette DOMS i dag. Droppede fitness centeret og valgte en WOD som måske nok var hårdere end forventet :tongue:

Min dag startede i øvrigt med masser af hvidt brød og peanutbutter + hindbærsyltetøj. Mums, men for pokker jeg måtte bøde for det under træningen. Da den sluttede havde jeg en klam følelse kroppen og den står vist på let salat eller sushi i aften.

Dato: 17-03-11

10 min løb opvarmning

WOD:

4 rounds

- 400m

- 75 air squat

- 25 dips

- 75 lunges

- 25 BOR

Tid: 47.47

Dårlig træningsdag!

WOD:

2 rounds

1 min - crunches

1 min - side crunches højre

1 min - crunches venstre

1 min - ben mod loft

Link to comment
Share on other sites

Av av av mine baller... eller rettere sagt av alt fra hoften til knæene. :laugh:

Dagen i går blev en meget stille og rolig løbetur i stuen. 5km = 30 min.

I dag blev det til en tur i centeret:

4km - 20.07 min

1 times latin mix

1 km løb + lidt gang bare for lige at slappe lidt af.

Styrke blev til ganske lidt:

- pull down

12 x 35kg

8 x 40kg

7 x 40kg

- shoulder push:

13 x 35 kg

(fandt her ud af at maskinene ene kabel var knækket...)

- leg extend

3 x 10 x 80lbs

- row i maskine

10 x 35kg

2 x 8 x 40kg

- leg press

10 x 180lbs

- rygøvelser. Og så gad jeg ikke mere :blush:

Link to comment
Share on other sites

Træning i stuen igen - ovenpå en dag på sofaen med slik og hjemmebagte pølsehorn var det en god måde at slutte dagen på. På trods af alle gode råd sover jeg genialt på et sent træningspas. Og kaffe :4thumbup:

Opvarmning:

15 min løb.

Testede derefter hvor meget jeg skal have skruet på min push press. Har ikke gjort så meget ud af press på det seneste så ville prøve en at finde min max vægt. På grund af dovenskab med at skifte skiver blev det ikke i dag jeg fandt den... 5 reps med 24kg var dog helt fint :smile:

WOD:

28 → 10 + 1 → 10

- 28 KB swings (10kg)

- 1 get up (6kg)

- 1 push up

- 26 KB swings

- 2 get ups

- 2 push ups

--- (ved 22 swings gik KB til 9kg pga. smerte i venstre albue. Ved 8. getup vægt 4,5kg)

- 10 KB swings

- 10 get ups

- 10 push ups

Tid: 24.46 (så vidt jeg husker det fra sidste gang jeg prøvede det er det en enormt ringe tid... men han heppede og råbte selvfølgelig også af mig ...)

Edited by Shadora
Link to comment
Share on other sites

21-03-11

Første tur med løbeklubben på studiet - vi var 4.... Ikke imponerende. Selv hende som havde lagt ruten fandt en undskyldning. Så vi fulgte ikke den planlagte rute, men tog en løbetur rundt om helikopteren som var landet i Fælledparken. Cool pipfugl - ville dælme gerne op og flyve i den igen!!! Fedeste job i verden!

Den ene havde nye 5-fingers sko så tempoet var lidt præget af at smerter forbundet med at lære en ny løbestil. Turen tog 21 min og var en rigtig dejlig slutning på en skoledag - om end jeg overvejede at tage en tur mere :tongue:

22-03-11

Egentlig en træningsdag, men solen og dovenskaben vandt igen. Gik hjem og nørdede i stedet for at træne, vel vidende at jeg har 2 timer i morgen tidlig som bliver brugt i centeret. Et planlagt crossfit-sæt blev også droppet til fordel for 20 min løb + lidt øvelser med stangen. Har virkeligt svært ved (er ikke i stand til) at komme ned til gulvet i squat så snart jeg har en stang på. Prøvede box-squats, men kan dårligt komme under vandret selv med meget lav vægt. Sjovt nok er det intet problem uden vægt så det må være noget med min kropsholdning. :blink::nonono: Må øve med en tom stang i morgen - hvis jeg da ikke bliver fanget af en gal løber... Det sker oftere og oftere at der er flow i mit løb og jeg kun stopper fordi tiden og svedmængden gør det.

Jeg flyder jo nærmes væk når jeg træner i centeret... Har sågar udviklet buksesved som giver en stribe fra min ryg og ned over mine baller. :blush: Pinligt, men jeg håber at alle ved at det KUN er sved!! Jeg nægter at være flov over at svede i et træningscenter, også selvom jeg nogengange føler at jeg er den eneste.

Forklar mig, som var jeg et 3 årigt barn, hvordan man kan tabe sig når man går på et løbebånd med 3,5km i timen mens man spiser en müslibar?!!? Nå pyt, det er ikke min krop... og jeg kan vel næppe fornægte hende et løbebånd, også selvom hun ikke bruger det.

Link to comment
Share on other sites

Dagens ord - cardio og havregrød. To ting jeg ikke kan få nok af i øjeblikket :blink:

Havde en tid til latinmix kl. 15 og som altid var der lige tid til lidt individuel opvarmning = 13min løb. (2,5km)

Derefter var det dansetid og må for første gang indrømme at jeg var skuffet. Træningen virkede rodet, musikken var kedelig (tror det er det man bruger til zumba - halvkendte numre uden vokal andet end en eller anden klovn som af og til råber noget på spansk. Suk. Hvor var de fede numre med specialdesignede serier til??!?) og den stakkels instruktør kunne ikke få mikrofonen til at virke. Suk...

Bagefter var der retromix - aka 70'er, 80'er og 90'er musik. For den uindviede ska det siges at jeg plejer at få grønt udslæt det øjeblik en eller anden synger "...iiindianer...", men fordi jeg har hørt det skulle være fedt så prøvede jeg timen af. Jeg holdt indtil opvarmningen var overstået, dvs. ca 20 min. Argh!!! Løb ud med blødende ører og en arbejdspuls så lav at jeg næsten var faldet i søvn. Dobbelt suk...

Kravlede tilbage på løbebåndet og tog en afslappende 5 km med rockmusikken på fuld smadder. Tid = 26.30. Efter dette tog jeg et par maskiner indtil jeg indså at min parkeringbillet var på grænsen til at løbe ud. Tid i alt - 2t 15min. En god træningsdag trods alt :superman:

Tror i morgen bliver en hviledag... måske... skal vist i byen...

Interessant log... :4thumbup: Hvor træner du henne??

Link to comment
Share on other sites

Træner i fitnessworld i Roskilde, men overvejer at kombinere det med 2 ugentlige ture i Roskildes nye crossfitcenter :smile:

Dagens træning skulle egentlig være styrketræning, men jeg sov nærmest da jeg startede opvarmningen kl. 07.15. Der var stort set ingen kontakt til mine fødder eller ben, hvilket også betød at de 10 min blev til 5km uden at jeg lagde mærke til det. Og når jeg nu var igang så kunne jeg lige så godt gå efter de 10km. Efter 53.40 min var målet nået og der var kun let træthed i de sidste 10 min hvor jeg satte tempoet op. :superman: Derefter havde jeg kun 15 min så det blev til udstrækning og 2 sæt i 3 maskiner. En dejlig træningsdag uden stress - tænk at man kan træne så godt med dunken fuld af havregrød. Er virkelig begyndt at elske min morgentræning. Ville ønske jeg kunne starte med det noget oftere.

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over en WOD som jeg bliver nød til at notere her for at kunne huske den:

WOD - "Deck of what?"

-Spar = squat

-Hjerter = burpees

-Klør = sit-ups

-Ruder = push ups

-Joker = 400m løb

Es er 1 rep. billedkort er 10 reps. Ellers er antal reps det som står på kortet.

Hvis hele kortspillet køres igennem bliver det 85 reps af hver og 2 x 400m løb. Det er også muligt at tage et bestemt antal kort og så se hvilken type workout det bliver, eller dækket kan køres igennem med en ven.

Link to comment
Share on other sites

Træner i fitnessworld i Roskilde, men overvejer at kombinere det med 2 ugentlige ture i Roskildes nye crossfitcenter :smile:

Jeg kan kun anbefale crossfit. Har snart gået 1 år og er blevet super glad for det og går aldrig tilbage til fitnesscenter (trænede halvhjertet i SATS før)!

Skal dog lige siges, at jeg har det bedst, når en person fortæller mig, hvad jeg skal lave. Har ikke disciplin til selv at træne. Så slapper jeg for meget af.. hehe. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stort set inde og kigge på crossfit sider dagligt, men fælles er at træningen ligger forkert i forhold til resten af min dag. Vil aller helst træne før eller lige efter skole, men der er ikke tid før, og der er først timer igen kl 14.30 og jeg er som oftest i Roskilde kl. 13.00... Så er der kun weekenden tilbage og det er lidt rigeligt at regne med at jeg kan træne to dage i træk hver gang :unhappy: Meeen mon ikke jeg bare skal lette røven og tage mig sammen? :blush:

I dag havde jeg en time til træning - igen var det planen at få noget tungt i hænderne, men det var som om alting modvirkede mig lidt. De 20 min løb blev til 8 min opvarmning + en 12 min coopertest. Resultatet var det bedste nogen sinde, med 2665meter - svarende til et kondital på 50,5 og VO2-max på 2.88. Det skal dog siges at det var på løbebånd med 1% stigning, men er alligevel lidt stolt :smile: Ifølge omregneren her på MOL er det lige mellem "meget højt" og "super" :superman: Det skal siges at min sidste test var på grus med 2480m og at min puls dengang ramte 190. I dag var den aldrig over de 183 hvor jeg for alvor begynder at kæmpe med vejrtrækningen.

Efter successen var det tid til dødløft...troede jeg. Alle stænger var i brug så jeg måtte lave lidt småøvelser i stedet. Og da der blev ledigt kom en ven forbi som jeg ikke har set i ugevis. Og selvfølgelig skulle jg da lige høre hvad der var sket siden sidst. 15 min senere var jeg kold, igen var alt optaget og jeg måtte pænt småtræne lidt igen for at få varmen. Til sidst lykkedes det mig dog at stjæle en stang og kørte lidt løft:

Dødløft: (træner det vist lidt for sjældent...)

10 x 40kg

10 x 40kg

7 x 45kg (uha den kunne mærkes i baglåret - kommer til at kravle i morgen :tongue: )

Pushpress:

10 x 20kg

2 x 6 x 25kg. Ved stadig ikke hvad min 1RM er, men kommer langsomt tættere på.

Med 12 min til bussen kørte måtte jeg smide hvad jeg havde i hænderne og løbe. Alt i alt blev det til lidt træning af mave, arme, skuldre, ryg og så de få løft. Ikke helt den ben-dag jeg havde planlagt. :dry:

(nogen der vil låne en smiley??!)

Link to comment
Share on other sites

Skøn fridag - skulle være en træningsfri dag, men ved ikke om det bliver sådan. Er en kende bekymret over mig selv og mit syn på mad. Har gennem de sidste 2 måneder (måske 1½) været i gang med et planlagt langsomt cut. Men der sker intet! Tæller kalorier og burde tabe 600-1000 g om måneden. Tænker på alt jeg spiser og har valgt et så lavt ugentligt tab for ikke at ødelægge min træning, være sulten eller smide de få muskler jeg har. Har desværre tabt 0kg (måske endda fundet noget)og min kropsmåling er også "inconclusive". 3cm tabt på maven og fundet ½ på hver arm. Begge dele kan være pga. væske/mad, placering af målebånd eller hvor hårdt båndet er strammet. Træner ifølge min pulsmåler ca 6 timer hver uge så det kan jeg dårligt klage over. Der skal nok lægges en time på for jeg har ikke altid båndet på ved træning derhjemme. Det der irritere mig er ikke kun de manglende resultater, men lige så meget at min krop ligesom er blevet mere slap at se på. Det kan enten skyldes at fedtet i underhuden forsvinder eller at musklerne er på tilbagetog :dry:

Værst af det hele er dog at jeg tænker på mad og kalorier konstant. Har i dag en dag hvor jeg fra morgenen har besluttet at spise chips, slik og det mad jeg nu ønsker, men nu hvor chipsene og flødebollerne er i maven har jeg dårlig samvittighed. Kan se på mad-i-tal at jeg er langt over det ønskede i dag og overvejer derfor at droppe aftensmaden og træne... Not a good sign! Jeg er på ingen måde overvægtig (faktisk i den lave ende af normalvægt) og burde i realiteten tage en bulk periode i stedet for et cut, men gider ikke lege elevatorvægt igen. Sidst jeg bulkede var i en periode hvor jeg virkelig skulle bruge muskestyrke og fik det da også - på bekostning af 5 kg og nye bukser! I øjeblikket kan jeg stadig se at styrken går opad, jeg har ingen skader og træning føles fantastisk! Det må betyde at min krop kører som den skal, men det er irriterende ikke at kunne se det på nogen måde. Lider af irritabel tyktarm så vægttab er umuligt at måle præcist for mig (svinger med 2-3kg alt efter indholdet i min mave) , men jeg havde regnet med at kunne se en lille ændring med tiden. Desværre ikke :unhappy:

Savner en mirakkelkur som kan slette mine mormor-vinger og det sidste af svømmebæltet. Men frygter at et hårdere cut ellere ekstra træning vil skade mere end det gavner. Suk... vil gerne af med min perfektionisme.

Link to comment
Share on other sites

Endelig en træningsdag, full body - selvom det nu var skønt med 2 hviledage :smile: Har for en gang skyld kastet mig ned i en masse chips, cookies, rødvin og labre larver. Og i dag blev det til store røde bøffer med bacon. Nøj det var godt!.

Træningen i dag:

4 km løb - 20.50min (11,3-11,5km/t)

Row (i maskine):

10 x 35kg

8 x 40kg

7 x 40kg

Dødløft:

10 x 30kg

2 x 10 x 40kg

Squat: (lav vægt i dag :unhappy: )

10 x 40kg

2 x 10 x 50kg

Bænkpress:

3 x 10 x 30kg (skal nok til at træne den lidt oftere...)

Push press:

2 x 5 x 25kg

One arm dumbbel row:

3 x 10 x 15kg

Curls, DB:

3 x 10 x 6kg

Sideløft:

2 x 10 x 5kg (eller var det 3 sæt?)

BOR:

3 x 10 x 30kg

Pull down, halvsmal fatning:

3 x 10 x 35kg

Knee extention:

3 x 10 x 40kg

Leg press:

2 x 10 x 180lbs (sidste sæt på lvl 2)

Mave + ryg:

-situps, skrå crunches, benløft på ryg + i maskine, skrå mave.

-ryg extention i maskine + med 5 kg i armene. Den var ret øm efter gårsdagens havearbejde.

Så bare en god nats søvn og så er jeg klar til løbeklubben i morgen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

28-03-11

Semi-hviledag. Løb ganske lidt på løbebåndet og trænede lidt i stuen. Goodmorning, BOR, squat med 25kg.

29-03-11

Opvarmning og nedkøling, begge 10 min på løbebåndet.

WOD - "Deck of what?"

-Spar = squat

-Hjerter = burpees

-Klør = sit-ups

-Ruder = push ups

-Joker = 400m løb

Tid for 30 kort:

17.19

Situps: 60

Squat: 47

Burpees: 43

Push ups: 42

Løb: 2 x 400m

Derefter tog jeg en mini wod:

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 lunges and atomic sit ups.

Tid:

4.54

Testede en wod med breathing squats - 1 indånding nede, 1 oppe, 2 nede, 2 oppe osv til 10 og så tilbage igen. Ved 7 var jeg svimmel (tog for dyb indåndinger) så jeg nåede aldrig helt til 10. Den kommer på listen over dem der skal prøves igen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - 2 timer i fitness world. Svedte som et svin, men kunne lige nu (8 timer efter) godt bruge et workout mere. Har alt for meget energi :blink:

Løb 5km - prøver at få min tid ned, men det er svært når jeg inkludere opvarmningen i de 5 km. Starthastighed var 11,4km/t - slut 14.2.

Tid på 5 km = 24.45. Satte først hastigheden på til over 12km/t efter 10 min. Skal nok til at presse mig selv noget mere hvis tiden skal under 24min.

Med sveden dryppende og en halv time til latinmix startede kunne jeg lige nå lidt styrketræning:

Pulldown, smal fatning:

10 x 35kg

8 x 40kg

7 x 40kg. Nøj stangen gled rundt i min hænder. Skal huske mine handsker.

Prøvede en ny brystmaskine til skrå pres:

2 x 10 x 25kg. Man skal jo starte lavt :cool:

Leg extentions:

3 x 10 x 40+ kg

Leg press:

2 x 12 x 180lbs , sæde 2.

Maskine til nedre ryg:

2 x 10 x vægt ukendt, men hårdt!

Situps på bænk:

2 x max

Row:

10 x 35kg

2 x 7 x 40kg

Sideløft:

2 x 7 x 6kg DB.

Lunges:

2 x 20 x 10kg DB.

Curls, bare for at fylde tiden mellem øvelserne:

10 x 6kg DB

10 x 7kg DB

Så blev det tid til en times dans - er vild med jive!!!

Havde faktisk håbet på at være i kcal-underskud i dag, men havde slik og chokoladekiks med hjem (begge dele er væk nu), kæresten syntes vi skulle lave pizza (og jeg spiste næsten en ½ bradepandefuld)og han havde købt magnum is på tanken. Har stadig en halv is i fryseren men noget kcal underskud blev det altså ikke til :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share