My body - my temple


Shadora
 Share

Recommended Posts

Hviledag - kan mærke mine albuer har brug for det. Har tidligere haft mange småproblemer med tennisalbue og nu er det så her igen. Ved ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Har tidligere holdt helt pause når det kom, uden resultat, har skåret ned på vægten, igen uden resultat og har prøvet at træne igennem det, men gode resultater. Ved bare ikke om jeg tør prøve det da det dybest set er et gamble, hvor jeg ved at jeg burde holde pause. Problemet er bare at når det opstår så er det stort set alt der giver problemer. At holde en bog i timevis (som jeg gør når der læses til eksamen), at skrive på computer, at holde om en vægtstang, også selvom det ikke er mine arme der arbejder (f.eks. ved dødløft). Det er bare øv med øv på! :unhappy:

Træningen i går blev til følgende:

Løb: 2400m på 11.45 min

Latinmix: 60 min

Styrke:

- dødløft:

10 x 35kg

2 x 10 x 40kg

10 x 45kg

- Squat:

2 x 10 x 50kg (stangen var allerede klargjort )

- Push press:

7 x 25kg

5 x 25kg

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning - den stod på løb i dag. Havde i mit stille sind håbet på en 8km, måske endda 10 hvis det gik super godt... men endte på 11,35 km!!! Løbebåndet kan max køre 60 min i træk og det skulle da lige prøves :superman: Det var så det mål der er i hus.... hvad skal jeg så?

Link to comment
Share on other sites

Træning i går:

Startede morgenen med 20 min løb i stedet for at tage til træning. I stedet for blev det til en lidt sen træning bestående af 15 min løb, styrketræning og dans.

Styrken blev meget hurtig, men okay:

- dødløft:

10 x 40kg

2 x 10 x 45kg

- Squat:

10 x 50kg

2 x 10 x 55kg

- One arm row:

10 x 12,5kg

10 x 15kg

10 x 17,5kg (uha da da :) )

- Bænk:

2 x 10 x 30kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens FUT blev en omgang morgentræning inden eksamen... Kunne lige nå 1,5 time så den skulle bare have fuld gas.

15 min løb i bakket TN (dvs. "random" på løbebådet, på til 5% hældning og 11,2km/t)

Maskiner:

Pulldown(40kg), incline press(25kg), leg extentions(40kg), nedre ryg(dunno...35kg?), skulderpres(35kg)

Frie vægte og stænger:

Dødløft(45kg), squat(55kg), lunges(20kg), one arm row(15kg), sideløft + frontløft(5kg DB), pushpress(20kg), upright row(20kg)

Sluttede med 10 min på crosstraineren, en omgang mave + udstrækning. Nå ja og så vider til eksamen som gik helt fint.

På madsiden har det allerede nu vist sig at være en syndes dag: Morgenmad, brunch, kage, øl, lakrids og senere nachos og engelsk bøf til aftensmad :) Det er vist hverken kcal eller protein jeg kommer til at mangle i dag :blush: Og for ikke at mangle søvn så vil jeg nu finde mig en sofa :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share