1 YARD STARE


angel
 Share

Recommended Posts

HOV BoyToy ... du får INTET ud af at være efter mig

- Bliver jo nødt til at være lidt efter dig, hvis du falder af på den. Har jo et vist ansvar som træningsmakker :cool:

Igor har jo ret 2 træninger i træk med skalering, måske vi skal arbejde lidt med mentaliteten???

- Troede ellers det var en af dine stærke sider...

Link to comment
Share on other sites

- Bliver jo nødt til at være lidt efter dig, hvis du falder af på den. Har jo et vist ansvar som træningsmakker :cool:

Igor har jo ret 2 træninger i træk med skalering, måske vi skal arbejde lidt med mentaliteten???

- Troede ellers det var en af dine stærke sider...

Jeg er så pisse svag i hovedet det er åndssvagt... som du noterede forleden sidder min styrke i biceps laugh.gifeller den vil i hvert tilfælde gerne gøre arbejdet wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Havde atter døgnvagt med tilkald i går, så blev kun til en mindre powerwalk og noget mobility først på dagen inden vagten startede. Heldigvis var dagen stille og rolig og mit BoyToy :wub: kunne således dukke op efter Daddy var taget på arbejde og vi fik endelige lavet program for de første 5 uger.Således var vi SUPER FRISKE til at tage hul på dagens første morgentræning om end jeg godt lige kunne have brugt et par timer ekstra men dem må jeg jo tage lige om lidt...

Morgentræning Mandag d. 21/3

♦ Løb, 400 m gang, løb 1.5 km, cooldown 100 m

♦ 15 min
Mobilty for underkrop og skulder

Dagen i dag bød atter på tekniktræning med OHSQ og den sad sgu godt! Men ellers primært fokus på superset uden pauser - det brændte!

1a) BB Bænkpres

OPV

2 set x 10 reps @ 50 kg

2 set x 10 reps @ 45 kg

2 set x 10 reps @ 47.5 kg (kom til at springe den over!)

2 set x 10 reps @ 42.5 kg

2 set x 10 reps @ 40 kg

1b) V-ups, fokus eksplosivitet

6 set x 10-12 reps @ BW

1b) Pilates V, fokus eccentrisk fase

4 set x 4-6 hold 3-5 sek @ BW

2) Pullups, OH, Ladder

1-2-3-4-5-6-6½(baaah)-5-4-3-2-1-2-3-2-1 reps @ BW

... fik ret tidligt i øvelsen total shaker på - skulle nok have spist morgenmad

3)Indadrotation skulder, kabel, eccentrisk

2 set x 5 reps @ 7.5 kg

.. var tæt på at tude

4) PNF stræk baglår

Det gik der så lige små 2 timer med!

I aften atter træning med fokus på FSQ og Jerk, så nu vil jeg smække ørebøfferne på og sove til noget Unknown Error... hvorfor har jeg ikke fundet dem før?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor overhovedet træne hvis ikke du har spist morgenmad?

Og hvorfor slutte af med to timers udstrækning nårdu netop ikke har spist morgenmad?

Og hvad blev der af de der 25+ pullups du kunne lave?

:laugh:

Jeg spiser sjældent før jeg træner om morgenen, så skal jeg jo fandme op kl. 4 før jeg har fordøjet skidtet crazy.gif men skal finde en løsning hvis vi får mulighed for at træne igen tidligt og vi skal være igang 2 timer! I øvrigt tog PNF maks 5 minutter ... træning tog 2 timer.

Du er så sjov og vil bare ikke høre efter wink.gif Der er forskel på at lave 25 reps i konkurrenceform og lave ladder med 10 kg badering w00t.gif

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal nok mere over i noget sukkervand, alt fra mælk, shake, frugt what ever kommer op igen hvis jeg spiser det 2 timer før træning... ville ikke være første gang jeg knækker mig crazy.gif har 110 % en naturlig gastric bypass tongue.gif er ekstremt sjældent sulten og bliver sindssygt hurtig mæt unhappy.gif

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal nok mere over i noget sukkervand, alt fra mælk, shake, frugt what ever kommer op igen hvis jeg spiser det 2 timer før træning... ville ikke være første gang jeg knækker mig crazy.gif har 110 % en naturlig gastric bypass tongue.gif er ekstremt sjældent sulten og bliver sindssygt hurtig mæt unhappy.gif

Det eneste jeg hører er tud tud tud.

Det er fint nok at lade være med at spise hvis man træner for at blive tynd, men når du træner for funktion er det essentielt at din krop har brændstof til træningen...

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg hører er tud tud tud.

Det er fint nok at lade være med at spise hvis man træner for at blive tynd, men når du træner for funktion er det essentielt at din krop har brændstof til træningen...

Du vil så gerne høre mig tude tongue.gif men fortæller blot hvordan det hænger sammen!

Jeg er godt klar over at jeg skal have mad - er ikke helt grøn wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Du vil så gerne høre mig tude tongue.gif men fortæller blot hvordan det hænger sammen!

Jeg er godt klar over at jeg skal have mad - er ikke helt grøn wink.gif

Hmmmm.

Udtalelser som denne kunne ellers få en til at tro andet:

Uden problemer så længe det er pulver ... men det giver ikke energi :wink:

Hvad er det for nogen kalorier der ikke indeholder energi? Del lidt ud tak. :wub:

PS: jeg ville sgu helst slippe for at høre dig tude, men der kommer bare så meget af det.. Waaaaah skalér waaaaaah ikke noget mad waaaaaah!

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm.

Udtalelser som denne kunne ellers få en til at tro andet:

Hvad er det for nogen kalorier der ikke indeholder energi? Del lidt ud tak. :wub:

PS: jeg ville sgu helst slippe for at høre dig tude, men der kommer bare så meget af det.. Waaaaah skalér waaaaaah ikke noget mad waaaaaah!

laugh.giftongue.gif

Og hvid du vil være fuldstændig pedantisk så ja ... det er også energi men ikke noget at skrive hjem om.

6gr. BCAA = 20 kcal'er.... ØØØØØØJJ... så var jeg nok bare begyndt at ryste 2 minutter senere....verden til forskel :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

6gr. BCAA = 20 kcal'er.... ØØØØØØJJ... så var jeg nok bare begyndt at ryste 2 minutter senere....verden til forskel :wink:

Det er ikke korrekt. Der skal kun få gram aminosyrer og glukose til at opretholde et nogenlunde stabilt og forhøjet blodsukker gennem en træningssession

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke korrekt. Der skal kun få gram aminosyrer og glukose til at opretholde et nogenlunde stabilt og forhøjet blodsukker gennem en træningssession

Det var ny viden for mig at et par gram kan holde dig kørende i timer - den forklaring vil jeg meget gerne høre cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Så med en red bull eller NOX? Som Ath. X skriver skal der ikke meget til for at shifte balancen.

Skifte balancen til hvad? At der magisk opstår glukose i dit blod?

Jeg vil stadigvæk gerne høre forklaringen cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Har du stadig sponsor??

Diz iz whad ya rheeealyyyy wantz!

(damnit... Lamotta beat me to it!)

LOL....

JA innocent.gif

Hvad tror du jeg var på i morges - det gjorde dyt-fis for mit BG, vil dog også mene at det ikke kan karakteriseres som MAD laugh.gif

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Skifte balancen til hvad? At der magisk opstår glukose i dit blod?

Jeg vil stadigvæk gerne høre forklaringen cool.gif

Det vi snakker om er træning på tom mave - kontra træning med noget i maven. Du kan ikke spise noget om morgenen, og leder derfor efter forslag til hvad du kan gøre i stedet. Mit forslag er at tage lidt BCAA'er da du på den måde kan stimulere systemet. Om det giver energi eller ej vil jeg ikke rode mig ud i, men som udgangspunkt må det alt andet lige være bedre med lidt AA'er i systemet, end ingenting.

Der har i lang tid været noget snak omkring BCAA'er og deres effekt på protein-syntesen etc etc. Ingen konkluderende studier (endnu), men alt andet lige smager det lidt af fugl. Derfor er mit forslag meget simpelt bygget på argumentet "at det kan ikke skade" at prøve sig frem med lidt BCAA'er. Eventuelt kunne du smide lidt ginseng oven i for energien?

Dette er ikke et udtryk for at jeg ved mere om emnet end så mange andre, men mere et oplæg til diskussion i den rette kontekst.

/Motta

Link to comment
Share on other sites

Det vi snakker om er træning på tom mave - kontra træning med noget i maven. Du kan ikke spise noget om morgenen, og leder derfor efter forslag til hvad du kan gøre i stedet. Mit forslag er at tage lidt BCAA'er da du på den måde kan stimulere systemet. Om det giver energi eller ej vil jeg ikke rode mig ud i, men som udgangspunkt må det alt andet lige være bedre med lidt AA'er i systemet, end ingenting.

Der har i lang tid været noget snak omkring BCAA'er og deres effekt på protein-syntesen etc etc. Ingen konkluderende studier (endnu), men alt andet lige smager det lidt af fugl. Derfor er mit forslag meget simpelt bygget på argumentet "at det kan ikke skade" at prøve sig frem med lidt BCAA'er. Eventuelt kunne du smide lidt ginseng oven i for energien?

Dette er ikke et udtryk for at jeg ved mere om emnet end så mange andre, men mere et oplæg til diskussion i den rette kontekst.

/Motta

Jeg forstår simpelthen ikke det her "stimulere systemet" ??

Hvad er det du mener jeg mangler at få stimuleret laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share