Sign in to follow this  
Mads Thøgersø

Er begyndt at ryste på hænderne.

Recommended Posts

Hey hey

Har på det sidste bemærket, at jeg er begyndt at ryste på hænderne, og føle et svagt ubehag/nedsat styrke i kroppen.

Det sker oftest ~15-20 minutter inde i min træning, cirka når opvarmningen er overstået, men forekommer en gang imellem også på andre tidspunkter.

Jeg spiser og drikker de samme ting på samme tidspunkter stortset hver dag, det er dog ikke HVER dag at jeg ryster, men meget ofte.

Synes desuden at jeg er mere tørstig end jeg plejer.

Hey hey

Har på det sidste bemærket, at jeg er begyndt at ryste på hænderne, og føle et svagt ubehag/nedsat styrke i kroppen.

Det sker oftest ~15-20 minutter inde i min træning, cirka når opvarmningen er overstået, men forekommer en gang imellem også på andre tidspunkter.

Jeg spiser og drikker de samme ting på samme tidspunkter stortset hver dag, det er dog ikke HVER dag at jeg ryster, men meget ofte.

Synes desuden at jeg er mere tørstig end jeg plejer.

Gogo gadget doktor!

Mads har da lige haft en længere pause på grund af nogle skader og en operation?

Tror næppe at han er blevet overtrænet på den korte tid siden.

Okay, så godt kender jeg ikk Mads. Du har nok ret i at overtræning måske er skudt lidt over målet, hvis han lige er begyndt igen.

I shit you not, jeg har faktisk været grimt træt på det sidste.

Jeg tror måske bare jeg bestiller tid hos lægen :tongue:

Du kan evt. helt undgå søde sager og sørg for mest muligt kun at få komplekse kulhydrater. Sørg for at have nogle små mellemmåltider klar, så dit blodsukker er jævnt. Og se så om det bliver ved.

Er det typisk i forbindelse med måltid, at du bliver meget træt?

Du kan evt. helt undgå søde sager og sørg for mest muligt kun at få komplekse kulhydrater. Sørg for at have nogle små mellemmåltider klar, så dit blodsukker er jævnt. Og se så om det bliver ved.

Er det typisk i forbindelse med måltid, at du bliver meget træt?

De gange jeg oplever det er det ~30-40 minutter efter et måltid ja.