Er begyndt at ryste på hænderne.


Mads Thøgersø
 Share

Recommended Posts

Hey hey

Har på det sidste bemærket, at jeg er begyndt at ryste på hænderne, og føle et svagt ubehag/nedsat styrke i kroppen.

Det sker oftest ~15-20 minutter inde i min træning, cirka når opvarmningen er overstået, men forekommer en gang imellem også på andre tidspunkter.

Jeg spiser og drikker de samme ting på samme tidspunkter stortset hver dag, det er dog ikke HVER dag at jeg ryster, men meget ofte.

Synes desuden at jeg er mere tørstig end jeg plejer.

Link to comment
Share on other sites

Hey hey

Har på det sidste bemærket, at jeg er begyndt at ryste på hænderne, og føle et svagt ubehag/nedsat styrke i kroppen.

Det sker oftest ~15-20 minutter inde i min træning, cirka når opvarmningen er overstået, men forekommer en gang imellem også på andre tidspunkter.

Jeg spiser og drikker de samme ting på samme tidspunkter stortset hver dag, det er dog ikke HVER dag at jeg ryster, men meget ofte.

Synes desuden at jeg er mere tørstig end jeg plejer.

Gogo gadget doktor!

Link to comment
Share on other sites

Mads har da lige haft en længere pause på grund af nogle skader og en operation?

Tror næppe at han er blevet overtrænet på den korte tid siden.

Okay, så godt kender jeg ikk Mads. Du har nok ret i at overtræning måske er skudt lidt over målet, hvis han lige er begyndt igen.

Link to comment
Share on other sites

I shit you not, jeg har faktisk været grimt træt på det sidste.

Jeg tror måske bare jeg bestiller tid hos lægen :tongue:

Du kan evt. helt undgå søde sager og sørg for mest muligt kun at få komplekse kulhydrater. Sørg for at have nogle små mellemmåltider klar, så dit blodsukker er jævnt. Og se så om det bliver ved.

Er det typisk i forbindelse med måltid, at du bliver meget træt?

Link to comment
Share on other sites

Du kan evt. helt undgå søde sager og sørg for mest muligt kun at få komplekse kulhydrater. Sørg for at have nogle små mellemmåltider klar, så dit blodsukker er jævnt. Og se så om det bliver ved.

Er det typisk i forbindelse med måltid, at du bliver meget træt?

De gange jeg oplever det er det ~30-40 minutter efter et måltid ja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share