Vurdering og forskellige områder


Hjælpmig
 Share

Recommended Posts

Kan ikk rigtigt gennemskue om dit post er sarkastisk Vastus, men hvis det er, så burde du måske genoverveje hvordan du skriver til andre mennesker.

Er enig i, at det er lettere irriterende at læse den samme slags posts hver dag, hvor folk stiller spørgsmål, som de burde finde ud af selv, ved hjælp af google eller whatever.

Men ingen grund til at flame nogen :)

// Para

Edited by Parasitism
Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg træner (i en måned nu) i øjeblikket dette program: http://img84.imageshack.us/img84/7483/programe.png

Hvad syntes I om det?

Og gider i ikke lige skrive hvad de forskellige øvelser træner?

Det er fælgende:

Squad

Bænkpress

Dødsløft

Military press

Curls

Lying triceps extension

Bend over row

Mave og lænd

Hehe det hedder i øvrigt DØDløft eller deadlift, selvom DØDSLØFT uden tvivl lyder mere cool :D

I øvrigt anbefaler folk tit at du skifter mellem dødløft/squat, da det er 2 meget store og krævende øvelser. Dvs. at du dag 1 træner dødløft + de andre øvelser, dag 2 squat + de andre øvelser, så du ikke træner begge hver dag.

Og når du laver både dødløft/squat og rows, tror jeg ikke du behøver at træne mere lænd/ryg. Men det er nok mere en smagssag. Jeg klarer mig i hvert fald med uden :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share