Ondt i underarmen


jabsi1
 Share

Recommended Posts

Hej Allesammen!

Jeg har på det seneste haft ondt i min underarm når jeg har styrketrænet, når jeg fx har sat en håndvægt ned. Smerten forsvinder 10 sekunder efter, men efter træning gør det ondt, og det er nu gået så vidt, at hvis jeg bare løfter et æble, så gør det ondt.

Derfor har jeg holdt pause siden i fredags,og det gør stadig lidt ondt når jeg løfter ting. Er der noget jeg kan gøre for at smerten forsvinder, og er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt?

Jeg savner virkelig meget at træne, så al hjælp bliver modtaget med kyshånd! :D

På forhånd tak!:)

Link to comment
Share on other sites

Hejs Jabsi1

Det er med stor sandsynlighed dine muskler i underarmen der ikke "slapper af" efter træning, jeg havde samme problem hvilket gav 14 dage ved fysioterapute eller hvordan det nu staves, der skulle elektrobehandling til for at få dem til slappe af og så en gang akupunktur ved skuldren (lyder underligt med fik afvide det stammede helt der oppe fra, og nej det kan IKKE trænes væk), i de 14 dage er der INGEN træning, men se at komme til læge og få den henvisning til fysen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share