Konkurence BB


The-Pimp
 Share

Recommended Posts

Hej simpelt spørgsmål:

Hvad gør folk dagene op til og samme dag som de skal til konkurrence?

- for at fremstå så markerede som muligt..

Jeg ved at man drikker mindre væske, men hvad ellers? :)

mvh. Kim

Man drikker faktisk mere væske, som regel noget vanddrivende ala Cola Light. For derefter at skære væsken væk i større eller mindre grad. Mener det med et fint ord kaldes "udtømning".

På selve dagen, så vidt jeg har forstået det, bliver der spist masser af lette carbs, såsom riskager m honning for at få veins mm til at poppe frem.

Link to comment
Share on other sites

det forstår jeg ikke?

Du begynder at drikke 1 L vand hver 2 time, efter en dags tid begynder du at pisse næste ligeså meget ud. Efterhånden som du øger denne omsætning af væske, pisser du også mere. BUM, 5. dag stopper du all the sudden med at drikke, men omsætningen er stadig i gang og ved at time det rigtigt, får du pisset så meget væske ud af kroppen som muligt.

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

haha smart Krumborg.

Men hvad nytter det? hvad skal det hjælpe? ved du om det er en metode der virker?

Jeg plejer at bruge den metode med at øge vandindtaget (og mit salt indtag) over cirka 10 dage, og slutter så onsdag (hvis konkurrencen er Lørdag) med omkring 18 liter vand. Torsdag drikker jeg kun omkring 1½-2 liter vand og holder mig fra alt salt, og Fredag får jeg omkring ½-1 liter vand.

Da kroppen er blevet vant til at skylle vand igennem fortsætter man med at pisse en del de næste par dage, selv om man stort set intet vand får.

og ja.. det virker (hvis fedtprocenten er lav nok):

post-680-048284500 1302597906_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

18 liter :crazy:

Det med at kroppen bliver ved med køre vand ud har jeg ikke før hørt om. Altid spændende at høre om når kroppen kan snydes.

Bare af interesse:

Med 18 liter vand ind så skal det vel også ud i løbet af en del gange henover døgnet. Holder man ferie så man kan rende på potten hele tiden eller?

Hvis man sidder på kontor kan det nok kringles men kan komme i tanke om mange erhverv (eget f. eks.) hvor det vil være ret kritisk men mindre man tager en tom dunk sprinklervæske el. lignende med.

Link to comment
Share on other sites

18 liter :crazy:

Det med at kroppen bliver ved med køre vand ud har jeg ikke før hørt om. Altid spændende at høre om når kroppen kan snydes.

Bare af interesse:

Med 18 liter vand ind så skal det vel også ud i løbet af en del gange henover døgnet. Holder man ferie så man kan rende på potten hele tiden eller?

Hvis man sidder på kontor kan det nok kringles men kan komme i tanke om mange erhverv (eget f. eks.) hvor det vil være ret kritisk men mindre man tager en tom dunk sprinklervæske el. lignende med.

Det passede med at jeg skulle pisse mindst én gang hver halve time, så bare det at man skal købe ind i den lokale Fakta bliver et helvede hvis køen er for lang. Jeg havde dog fri i den uge hvor det stod på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share