Ironman


TUMEL
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg er en fyr på 23 har leget lidt med tanken om at gennemføre en fuld iron man...

Min nuværende form er mere eller mindre ikke eksisterende, udover det har jeg en overvægt på 35 kg.. Så programmet skal være helt basic. Jeg har ikke dyrket nogen former for motion i godt 5 år..

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde et færdigt program fra begynder til at fuld iron man? Jeg har forsøgt at google det, kan sagtens finde til et marathon alene, men kan ikke finde nogen træningsprogrammer for en iron man... Jeg er studerende og har derfor ikke råd til at melde mig ind i forskellige klubber eller betale professionelle træner til det her...

De hjælpe midler jeg har er et pulsur polar F80, og cyklen er en SCO zero fra bilka... Hvis det gør nogen forskel i forhold til træningen...

mvh TUMEL

Edited by TUMEL
Link to comment
Share on other sites

Hej,

Jeg er en fyr på 23 har leget lidt med tanken om at gennemføre en fuld iron man...

Min nuværende form er mere eller mindre ikke eksisterende, udover det har jeg en overvægt på 35 kg.. Så programmet skal være helt basic. Jeg har ikke dyrket nogen former for motion i godt 5 år..

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde et færdigt program fra begynder til at fuld iron man? Jeg har forsøgt at google det, kan sagtens finde til et marathon alene, men kan ikke finde nogen træningsprogrammer for en iron man... Jeg er studerende og har derfor ikke råd til at melde mig ind i forskellige klubber eller betale professionelle træner til det her...

De hjælpe midler jeg har er et pulsur polar F80, og cyklen er en SCO zero fra bilka... Hvis det gør nogen forskel i forhold til træningen...

mvh TUMEL

Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke du finder nogen der bare lige smider dig et fuldt træningsprogram fra 0-iroman. Triathlon er ikke en billig sport, hverken på tids kontoen eller på den du har i banken.