Mr. og Mrs. Fitness


Nicolai Thygesen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg tror nu nok at capoeira kan være temmelig effektiv, hvis man er dygtig nok (den virker ihverfald på film, hvis nogen har set "only the strongest" med dascascos (bruce lee søn) der virker den meget godt), alt i alt er capoeira en blære røvs sport hvor det går ud på at se "lækrest ud", som Sten Møller, den højst graduerede dansker, siger det.

Jeg trænede den primært for udfordringens skyld, og fordi det er totalt blæret at kunne glide på hovedet :D

- Det tiltrækker også meget mere opmærksomhed på stranden hvis man er nogle stykker som står og springer rundt henover hinanden med diverse cirkelspark, end hvis en stor pumpet fyr går langs brden!!!! :lol:

Capoeira er for blære røve og folk som godt kunne tænke sig at få kontrol over forskellige kropsdele.

Hvis i er intresseret i den slags imponerende ting så tjek dette link:Bilang.com

Link to comment
Share on other sites

Til AF.

Korrekt 60/60 forstås som 60 sek. løb med højest mulige hastighed efterfulgt af en pause (hvor man prøver at finde luft og lade være med at brække sig :D ) Herlig form for løbetræning...

Er ikke sikker på om nogle af de fitness gutter ikke ville passe fint ind til Miss Fitness :w00t:

Uddybende kommentar er, at der blev afholdt Fitness Cup for mændene samme dag, og de skulle løbe samme FHB som pigerne løb senere på dagen. Her af sammenligningen.

Synes i øvrigt at Capoiera ser blæret ud og er på linie med redskabsgymnastik en god måde at lære kontrol over kroppen på. Men hvis vi snakker om dele øretæver ud :retard: , så skal i nok kigge på noget Mixed Martial Arts (MMA). Træner selv WT og vi laver ikke så mange blærede moves, men det er effektivt (det var så dagens reklame indslag :) )

Hvis i vil se noget "vold" så kig ind på Sherdog.com

Link to comment
Share on other sites

Korrekt 60/60 forstås som 60 sek. løb med højest mulige hastighed efterfulgt af en pause (hvor man prøver at finde luft og lade være med at brække sig  ) Herlig form for løbetræning...

Ahhhh ... så er det ikke SÅ imponerende som jeg troede <_<

Link to comment
Share on other sites

(den virker ihverfald på film, hvis nogen har set "only the strongest" med dascascos (bruce lee søn) der virker den meget godt),

Mark Dacascos er ikke Bruce Lee´s søn.. Bruce Lee´s søn hedder Brandon Lee og han er ligesom sin far død....

Brandon Lee ser man foreksempel i Showdown in little Tokyo .. hvorimod Mark Dacascos er med i only the strong, crying freeman og mange andre b agtige film...

Brandon Lee blev forresten skudt under indspildningen af The Crow, som blev hans sidste film!...

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke lige frem løbertyper vi har med at gøre :)

Ked af at dine illusioner bristede, men prøv lige selv at gennemføre 10 gange af de intervaller, så vil du måske alligevel synes det ikke er helt tosset ;)

Jeg keder mig ved lange løbeture.

Derfor løber efter nogenlunde samme princip 60/60 som Ivan beskriver...det er pæn hård træning. :puke2:

DBM: ikke imponeret??? :o - det kommer da an på hvor meget man presser sig selv og hvor hurtig man løber B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev ikke at jeg IKKE var imponeret - jeg skrev

Ahhhh ... så er det ikke SÅ imponerende som jeg troede
Jeg synes stadigvæk det er en rigtig flot præstation. Det er jo netop - som pointeret - IKKE den typiske løbetype som vi her taler om!
Ked af at dine illusioner bristede, men prøv lige selv at gennemføre 10 gange af de intervaller, så vil du måske alligevel synes det ikke er helt tosset

I dag har jeg, efter at ha dyrket 1,5 timers hård boldspil, løbet 10 intervaller af 12 og 17 km/t - så jeg tror faktisk godt at jeg kunne nappe de 19 km/t hvis man har 60 sek totalt pause mellem hver interval!

Og JA det er rigtig hård træning! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share