Af med hvalpefedt


Rocket Man
 Share

Recommended Posts

Goddag.

Jeg har gennem de sidste par år levet ret usundt, og har som konsekvens af det fået øget min fedtprocent betydeligt. Jeg ville derfor høre efter nogle gode råd til hvordan denne kan sænkes - evt. gennem ændringer i kost samt alternative motionsformer.

Jeg har ikke nogen fast kostplan. Men jeg er dårlig til at spise morgenmad. Læser på universitetet, hvor jeg får varm mad til frokost samt noget brød med diverse pålæg. Ellers "klatspiser" jeg i løbet af dagen indtil jeg skal have aftensmad. Jeg har drikker jævnligt sodavand samt går ofte i byen.

Jeg dyrker ikke noget sport lige pt, da håndboldsæsonen er afsluttet. Men begynder på fodbold to gange i ugen.

Er der nogen, der har nogle forslag til, hvad jeg kan gøre?

Link to comment
Share on other sites

Ud fra det du skriver, kan du nok godt selv se hvor 'Sorte Per' ligger. Hvis ikke, så læs din tekst en gang til.

Morgen = nom nom(Og hvis ikke, så gør det til det) Spiste heller ikke morgenmad for 2-3 måneder siden, men det er blevet en vane nu, og bliver sgu ret sløv uden.

Da jeg selv begyndte at træne, havde jeg heller ingen kost plan. Har sådan set heller ikke fået lavet en siden. 95% sund fornuft, og 5% viljestyrke, så er man godt kørende. Har smidt 11 kilo på den måde nu, dog suppleret af spinning 3-4 gange i ugen + 2 gange fodbold.........

Spis ordenligt, og dyrk motion = Win ! superman.gif

Edited by Henrik L
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share